مشاور امنیت ملی و مقاماتی از وزارت خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات دولت جدید برزیل، به‌زودی به این کشور سفر خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست های نظامی میان عربستان و آمریکا درباره امنیت دریایی و آبراه‌ها و برخی از موضوعات دیگر ادامه دارد.
با لغو سفر دو مقام ارشد آمریکایی همزمان با شورش در روسیه، نشانه‌های بیشتری از مداخله آمریکا در تحرکات گروه واگنر به دست می‌آید.
مقامات ارشد آمریکا و اروپا اذعان کردند که ضدحملات ارتش اوکراین تاکنون هیچ دستاورد چشمگیری نداشته و خطوط دفاعی ارتش روسیه قابلیت زیادی از خود نشان داده است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است در بروکسل با همتای آمریکایی خود، «لوید آستین» درباره ایران گفتگو کنند.
به گفته مقامات ارشد آمریکایی، دو کشور در حال گفت‌وگوهای جدی بر سر توافقی هستند که می‌تواند منجر به ارائه حمایت مالی و تخصصی آمریکا برای کمک به این کشور آسیای مرکزی در زمینه جلوگیری از نشت‌ گاز، از جمله در «دروازه جهنم»، می‌شود.
وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌ علیه سه مقام ارشد یک بانک سرمایه‌گذاری بین‌المللی تحت کنترل روسیه در مجارستان خبر داد.
در واکنش به دیدار رئیس جزیره تایوان با مقامات ارشد آمریکا، ارتش چین اعلام کرد رزمایشی ۳ روزه را در تنگه تایوان آغاز کرده است.
مقامات ارشد آمریکا می‌گویند افشای اسناد محرمانه وزارت دفاع این کشور، رابطه واشنگتن با متحدانش را پیچیده می‌کند.
در واکنش به دیدار رئیس جزیره تایوان با مقامات ارشد آمریکا، ارتش چین اعلام کرد رزمایشی ۳ روزه را در تنگه تایوان آغاز کرده است.
ند پرایس در پاسخ به این که واکنش آمریکا به سفر الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهور بلاروس به ایران و دیدار او با مقامات ارشد آن چیست، با ادعایی علیه مناسبات بلاروس و روسیه در زمینه جنگ اوکراین و گفتن این که لوکاشنکو «استقلال کشورش را به کرملین واکذار کرده است»، مدعی شد: ما این سفر را به نوعی، گسترش روابط ایران و روسیه می‌دانیم که بیش از پیش بر عمق آن افزوده می‌شود.
یکی دیگر از مقامات ارشد ارتش آمریکا که روز سه‌شنبه با المانیتور صحبت کرد، گفت که اندازه زرادخانه هواپیماهای بدون سرنشین ایران یکی از نگرانی‌های مهم فرماندهان آمریکایی در منطقه است.
منابع خبری اعلام کردند که مقامات نظامی ارشد عربستان سعودی با فرماندهان ارشد ارتش آمریکا دیدارهایی داشتند.
با وجود تصمیم آمریکا و اروپا برای ارسال تانک به اوکراین، مقامات ارشد اوکراین می‌گویند برای مقابله با روسیه، نیاز به جنگنده دارند، اما مقامات آمریکایی اعلام کردند که جنگنده نخواهند فرستاد.
یکی از مقامات ارشد بخش آنتی تراست وزارت دادگستری آمریکا تاییدیه لازم برای نظارت بر تحقیقات مربوط به آلفابت (شرکت مادر گوگل) دریافت کرده است.
رئیس ستادکل ارتش جمهوری آذربایجان امروز با معاون رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا دیدار و گفتگو کرد.
با طولانی‌شدن جنگ در اوکراین، مقامات ارشد اروپا با انتقاد از رویکرد واشنگتن در این بحران می‌گویند آمریکا تنها کشوری است که از ادامه جنگ سود می‌برد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در حال حاضر برنامه ای برای دیدار با مقامات آمریکا در خصوص کنترل تسلیحاتی وجود ندارد.
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا بر خلاف ادعاهای مقامات کاخ سفید و وزارت خارجه این کشور گفت واشنگتن نمی تواند تأیید کند که روسیه با استفاده از پهپادهای ایرانی به اوکراین حمله می کند.
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا بر خلاف ادعاهای مقامات کاخ سفید و وزارت خارجه این کشور گفت که واشنگتن نمی تواند تأیید کند که روسیه با استفاده از پهپادهای ایرانی به اوکراین حمله می کند.
در ادامه اقدامات تنش‌آفرین و بحران‌زای مقامات تایوان و آمریکا، یک مقام ارشد تایوان قرار است ماه سپتامبر «برای جلب توجه بین‌المللی» به واشنگتن سفر کند.
یک منبع سیاسی گفت که مقامات ارشد کاخ سفید به صراحت به اسرائیل گفته اند که بحث تحقیقات آژانس را رها نخواهند کرد و فشار سیاسی بر رئیس آژانس، رافائل گروسی، اعمال نخواهند کرد. آنچه آمریکایی‌ها در این مورد در پشت پرد‌های بسته به هولتا گفتند، بلافاصله پس از آن در ملاء عام نیز گفتند.
در ادامه اقدامات تقابلی دولت چین در برابر سفر تنش‌زای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، رسانه‌های آمریکا می‌گویند مقامات پکن به تماس‌های مکرر مقامات ارشد واشنگتن پاسخ نمی‌دهند.
مقامات ارشد دولت آمریکا، همتایان اوکراینی خود را در جریان بسته امنیتی جدید حمایتی واشنگتن از کی یف قرار دادند.
مقامات ارشد دولت آمریکا، همتایان اوکراینی خود را در جریان بسته امنیتی جدید حمایتی واشنگتن از کی یف قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ