ارتش آمریکا در اوایل این هفته اعلام کرد که تمام حسگر‌ها و قطعات الکترونیکی و همچنین بخش‌های بزرگی از ساختار بالون را بازیابی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه آمریکایی به نقل از مقامات دفاعی این کشور نوشت که پنتاگون برای نیروهایی آمریکایی که در اوکراین خدمت می‌کنند، علاوه بر حقوق و مزایا، مبلغی را به عنوان «کار پرمخاطره» پرداخت خواهد کرد.
به گفته دو منبع آگاه مدیران ارشد شرکت های تراشه سازی اینتل و کوالکام قصد دارند برای گفتگو درباره سیاست گذاری در برابر چین به واشنگتن سفر کنند.
یک دادگاه تجدیدنظر در آمریکا، به طور موقت دستور دادگاه اولیه مبنی بر محدودیت تماس برخی مقامات و سازمان های دولت بایدن با شبکه های اجتماعی را رد کرد.
یکی از مقامات نظامی اسبق آمریکا مدعی شد که فرمانده شورشی ارتش خصوصی «واگنر» احتمالا مرده است!
با لغو سفر دو مقام ارشد آمریکایی همزمان با شورش در روسیه، نشانه‌های بیشتری از مداخله آمریکا در تحرکات گروه واگنر به دست می‌آید.
تارنمای دیپلماتیک نوشت که مقامات آمریکایی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار می‌رود مذاکرات آمریکا (غیر مستقیم) با ایران در عمان (یا هر جای دیگر) به زودی برگزار شود، پاسخ مستقیم ندادند.
وبگاه رسمی کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای از جلسه و دیدار «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی دولت بایدن و مقامات صهیونیستی در واشنگتن با موضوع ایران خبر داده است.
روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز از دیدار مقامات آمریکایی و ایرانی خبر داده است آن را نشانه روشنی بر احتمال از سرگیری توافق با ایران بر سر برنامه هسته‌ای عنوان کرده است.
کاخ سفید از دیدار «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی دولت بایدن و مقامات صهیونیستی در واشنگتن خبر داد.
نشریه آمریکایی واشنگتن اگزمینر سرقت دو خودروی برایان هوک و استفاده از آن در جریان یک قتل را افتضاح امنیتی بزرگ برای آمریکا دانست.
ولی عهد عربستان و مشاور امنیت ملی آمریکا در یک نشست مشترک در خصوص تحولات منطقه به ویژه یمن رایزنی کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دشمنی با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران، بخش ثابت سیاست خارجی رژیم آمریکاست که در پیام نوروز هر ساله مقامات آن نیز خود را نشان می‌دهد.
مقامات مکزیکی روز دوشنبه اعلام کردند که چهار شهروند آمریکایی پس از عبور از مکزیک برای خرید دارو توسط افراد مسلح ناشناس مورد حمله قرار گرفته و ربوده شدند.
سناتور آمریکایی می‌گوید مقامات کاخ سفید در گزارش محرمانه به قانون‌گذاران درباره بالون چینی طفره می‌روند.
وزیرخارجه آمریکا و معاون صدراعظم آلمان حمایت خود را از ترکیه پس از زلزله بزرگ اخیر اعلام کردند.
مقامات دانشگاه آبرن در ایالت آلاباما آمریکا استفاده از اپ تیک تاک را ممنوع کرده اند و به همین دلیل دانشجویان از این پس قابلیت دسترسی به آن را نخواهند داشت.
ویلسون به المانیتور گفت: «غیرقابل باور است که به مقامات ایرانی و اعضای خانواده شان ویزا داده می‌شود تا به ایالات متحده بیایند.»
گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی با ارائه طرحی خواستار لغو روادید مقامات ایرانی و اعضای خانواده آن‌ها برای ورود به این کشور شدند.
بررسی های مقامات روسیه حاکی از آن است که اوکراین با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین ساخت آمریکا مناطقی از روسیه را هدف قرار داده است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات تحریک‌آمیز و خصمانه خود علیه تهران، از آمریکا خواست تا برای مواجهه نظامی با ایران، «برنامه عملیاتی» جدیدی تدوین کند.
رسانه های عبری در گزارش هایی به دلایل پشت پرده عدم تبریک مقامات ارشد آمریکایی از جمله جو بایدن به نتانیاهو در پی پیروزی وی در انتخابات اخیر پرداخته اند.
منابع آگاه می‌گویند معاون رئیس سازمان سیای آمریکا و رئیس اطلاعات افغانستان برای اولین بار از ماه آگوست دیدار کرده‌اند.
قیس سعید رئیس جمهور تونس در دیدار با یک هیئتی از کنگره آمریکا به سخنان اخیر برخی مقامات آمریکایی واکنش نشان داد و این مواضع را غیرقابل قبول توصیف کرد.
وزیر خارجه آمریکا در توییتی مدعی شد: «پیام ما به ایران روشن است: ما تهدید به خشونت علیه آمریکایی‌ها را تحمل نخواهیم کرد - و این قطعاً شامل مقامات دولتی سابق نیز می‌شود. هر حمله‌ای با عواقب شدید روبرو خواهد شد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ