مارهای پرنده بلند و نازک هستند و سرهای کشیده دارند. طول آنها ممکن است به 90 الی 120 سانتی متر برسد. مردمک‌های آن به شناسایی و تخصیص اطراف آن ها کمک می‌کند، زیرا افقی و کلیدی شکل هستند. معمولاً دارای سری صاف و سبز با چانه کرم یا صورتی رنگ و دم بسیار بلند هستند. نیش‌های آن‌ها نسبت به اندازه بدن مار نسبتاً بزرگ‌تر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر قصد خرید یک لپ تاپ خارق‌العاده برای لذت بردن از گیم‌های مختلف را دارید، در این مقاله با معرفی قدرتمندترین لپ تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۳ با ما همراه باشید.
در ادامه به معرفی تعدادی از خودرو‌های پرطرفدار بازار می‌پردازیم که تا سال آینده بازنشسته می‌شوند. شورلت کامارو، آئودی TT و مرسدس بنز CLS از جمله این اتومبیل‌های خاطره‌انگیز هستند.
با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در تامین و تولید قطعات و لوازم خودرو، ارایه برنامه‌های خودکفایی و بهبود تصویر شبکه تامین از طریق تعامل با ذی نفعان، مخاطبان و مشتریان، شرکت ساپکو به همراه ۱۲۳ سازنده زنجیره تامین ایران‌خودرو در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات لوازم و مجموعه خودرو تهران حضور می‌یابد.
خودرو‌های کنار گذاشته شده‌ی مرسدس بنز که در این مطلب قصد داریم معرفی کنیم، در انواع و کلاس‌های مختلفی هستند و به دوره‌های متفاوتی تعلق دارند؛ از سوپراسپورت‌های پرزرق و برق گرفته تا خودرو‌های لوکس و راحت و حتی مفهومی‌های عجیب و غریب.
تلویزیون‌های جدید ردمی قیمتی کمتر از ۳۵۰ دلار دارند و از پنل ۴K و نسبت تصویر به بدنه ۹۷ درصدی بهره می‌برند.
ویدیویی به نام بلوار اندرزگو منتشر می‌شود که سعی دارد القاء کند نیرو‌های یک ضابط قضایی ناشناس در کشور به بی حجاب‌ها تذکر می‌دهند. نوع ویدیو از ترکیب تصویر، موسیقی و افزوده‌های گرافیکی، چون شناسایی افراد به کمک هوش مصنوعی و البته اعلام معرفی افراد به مراجع قضایی قصد دارد فضایی از ارعاب را برای مخاطب ایجاد کند.
ام جی در مقایسه با سایر برندهای چینی همواره شرایط طراحی برتری داشته و کیفیت مونتاژ آن نیز در سطح بالاتری قرار داشته است. این بار هم یک خودرو زیبا از ام جی را شاهد هستیم که به راحتی می تواند با بسیاری از محصولات مهم بازار جهانی رقابت کند.
شاسی لوله ای و عدم استفاده از پنل های بدنه می تواند مقداری از وزن قابل توجه خودرو هامر کاهش دهد. رول کیج از راننده و پنج سرنشین خودرو در موارد غلت خوردن محافظت می کند...
از دیگر ویژگی‌های احتمالی نمایشگر وان‌پلاس ۱۲ می‌توان به وضوح 2K اشاره کرد. گفتنی است که هنوز جزئیاتی از نرخ نوسازی این محصول دردسترس نیست؛ ولی پرچم‌داران قبلی وان‌پلاس با نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی عرضه شده‌اند.
شرکت خودروسازی بی‌وای‌دی بر اساس پاسخ به تقاضای متنوع مصرف‌کنندگان، برند جدیدی از وسایل نقلیه الکتریکی انرژی نو را از خودروهای آفرود تا اسپورت معرفی کرد.
این سازه‌های بالن مانند هنوز پا به دنیای واقعیت نگذاشته‌اند. آن‌ها در حال حاضر چیزی هستند که توسط هوش مصنوعی تصویرساز Midjourney تصویر شده است، اما آن‌ها به زودی می‌توانند به واقعیت تبدیل شوند.
محصول تازه شیائومی در نمایشگرش از بازه رنگی DCI-P۳ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند رنگ‌هایی عمیق و دقیق به وجود بیاورد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش نیز به ۱۵۰۰ نیت می‌رسد که برای استفاده در محیط‌های آفتابی نیز گزینه خوبی است.
اولین محصولات Realme که شاهرخ خان تبلیغ خواهد کرد Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ هستند که حدود چند هفته پیش در چین معرفی شدند و قرار است در ماه ژوئن در بازارهای بین المللی - از جمله هند - عرضه شوند.
ظاهراً تبلت MatePad Air با مشخصات فنی چشمگیر و طراحی زیبا قصد دارد کاربران جوان را هدف قرار دهد.
پرورش کانگورویی در اواخر دهه 1970 در بوگوتا، کلمبیا توسعه یافت و از همان جا به جهان معرفی شد. این روش مراقبتی پاسخی به نرخ بالای مرگ و میر در نوزادان نارس به شمار می رفت؛ میزان مرگ و میر میان نوزادان نارس در آن زمان تقریبا 70 درصد بود.
نیویورک تایمز، رسانه معتبر آمریکایی در مطلبی به معرفی غذای محبوب گیلانی‌ها پرداخته است.
می‌گویند بوستان معروف خیابان ولی‌عصر(عج) نخستین بوستانی است که تهرانی‌ها به میهمان‌های غیرتهرانی خود معرفی می‌کنند؛ بوستانی زیبا با گونه‌های متنوع گیاهی که قدم زدن در آن در هر ۴ فصل سال لذت وصف‌نشدنی دارد.
ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی، از جمله «ویستامدیا» که بازوی ایرانسل در تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است و سرویس‌های «لنز»، «دانا»، «سیمبا»، «راویتو» و «ریتم» را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
کوکاکولا از اولین گوشی هوشمندش رونمایی کرد؛ البته این محصول درحقیقت یک نسخه مخصوص ریلمی ۱۰ پرو محسوب می‌شود و نه یک گوشی کاملاً جدید.
کلسیم یک نوع از مواد معدنی پرنیاز است که برای سلامتی استخوان‌ها و دندان‌ها ضروری است. در حالی که بسیاری از مردم تصور می‌کنند که تنها ماده غذایی غنی از کلسیم لبنیات هستند، در طب سنتی مواد غذایی معرفی شده اند که میزان کلسیم آن‌ها به مراتب بیشتر از انواع لبنیات است.
یافته‌های مرکز پژوهش‌های مجلس در نسخه‌ای که برای تصویب یکسری سیاست ضدآلودگی ارائه کرده است از «بی قانونی برای ممنوعیت مصرف سوخت غیراستاندارد در صنایع و نیروگاه‌ها» خبر می‌دهد. در این نسخه آمده است: «با توجه به اینکه میزان آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها غالبا به کیفیت سوخت مصرفی آن‌ها مربوط می‌شود، باید چشم انداز مناسبی برای این مهم در برنامه‌های کاهش آلودگی هوا در نظر گرفته شود. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود وزارت نفت مکلف شود برای تامین سوخت مصرفی کشور به گونه‌ای برنامه ریزی کند که تا سال ۱۴۰۵ تا شعاع ۲۰۰ کیلومتری کلان‌شهر‌ها هیچ نیروگاه یا صنایعی از سوخت مازوت یا سایر سوخت‌های غیراستاندارد استفاده نکند و تولید انواع سوخت‌های مصرفی کشور براساس استاندارد ملی مصوب، انجام شود.»
جام جهانی قطر به دو بازی پایانی یعنی رده‌بندی و فینال رسید. آقای گل مسابقات احتمالا از بین مسی و امباپه که هردو پنج گله هستند، معرفی خواهد شد. البته آلوارز از آرژانتین و اولیویه ژیرو از فرانسه هم چهارگله هستند. شانس کمی برای بازیکنان کرواسی و مراکش هم وجود دارد. کفش طلای جام بیست‌ودوم ساخت آدیداس را در تصویر می‌بینید
تولید کننده گوشی‌های هوشمند Ulefone به تازگی اولین گوشی هوشمند مقاوم جهان با هدفون TWS داخلی را معرفی کرده است. ین دستگاه که Armor 15 نام دارد، دارای یک صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی اچ دی پلاس است که از وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ