ساکنان شهر کی یف احتمالا مجبور به ترک این شهر در فصل زمستان خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات روسیه از وقوع یک حادثه «اضطراری» در پل کریمه خبر می‌دهند، برخی رسانه‌ها نیز می‌گویند آسیب وارده به این پل ناشی از وقوع انفجار است.
در نشست امروز سران اتحادیه اروپا با اعضای ناتو و مقامات اوکراین، پیرامون شورش اخیر گروه «واگنر» در روسیه صحبت شد.
مقامات ارشد آمریکا و اروپا اذعان کردند که ضدحملات ارتش اوکراین تاکنون هیچ دستاورد چشمگیری نداشته و خطوط دفاعی ارتش روسیه قابلیت زیادی از خود نشان داده است.
درحالی‌که مقامات و رسانه‌های روسیه اعلام کردند که اوکراین امروز سه‌شنبه حملات پهپادی گسترده‌ای را علیه مسکو انجام داده، اما دولت اوکراین مدعی است که نقشی در این حملات نداشته است.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که بدون‌ شک «عروسک‌گردان‌»های اوکراین در لندن و واشنگتن درباره ثبات ذهنی مقامات ارشد کی‌یف نگران شده‌اند.
مقامات جمهوری دونتسک اعلام کردند که نیروهای اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ بار خاک این جمهوری را بمباران کردند.
مقامات محلی منطقه دونتسک اعلام کردند نیروهای ارتش اوکراین در شبانه‌روز گذشته مناطق مسکونی این منطقه را موشک‌باران کردند.
مقامات محلی استان دونتسک در شرق ا وکراین اعلام کردند نیروهای ارتش اوکراین بار دیگر شامگاه جمعه این شهر را گلوله‌باران کردند.
مقامات ارتش روسیه می گویند اوکراین به استفاده از مهمات سمی برای هدف قرار دادن روس ها روی آورده است.
مقامات منطقه دونتسک که به تازگی به روسیه الحاق شده است اعلام کردند در شبانه‌روز گذشته، نیروهای ارتش اوکراین، 46 بار شهرهای مختلف این منطقه را بمباران کردند.
زلنسکی با اشاره به پاکسازی اوکراین، تعدادی از مقامات ارشد دولتی را برکنار کرد.
در پی افشای جنجالی فساد مالی گسترده در دو وزارت‌خانه مهم اوکراین و احتمال آغاز تحقیقات در این زمنیه، چند مقام ارشد دولت اورکاین استعفا کردند.
بمب افکن‌های استراتژیک Tu-۲۲m۳ روسیه ظاهراً پنج فروند از این موشک‌ها را روی شهر دنیپرو رها کرده اند؛ و یکی از این موشک‌ها به یک آپارتمان ۹ طبقه برخورد کرده که باعث با خاک یکسان شدن کامل ساختمان و زیر آوار ماندن ساکنانش شده است. مقامات اوکراینی گفته اند که کشورشان هیچ سیستم دفاعی که بتواند موشک X-۲۲ را ساقط کند در اختیار ندارد.
یک روز پس از حمله راکتی روسیه به یک مجتمع مسکونی در شهر دنیپرو در اوکراین، مقامات این منطقه روز یکشنبه گفتند که حداقل ۲۹ جسد را از زیر آوار بیرون آورده‌اند.
مقاماتی از روسیه و اوکراین در چارچوب کنفرانس بین‌ المللی «آینده حقوق بشر در قرن بیست و یکم» در آنکارا دیدار کردند.
مقامات پایتخت اوکراین از وخامت اوضاع  در این شهر و عدم دسترسی ساکنان آن به برق و آب خبر می دهند.
مقامات محلی منطقه دونتسک می‌گویند نیروهای ارتش اوکراین بامداد امروز چهارشنبه، شهر گورلووکا را گلوله‌باران کردند.
بنا به اعلام مقامات پایتخت اوکراین، بیش از نیمی از ساکنان این شهر از دسترسی به برق محروم هستند.
مقامات اوکراین می‌گویند در پی آسیب جدی به زیرساخت‌های انرژی این کشور، احتمال خاموشی کامل پایتخت و تخلیه ۳ میلیون ساکن این شهر وجود دارد.
مقامات دولت و نظامی اوکراین مدعی شدند بخش زیادی از حملات موشکی امروز ارتش روسیه به زیرساخت‌های این کشور را دفع کردند.
مقامات اوکراین مدعی شدند که ارتش این کشور به دروازه‌های شهر لیمان رسیده‌اند و هم‌اکنون هزاران نظامی روس در این شهر در محاصره قرار گرفته‌اند.
مقامات محلی می گویند که نیروهای ارتش اوکراین در حملات اخیر به نیروگاه اتمی زاپروژیا قصد داشتند هیئت کارشناسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به گروگان بگیرند.
رئیس جمهور اوکراین از مقامات این کشورخواست تا با صحبت با رسانه ها، برنامه های کی یف در میدان نبرد را لو ندهند.
روز شنبه، ویتالی گور، معاون رئیس شهر نوا کاخوفکا واقع در منطقه خرسون که از سوی روسیه منصوب شده است، هنگام خروج از آپارتمانش مورد اصابت گلوله قرار گرفت. به گزارش رسانه‌های روسی، وی در مسیر انتقال یافتن به بیمارستانی در شبه جزیره کریمه جان باخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ