منابع آگاه از بازداشت زیاد السفیانی یکی از نویسندگان ویکی پدیا در عربستان به دلیل طرح اتهام از سوی مقامات این کشور، خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بخشی از این گزارش آمده است: هیات‌های آمریکایی که در هفته‌های اخیر به عربستان سفر کرده‌اند اظهارات روشن و صریح از مقامات سعودی شنیدند مبنی بر اینکه هرگز از برقراری روابط جدید و بلندپروازانه خود با هر قدرت اقتصادی یا سیاسی در جهان که تأمین کننده منافع ما و منافع کل منطقه است، منصرف نخواهیم شد.
موندو دپورتیوو نوشت: مقامات عربستان در انتقال احتمالی لیونل مسی مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به الهلال نقش دارند. انتقال احتمالی این بازیکن آرژانتینی در سطح محلی تحت کنترل عربستان است.
ولی عهد عربستان و مشاور امنیت ملی آمریکا در یک نشست مشترک در خصوص تحولات منطقه به ویژه یمن رایزنی کردند.
وزیرخارجه عربستان سعودی امروز برای دیدار با مقامات ارشد سوریه وارد دمشق خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، معاون وزیر خارجه عربستان سعودی در دیدار با سفیر روسیه در ریاض، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کرد.
مذاکرات هیئت سعودی و یمنی با میانجی‌گری عمان در صنعا آغاز شده، مذاکراتی که هدف از آن برقراری آتش‌بس و رفع محاصره یمن است.
منابع سعودی از عزم مقامات عربستانی برای دعوت رسمی از رئیس جمهور سوریه برای حضور در نشست آتی سران عرب در ریاض خبر می دهند.
یک شبکه اسرائیلی از مخالفت مقامات سعودی با اعطای روادید به یک هیأت صهیونیست خبر داد.
به گفته ی مقامات سعودی، ایرانی و امریکایی، ایران پذیرفته است که تشویق و حمایت از حملات حوثی ها به عربستان را متوقف کند.
مقامات سعودی گفته‌اند که نمی‌توانند روابط عادی با اسرائیل ایجاد کنند؛ گامی که شامل تعاملات رسمی دیپلماتیک و احتمالا توافق‌نامه‌های تجاری و سفر نیز می‌شود. آن‌ها می‌گویند تنها در شرایطی این روابط عادی می‌شود که از قبل کشور فلسطین ایجاد شده باشد.
در بیانیه وزارت خارجه عربستان سعودی آمده است که بن فرحان و پرانک تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه از جمله تقویت صلح و امنیت جهانی را بررسی کردند.
منابع خبری اعلام کردند که مقامات نظامی ارشد عربستان سعودی با فرماندهان ارشد ارتش آمریکا دیدارهایی داشتند.
یکی از مقامات فعال در یک پروژه گردشگری دریای سرخ، از مجوزهای جدید مقامات عربستان سعودی برای جذب گردشگران خارجی خبر داد.
«ناصر القرنی» فرزند عوض القرنی که اخیرا به عنوان مخالف رژیم آل سعود کشور را ترک کرده و در لندن اقامت گزیده، اسنادی را در اختیار این روزنامه قرار داده است که نشان می‌دهد مقامات سعودی پدرش را به اعدام محکوم کرده‌اند.
وزیر مشاور امور خارجه در عربستان سعودی با سفیر فرانسه در دمشق، درباره آخرین تحولات سوریه رایزنی کرد.
یک روزنامه لبنانی به نقل از منابع پارلمانی از برگزاری قریب الوقوع نشستی سه جانبه با حضور مقامات آمریکا، فرانسه و عربستان سعودی در ارتباط با موضوع تحولات لبنان خبر داد.
دادگاه کیفری سعودی در شهر مدینه منوره، «شیخ کاظم العمری» از علمای دینی شیعیان را به چهار سال حبس محکوم کرد.
در پی تعویق سفر ولیعهد عربستان سعودی به اسلام آباد، مقامات پاکستانی اعلام کردند تعویق زمان این سفر هماهنگ شده بوده است.
مقامات سعودی از بازداشت ۶۰ نفر در این کشور خبر دادند و به دلایل بازداشت این افراد هم اشاره کردند.
مقامات عربستان سعودی تصمیم دارند نماینده سابق حماس در ریاض و از رهبران این جنبش فلسطینی را که از سال ۲۰۱۹ در بازداشت قرار دارد، آزاد کنند.
سازمان عفو بین الملل از مقامات عربستان خواست احکام اعدام علیه سه جوان سعودی را متوقف نمایند.
پادشاه بحرین در دیدار با همتای سعودی خود درباره همکاری مشترک و هماهنگی در خصوص مسائل و تحولات کنونی در راستای تقویت منافع متقابل گفتگو کرد.
مقامات سعودی همچنین گفتند کار این فرد، مخالف احکام شریعت اسلامی است که ادای حج به نیابت از افراد غیرمسلمان را منع می کند.
روزنامه انگلیسی گاردین نوشت: مقامات سعودی یک زن فعال حقوق بشر را به اتهام تضعیف امنیت و تحریک به ناآرامی عمومی به ۳۴ سال حبس محکوم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ