قرار است علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی و جواد نکونام سرمربی استقلال هم در این مراسم حضور پیدا کنند تا به نوعی به اختلافات پیش آمده پایان دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان پرافتخار پرسپولیس بعد از جدایی، اولین جدال رودررو با تیم سابقش را از دست داد.
سریال امباپه در شنبه هفته گذشته با یک چرخش جدید مواجه شد.
تکلیف رانجلو یانگا، بازیکن خارجی که برای عقد قرارداد با استقلال در تهران حضور دارد، تا فردا مشخص می شود.
یکی دیگر از مسابقات برگزار شده در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد بازهم مهمانان ویژه‌ای به خود دید.
درحالیکه دیوگو ژوتا به دلیل بالا آوردن بیش از حد پا و ضربه به سر اولیور اسکیپ در دیدار لیورپول و تاتنهام با انتقادهای زیادی مواجه است تصاویری از آشتی‌کنان این دو بازیکن منتشر شده است.
سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی بوکس کشورمان که در سالیان گذشته با یکدیگر اختلاف داشتن، سرانجام در دیداری به اختلافات پایان دادند.
آشتی‌کنان قلعه‌نویی با حجازی در شب جشن استقلال
بعد از دعوای رسانه‌ای سرمربی تیم ملی سوئد و یکی از مجریان مشهور این کشور در تلویزیون این دو در مراسم آشتی‌کنانی که در همان شبکه تلویزیونی برگزار شد شرکت کردند.
جواد انصافی تعریف می‌کند در تهران رسم بر این بود که اگر کسی محله‌اش را عوض می‌کرد حتماً باید یک‌بار چهارشنبه آخر سال در مراسم قاشق‌زنی شرکت می‌کرد. این کار ابعاد روان‌شناختی داشت. حضور فرد تازه‌وارد در مراسم قاشق‌زنی یادآور کمک به متکدیان و نیازمندان بود. در واقع کسی که در این مراسم شرکت می‌کند، هرچند چهره‌اش را با چادر پوشانده و ناشناس است، اما باید سختی دست درازکردن در مقابل غریبه‌ها از سر نیاز را درک کند.
یک کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: پیش‌بینی از این‌که آیا این پایداری یا روند واکنش مثبت در بازار ارز، سکه، طلا و بورس پایدار خواهد ماند یا خیر، به مواضعی برمی‌گردد که در آینده پیش رو خواهیم داشت.
«پارک جین»، وزیر امور خارجه کره‌جنوبی، روز دوشنبه در کنفرانسی خبری با اعلام این پیشنهاد گفت: «همکاری بین کره‌جنوبی و ژاپن بسیار مهم است. ما دیگر نباید از بن‌بست روابط کره‌جنوبی و ژاپن غافل شویم و باید به چرخه معیوب برای منافع ملی خود پایان دهیم.» در توکیو، اما «یوشیماسا هایاشی»، وزیر خارجه ژاپن به خبرنگاران گفت که ژاپن از پیشنهاد کره‌جنوبی «قدردانی» می‌کند و خاطرنشان کرد که این پیشنهاد «بر اساس این فرض نیست که شرکت‌های ژاپنی به این صندوق کمک خواهند کرد.»
تحقیقات پس از یک ماه از جنایت ادامه داشت تا اینکه چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ، متهم را در ایستگاه اتوبوس "دماوند" مشاهده و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای، مرد جنایتکار را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند. متهم پس از بازداشت با دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی نیا؛ قاضی کشیک دادسرای امور جنایی، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
در بررسی‌ها مشخص شد قاتل داخل پذیرایی پدر و مادرش را با ضربات چاقو هدف قرار داده است. همسایه‌ها در تحقیقات پلیسی اعلام کردند لحظه حادثه صدای دلخراش زن و مرد میانسال را از داخل خانه‌شان شنیده و بعد هم دیده‌اند که پسر آن‌ها وحشت‌زده از آپارتمان فرار کرده و میهمان مقتول هم با داد و فریاد درخواست کمک کرده است.
همسایه‌ها با ورود به خانه با بدن خونین و نیمه جان زن و مرد میانسال صاحبخانه در حالی مواجه شدند که روی زمین وسط سالن پذیرایی افتاده بودند. مرد میانسالی که ظاهراً میهمان این زوج بود و از ترس شوکه شده بود از همسایه‌ها کمک می‌خواست.
در فوتبالی که برخی برای مشهور شدن گا‌ها از اخلاق‌مداری دور می‌شوند، پس از ۳۰ سال از درگذشت «پرویز دهداری» همگان از مکتب اخلاقی او یاد می‌کنند؛ مردی که هرگز نمرد.
سردار آزمون تصویری از مادرش کنار مرتضی پورعلی گنجی و مادر او در اینستاگرام منتشر کرده است تا مشخص شود رابطه این دو ملی‌پوش خوب است.
سرمربی تیم آلومینیوم اراک با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال به قهر چند ساله خود با کارلوس کی‌روش پایان داد.
دو ستاره پیشین پرسپولیس در صفحه شخصی خود به نوعی با هم آشتی کردند.
با مصاحبه‌ای که امروز سیاوش یزدانی انجام داد شاید طی روزهای آینده شاهد بازگشت این بازیکن به استقلال باشیم.
یکی از اتفاقات جالب دیدار تدارکاتی پرسپوليس و گل‌گهر سیرجان پایان قهر و دلخوری قلعه‌نویی و پیروانی بود.
مدیر تیم پرسپولیس و سرمربی گل‌گهر پیش از بازی دوستانه دو تیم برخورد گرمی با هم داشتند.
شهریار مغانلو یکی از بهترین شماره ۹‌ های فعلی فوتبال ایران محسوب می‌شود.
شاید برای خیلی‌ها پس از دعوت رامین رضاییان این پرسش به وجود آمده باشد که برخورد این بازیکن با سردارآزمون ستاره تیم ملی در اردوی اتریش چگونه خواهد بود؟
دو راننده مطرح و باتجربه فرمول یک به مجادله چند روز اخیر خود پایان دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ