مسئولان باشگاه نساجی پس از پایان بازی تیم‌شان با آلومینیوم به رختکن حریف رفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از حضور و گلزنی لیونل مسی در این تیم بسیار خوشحال است.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از حضور و گلزنی لیونل مسی در این تیم بسیار خوشحال است.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تاد بولی، مالک چلسی، روز یکشنبه در دیدار مقابل نیوکسل در ورزشگاه حضور نخواهد داشت تا با خشم و شعارهای تند هواداران مواجه نشود.
شیخ منصور، مالک باشگاه منچسترسیتی، در جشن قهرمانی شاگردان پپ گواردیولا حضور داشت و برای آن‌ها در آینده آرزوی موفقیت کرد.
نشست «بررسی تحلیلی تأمین مالی نوآوری و فناوری از بازار سرمایه؛ ظرفیت‌ها و فرصت‌ها» در رویداد فینوتکس با حضور مدیرعامل فرابورس ایران برگزار شد.
مالک باشگاه میلان به دلیل مشغله کاری شب گذشته در ناپل حضور نداشت تا شاهد پیروزی تیمش باشد اما پیام تبریک خود را ارسال کرد.
ظهر امروز با حضور استاندار مازندران، مالک و مدیرعامل نساجی و رییس هیات فوتبال این استان، جلسه‌ای برای رفع موانع میزبانی نساجی از حریفان آسیایی خود در قائمشهر برگزار شد.
مالک باشگاه تراکتور با انتشار پیام رسمی سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی را به او تبریک گفت.
مدیرعامل بورس انرژی ایران گفت: تفاوت در نوع تعهدات، تضمین تحویل دارایی پایه (نفت و میعانات)، حضور خریداران بالقوه و فعالان حوزه نفت و سرمایه‌گذاران بازارهای مالی و نبود سود تضمینی از تفاوت‌های معاملات گواهی سپرده نفت خام با طرح گشایش اقتصادی دولت دوازدهم است
سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: اگر سازمان لیگ به تعهدات مالی خودش بابت تبلیغات محیطی عمل نکند و به نساجی پرداختی نداشته باشد، اجازه حضور تبلیغات محیطی را نخواهم داد.
با حضور قائم مقام گروه مالی گردشگری و معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیرعامل "سمگا" از پلتفرم چندمنظوره رزرواسیون"مگاگشت" برای آژانس سفرهای کهکشانی، در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته رونمایی شد.
مالک تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر گفت: طبق صحبتی که با سازمان لیگ داشتیم، حضور مجددمان در لیگ قطعی شد.
باشگاه اورتون به دلیل تهدیدات خطرناک هواداران این تیم، مانع از حضور اعضای هیئت مدیره برای تماشای بازی با ساوتهمپتون شده است.
در آستانه دیدار نساجی در برابر پرسپولیس، رضا حدادیان – مالک باشگاه مازنی در اردوی تیم در هتل آزادی حضور یافت.
مالک سابق باشگاه اسپارتاک مسکو و عضو کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال روسیه می‌گوید این کشور راهی جز انتقال به آسیا ندارد.
ناصر الخلیفی قطری مالک باشگاه پاریسن‌ژرمن می‌گوید به حضور بازیکنانش لیونل مسی و کیلیان امباپه در فینال جام جهانی افتخار می‌کند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:هدف برگزاری لیگ تامین مالی کشتی‌گیران و مربیان کشتی است و می‌توان گفت یکی از دغدغه‌های کشتی گیران حل می شود.
مدیرعامل استقلال با حضور در تلویزیون، از بدهی های سرسام آور آبی پوشان و عدم موجودی در حساب های این باشگاه خبر داد.
تیم فوتبال چوکای تالش اصلا شرایط خوبی ندارد و اصلا بعید نیست دومین حضور این تیم در لیگ دسته اول مانند دو سال قبل خیلی زود به پایان برسد.
دوازدهمین جشنواره مالک اشتر اشراف فرماندهی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور رئیس این سازمان و معاون هماهنگ‌کننده آجا برگزار شد.
مالک باشگاه اتحاد کلباء با حضور در تمرین این تیم، به تمجید از عملکرد کادرفنی و بازیکنان پرداخت.
مالک باشگاه نساجی مازندران با حضور در محل اردوی این تیم پیش از بازی حساس با استقلال، به بازیکنان و اعضای تیم روحیه داد.
سیلویو برلوسکونی، مالک تیم مونزا، که اخیرا به سری آ پیوسته، می‌گوید هدف تیمش ماندگار شدن در سری آ است و صحبت از حضور در چمپیونزلیگ برای این تیم به شوخی شبیه است.
همزمان با اعلام خبر پایان مراحل تولید این سریال، چهار بازیگر دیگر این پروژه نیز معرفی شدند و لیست بازیگران تکمیل شد. بدین ترتیب مالک سراج، مهری آل‌آقا، بهار نوحیان و سوسن مقصودلو از جمله دیگر نقش‌آفرینانی هستند که در این سریال حضور دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ