تیم نفت مسجدسلیمان بعد از گذر از حواشی تغییر سرمربی، وارد فاز جدیدی از حاشیه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ فوتبال ایران از انتخاب مسئول جدید برگزاری مسابقات لیگ دسته اول خبر داد.
فرمانده سابق پایگاه دریایی امامت جاسک، به‌عنوان معاون بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه منصوب شد.
عضو هیات مدیره جدید باشگاه نساجی سابقه فعالیت در سازمان سنجش کشور را دارد.
جانشین فرمانده کل سپاه مسئول اصلی جنگ با ایران در ایالات متحده آمریکا را وزیر خزانه‌داری این کشور دانست و گفت: این موضوع نشان‌دهنده ماهیت جنگ اقتصادی کنونی با ایران است.
ایران نوشت: مرندی در مقام یک معلم که همواره به پشتوانه داشته‌های علمی خود کوشیده با حساسیت، مهم‌ترین مسائل سیاسی روز کشور را دنبال کند و با زبان ساده از تحولات مهم و راهبردی برای افکار عمومی ابهام زدایی و شفاف‌سازی نماید، نباید از سوی مسئول تشکلی که دغدغه حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، با عباراتی سخیف مورد خطاب قرار گیرد.
رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به رصد کامل مراکز بهزیستی گفت: ما از همکاری افراد و نهادها در خصوص مواجهه با آسیب‌های اجتماعی استقبال می‌کنیم.
رستمی مسئول اجرایی عملیاتی بود که شهید چمران طراحی می‌کرد. یکی از صفات بارز شهید رستمی همان بسیجی بودن وی بود، ما و مابقی دوستان، شهید رستمی را تنها به خاطر احترام «جناب سرگرد» صدا می‌کردیم، ولی برای وی پست، مقام و درجه هیچ اهمیتی نداشت. در دوکوهه سنگری درست کرده بودیم که اتاق شهید رستمی باشد. وی شب تا صبح برای شناسایی بیرون می‌رفت و نزدیکی‌های صبح که برای کمی اسراحت می‌آمد، اتاقش پر از نیرو‌های بسیجی بود که خوابیده بودند لذا جایی برای خواب نداشت.
عضو فدراسیون بسکتبال عراق در امور بانوان گفت: بسکتبال بانوان و آقایان ایران در آسیا شناخته شده است و تیم زیر 16 سال فوق العاده‌ای دارید.
ایذه- دادستان عمومی و انقلاب باغملک در پی غرق شدن ۲ برادر در رودخانه باغملک، از بازداشت مسئول باشگاه ورزشی خبر داد.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، با تاکید بر اینکه برای بازدید از محوطه‌های گردشگری و به ویژه بنا‌های مذهبی رعایت حجاب و شئونات اسلامی الزامی است، از عزل مسئول تکیه معاون الملک کرمانشاه خبر داد.
سرپرست نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران انتخاب شد.
رییس سازمان لیگ، فرشید طاهری را به عنوان مسئول نقل و انتقالات این نهاد منصوب کرد.
مهدی تاج برای کسی که سال های سال است در فدراسیون فوتبال به عنوان مسول حراست فعالیت می کند، حکم سرپرست کمیته بازاریابی صادر کرده است!
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با دستور رئیس جمهور تغییر و رئیس سابق مرکز شرکتهای دانش بنیان به عنوان مسئول جدید این صندوق معرفی شد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با دستور رئیس جمهور تغییر و رئیس سابق مرکز شرکتهای دانش بنیان به عنوان مسئول جدید این صندوق معرفی شد.
سخنگوی وزارت صمت نوشت: هم مسئولیت کامل قیمت‌گذاری و تبعات آن در صنعت خودرو و هم مسئولیت اطلاع‌رسانی و پاسخگویی بر عهده شورای رقابت است.
یک مسئول آمریکایی در توییتر نوشت قیمت ارز در ایران به ۶۰ هزار تومان رسیده و شاید زودتر از آن چیزی که فکرش را کنیم به ۱۰۰ هزار تومان برسد.
منابع عربستانی به زوایای از میان برداشتن یک مقام امنیتی بارز به دست ولیعهد این کشور پرداختند.
پست مدیریت تیم‌های ملی ژیمناستیک در کمتر از دو ماه در اختیار فرد دیگری قرار گرفته است.
رودولفو آروابارنا، سرمربی آرژانتینی تیم ملی امارات تاکید کرد که از سمت خود استعفا نمی‌دهد و پس از ترک جام خلیج فارس، به کار خود ادامه خواهد داد.
مسئول کمیته لیگ فدراسیون تیراندازی درخصوص پایان لیگ برتر تیراندازی بانوان مطالبی را بیان کرد.
پس از اعلام دادگستری تهران برای اعلام لیست املاکی که در اختیار افراد است، شهرداری تهران از بازپس‌گیری بیش از ۳۰ مورد آنها خبر داد.
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: در این دانشگاه به دین‌دار بودن دانشجو نباید اکتفا کنیم. این دانشجویان باید دین‌دان باشند و فهم دین را به دست آورند. البته به این نیز نباید اکتفا کرد.
شهردار تهران درباره عزل مسئول حراست شهرداری و جایگزین شدنش با مسئول جدید توضیحاتی داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ