برخی مقامات کره‌جنوبی می‌گویند قرار است پس از برگزاری نشست گروه ۲۰، ولیعهد عربستان به سئول سفر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گویا تحفه سفر رئیس کل بانک مرکزی به واشنگتن، ورود ارز به مبلغ ۲۴ میلیارد دلار است. بخشی از آن از محل آزادسازی ارز‌های بلوکه‌شده ایران در دو کشور کره‌جنوبی و عراق است و بخش دیگر نیز از صندوق بین‌المللی پول خواهد بود.
چند تن از مقامات کشورهای خارجی در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم خود به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفتند.
رسانه‌ها از برگزاری نشست هفته آینده میان مقامات ژاپن و کره‌جنوبی در سئول خبر می‌دهند.
دفتر رئیس‌جمهور کره‌ جنوبی اطلاعات فاش‌شده وزارت دفاع آمریکا درباره این کشور و جاسوس واشنگتن از سئول را رد کرد.
حزب مخالف دولت کره‌جنوبی اعلام کرد که شنود مقامات این کشور از سوی آمریکا روابط دو کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری مهر، معاون وزیر خارجه عربستان سعودی در دیدار با سفیر روسیه در ریاض، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کرد.
دفتر ریاست‌جمهوری کره‌جنوبی امروز اعلام کرد: موضوع استراق سمع سازمان سیا از گفت‌وگوهای میان مقامات سئول و واشنگتن در ارتباط با کمک به اوکراین را با طرف آمریکایی بررسی می‌کنیم.
در پی حملات موشکی گسترده از نوار غزه و جنوب لبنان، مقامات صهیونیستی اذعان کردند که قدرت بازدارندگی این رژیم تضعیف شده است.
در پی حملات موشکی گسترده از نوار غزه و جنوب لبنان، مقامات صهیونیستی اذعان کردند که قدرت بازدارندگی این رژیم تضعیف شده است.
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: مقامات آذربایجان درباره همکاری‌های ضدایرانی با رژیم صهیونیستی توضیح دهند.
شماری از مقامات چین برای حضور در یک رویداد فرهنگی وارد جزیره تایوان شدند.
ارتش آمریکا در اوایل این هفته اعلام کرد که تمام حسگر‌ها و قطعات الکترونیکی و همچنین بخش‌های بزرگی از ساختار بالون را بازیابی کرده است.
سناتور آمریکایی می‌گوید مقامات کاخ سفید در گزارش محرمانه به قانون‌گذاران درباره بالون چینی طفره می‌روند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بررسی اقدامات افراطی آلمان در قبال ایران در این کمیسیون گفت: نمایندگان تاکید کردند مقامات آلمانی لازم است پیگیری دستورکارهای ضدایرانی و صهیونیستی در رابطه با ایران را کنار بگذارند.
مقامات ایران و روسیه در جریان کمیسیون عالی پارلمانی، مذاکرات صریح و عملیاتی درباره توسعه همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های انرژی، حمل‌ و نقل، کشاورزی و مراودات پولی و بانکی انجام دادند.
مقاماتی از روسیه و اوکراین در چارچوب کنفرانس بین‌ المللی «آینده حقوق بشر در قرن بیست و یکم» در آنکارا دیدار کردند.
منابع آگاه از بازداشت زیاد السفیانی یکی از نویسندگان ویکی پدیا در عربستان به دلیل طرح اتهام از سوی مقامات این کشور، خبر دادند.
مشاور امنیت ملی و مقاماتی از وزارت خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات دولت جدید برزیل، به‌زودی به این کشور سفر خواهند کرد.
روسای امنیتی روسیه و ویتنام درباره وضعیت جهان از جمله تحولات اوکراین دیدار و گفتگو کردند.
ساکنان شهر کی یف احتمالا مجبور به ترک این شهر در فصل زمستان خواهند شد.
در حالی که اواسط اردیبهشت سال جاری قاضی دادگاه سوئد رای داد تا حمید نوری از انفرادی خارج شده و محدودیت های تماس با وی برداشته شود، اما مسولان زندان خلاف رای قاضی عمل می کنند.
مقامات یمنی خواستار بازگشایی بنادر یمن به روی کشتی‌ها و شرکت‌های بین‌المللی شدند.
ترکیب هیئت ترکیه ای حاضر در نشست سه جانبه با سوئد و فنلاند با محوریت الحاق دو کشور مذکور به ناتو، مشخص شد.
خواهر بانفوذ کیم جونگ اون گفت: اگر دشمن در اقدامات خطرناکی مانند تحریک هجوم ویروس به جمهوری ما پافشاری کند، ما نه تنها با ریشه‌کن کردن ویروس بلکه با نابودی مقامات کره جنوبی به آن پاسخ خواهیم داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ