شهردار منطقه ۶ شهر تهران پیش از ظهر امروز با حضور در خبرگزاری مهر ضمن بازدید از این رسانه با مدیرعامل این خبرگزاری دیدار و گفت و گو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار منطقه ۶ شهر تهران پیش از ظهر امروز با حضور در خبرگزاری مهر ضمن بازدید از این رسانه با مدیرعامل این خبرگزاری دیدار و گفت و گو کرد.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از مهار کامل آتش سوزی در بوستان جنگلی چیتگر خبر داد و گفت که عوامل امدادی آتش‌نشانی و نیرو‌های شهرداری همچنان در محل آتش سوزی حضور دارند.
طی نشستی با حضور معاون دادستان رئیس پلیس راهور و شهردار منطقه ۱۱ تهران در خصوص رفع معضلات ایجاد شده ناشی از سد معبر راهکارهایی مطرح شد.
مراسم جشن ملی پرچم عصر شنبه (۱۲ فروردین ۱۴۰۲) با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی از سفرای کشور‌های خارجی به میزبانی شهرداری تهران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد.
آیین افتتاح مجموعه ورزشی اسکیت و ۲۲ پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی منطقه ۱۷ با حضور معاون خدمات شهری و محیط‌ زیست شهرداری تهران برگزار می شود.
شهردار تهران گفت: خانه های اطراف منطقه امین حضور در حال خالی شدن و تبدیل به انباری هستند که باید این موضوع مدیریت شود.
زاکانی صبح امروز و با حضور در ستاد مدیریت بحران تهران ضمن آغاز فرمان مانور امداد هوایی گفت: ۲۱ دستگاه امروز در کنار هم با ۱۹ کارکرد مختلف در ۱۱ نقطه و ۷ منطقه مختلف شهرداری فعال هستند تا تمرین امداد هوایی را که قطعا در مخاطرات از عوامل موثر بر سرعت امداد و نجات است، صورت دهند.
شهردار منطقه یک تهران از پاکسازی بستر رودخانه دربند با هدف جلوگیری از خطرات ناشی از سیل و حوادث احتمالی با حضور نیروهای عملیاتی شهرداری منطقه یک از تخت‌های فلزی و سایر منصوبات خبر داد.
شهردار منطقه ۹ از برگزاری نمایشگاه شب‌های یلدایی در گذر گردشگری اجتماعی (خیابان غذا) با حضور ۱۶۱ بانوی فعال کارآفرین و سرپرست خانوار در غرب پایتخت خبر داد.
شهردار منطقه ۱۴ تهران از مناسب‌سازی ۵ بوستان این منطقه به منظور ایجاد شرایط مطلوب و ایمن برای حضور خانواده‌ها همچنین تسهیل حضور توانیابان در فضاهای عمومی خبر داد.
صبح امروز سیزدهمین پویش قرار خدمت با حضور شهردار پایتخت و برخی مدیران شهری در منطقه ۷ آغاز شد.
نرگس معدنی‌پور؛ رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران با اشاره به درخواست مکرر هموطنان و شهروندان تهرانی‌ها به نام معبری به نام شهید آرمان علی‌وردی گفت: در پی این درخواست‌ها با حضور شهردار منطقه ۵ معابر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت خیابانی با عنوان نیلوفر جنوبی در شهران جنوبی برای تغییر نام به نام شهید آرمان علی‌وردی در دستور کار قرار گرفت.
سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بازدید از پروژه‌های فرهنگی ، در منطقه ۲ شهرداری تهران حضور پیدا کرد.
سالن ورزشی ویژه کودکان اوتیسم و ناشنوایان با حضور مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در مدرسه "عدالت" منطقه ۱۰ افتتاح شد.
سالن ورزشی ویژه کودکان اوتیسم و ناشنوایان با حضور مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در مدرسه "عدالت" منطقه ۱۰ افتتاح شد.
شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری مانور دور میزی با موضوع نشت مواد شیمیایی با حضور ارگان‌ها و سازمان‌های دست‌اندرکار در این حوزه خبر داد.
مرحله نخست بوستان ۱۶ هکتاری ایرانیان در منطقه ۱۹ تهران با حضور زاکانی شهردار تهران افتتاح شد.
شهردار منطقه یک گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و آماده سازی فضایی استاندارد برای حضور شهروندان در اولویت ناحیه کوهستان قرار گرفت.
شهردار منطقه ۹ ضمن بازدید از محله دانشگاه هوایی شمالی و جنوبی به صورت کوچه به کوچه و گام به گام گفت: حل و فصل مشکلات شهری قطعاً با حضور و همراهی شهروندان فهیم و صبور انجام می‌شود.
شهرداری قشم اعلام کرده است: در خصوص خسارات زیست محیطی درختان کنوکارپوس، قطع این درختان با اولویت رفع مزاحمت‌های ناشی از تهدید سلامت جسمی شهروندان، جلوگیری از انسداد مسیر فاضلاب و خسارت به تاسیسات شهری، پیاده روها، معابر و دیوار‌ها و جایگزینی با درختان بومی و شهری سازگار با محیط در کمیسیون ماده هفت شهر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد به تصویب رسید.
شهردار منطقه یک گفت: ساخت و ساز غیر مجاز در حریم سوهانک واقع در ناحیه ده شهرداری منطقه یک با حضور به موقع نیروهای اجرایی تخریب و آزادسازی شد.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در پی فرونشست سقف کانال هدایت آبهای سطحی شقایق در این منطقه محل حادثه با حضور به موقع عوامل اجرایی و اقدامات معاونت فنی و عمرانی رفع خطر و ایمن سازی شد.
سروری گفت: شهرداری تهران با بیش از ۲۰۰ دستگاه وسایل امدادی و حدود هزار نفر نیروی انسانی در محل حادثه حضور یافته تا به مردم امدادرسانی کند. اما چه مساله‌ای در رسانه‌ها بولد شد؟ «شوآف» شهردار تهران! چرا این اتفاق افتاد. چرا که شهردار تهران جزء اولین نفراتی بود که به منطقه سیل زده وارد شد.
درباره حضور شهردار تهران در محل امامزاده داود طبیعی است که شهردار نسبت به تأثیر سیل در منطقه‌ای در مجاورت تهران و احتمال گسترش آن به پایتخت حساس باشد. این را مقایسه کنید با حضور شهردار طیف مدعی تدبیر در کیش.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ