چند تن از مقامات کشورهای خارجی در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم خود به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه که فردا یکشنبه با حضور پوتین رئیس جمهور روسیه و مقامات بلندپایه دفاعی ۲۱ کشور جهان در بندر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، وارد این شهر شد.امیر دریادار ایرانی در سفر به سن‌پترزبورگ با فرمانده نیروی دریایی روسیه و فرماندهان نیروی دریایی چند کشور آسیایی و آفریقایی دیدار ‌‌و مذاکره خواهد کرد.همزمان با برگزاری رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه، سه فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندر کاسپیسک در شمال دریای خزر به مراسم رژه دریایی روسیه می‌پیوندند.
رسانه‌ها و مقامات روسیه اعلام کردند ارتش اوکراین بامداد امروز با چند پهپاد به شهر مسکو، پایتخت این کشور حمله کرده است.
رسانه‌ها و مقامات اوکراینی اعلام کردند پایتخت و چند منطقه دیگر این کشور امروز چهارشنبه هدف حملات موشکی گسترده قرار گرفتند.
مراسم امضای اسناد و تفاهم‌نامه همکاری میان ایران و زیمبابوه برگزار شد و مقامات دو کشور چند سند همکاری به امضا رساندند.
در چهارچوب دیپلماسی منطقه‌ای دولت و استمرار و تقویت همکاری‌ها و رایزنی‌های پولی و بانکی و اقتصادی با همسایگان، محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان وارد دوحه پایتخت قطر شد تا با مقامات بانکی این کشور درباره ارتقای مناسبات دو و چند جانبه دیدار و گفت‌وگو کند.
در چهارچوب دیپلماسی منطقه‌ای دولت و استمرار و تقویت همکاری‌ها و رایزنی‌های پولی و بانکی و اقتصادی با همسایگان، محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان وارد دوحه پایتخت قطر شد تا با مقامات بانکی این کشور درباره ارتقای مناسبات دو و چند جانبه دیدار و گفت‌وگو کند.
خبرگزاری رویترز از تشکیل جلسه مقامات ارشد اطلاعاتی بیش از ۲۰ کشور در سنگاپور خبر داد.
مدیرکل آفریقای وزارت خارجه گفت: از روسای جمهور چند کشور آفریقایی دعوت شده که به تهران سفر کنند و برخی از مقامات عالی رتبه تعدادی از کشور‌های این قاره برای سفر به تهران اظهار علاقه کره‌اند و ما در حال برنامه‌ریزی و نهایی کردن زمان این سفر‌ها هستیم.
روزنامه های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به نشست مقامات روسیه و چین و هم چنین تشدید روند مهاجرت معکوس از اراضی اشغالی پرداختند.
دریابان شمخانی که پس از سفر اخیر او به پکن، توافق ایران و عربستان سعودی برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک با میانجیگری چین اعلام شد، چند روز پیش به امارات سفر کرده و با مقامات ارشد این کشور دیدار و رایزنی کرد.
یکی از مقامات سازمان حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) اعلام کرد که توان ناشی از زلزله اخیر ۷.۷ ریشتری در این کشور برابر با قدرت ۵۰۰ بمب اتمی بوده است.
برخی از مقامات خارجی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به وزیر امور خارجه تبریک گفتند.
«ضمیر کابلوف» از برگزاری نشست مقامات امنیتی چند کشور درباره افغانستان در روزهای آتی در شهر مسکو خبر داد.
آمریکایی‌ها فکر می‌کنند با این مصوبه پارلمان اروپا به احتمال زیاد، مذاکرات مستقیم که در نیویورک توسط رابرت مالی با ایرانی‌ها انجام داده بود، نه تنها بی‌اثر خواهد شد بلکه ایران را بیش از پیش به سمت روسیه سوق خواهد داد. واقعیت این است که آمریکایی‌ها به شدت نگران نزدیک شدن ایران به روسیه هستند و اگر اظهار نظرات مقامات این کشور طی چند ماه اخیر را بررسی کنید، به وضوح شاهد این مسئله خواهید بود؛ بنابراین دوشنبه آینده که جلسه شورا تشکیل خواهد شد، مصوبه پارلمان اروپا تائید نخواهد شد
یکی از مقامات سابق کاخ سفید در دوران تصدی ریاست جمهوری سابق این کشور، از اتفاقات جدیدی در روزهای منتهی به شورش ششم ژانویه پرده برداشت!
یک رسانه صهیونیستی از لغو رایزنی تلفنی میان وزیر جنگ این رژیم و وزیر دفاع اوکراین علیرغم چند هفته هماهنگی خبر داد.
طی روزهای اخیر مناطق تحت کنترل شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در سوریه شاهد سفر چند مقام ترکیه‌ای بوده است.
مقامات فرانسوی اعلام کرده‌اند اعتصاب کارگران در پالایشگاه‌های چند شرکت بزرگ فرانسوی همچنان در این کشور ادامه دارد.
پس از چند روز درگیری، اوضاع در مرز ارمنستان از سوی مقامات این کشورر آرام گزارش شد.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه در یک نشست تلفنی به خبرنگاران گفت که مقامات روسی «در چند هفته گذشته» آموزش‌هایی را درباره هواپیماهای بدون سرنشین در ایران انجام داده‌اند.
رسانه ها و مقامات صهیونیست اذعان کردند که سناریوی نگران کننده برای تل آویو، تقابل و رویارویی فراگیر با گروه های فلسطینی در چند جبهه است که با شلیک هزاران موشک نقطه زن همراه خواهد بود.
مقامات دفاعی تایوان در بیانیه‌ای اعلام کردند که کاملا به فعالیت‌ها در نزدیکی این جزیره نظارت دارند و در واکنش به "تهدیدات دشمن" نیروهای خود را اعزام خواهند کرد.
امروز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
رئیس کل دادگستری استان یزد با تکذیب خبر ترور مرحوم ایوب انتظاری جوان نخبه یزدی که چند روز قبل به علت بیماری در بیمارستان درگذشت، گفت: این موضوع، یک خبر کاملا کذب و شیطنت رسانه‌ای بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ