مدیرعامل باشگاه تراکتور از ایجاد تغییر در کادر فنی این تیم خبر داد و گفت: فصل بعد سه مربی با سابقه کار در لالیگا به پاکو خمز اضافه می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق روال مرسوم در بین خودروسازان کره‌ای، دامنه تغییرات در این مدل گسترده است و بیشتر به یک تغییر نسل شباهت دارد تا مدل فیس‌لیفت.
برای کمک به پوشش هر چه گسترده تر تلویزیونی لیگ برتر، برنامه چند بازی بزرگ فصل جدید این رقابت ها تغییر کرد.
خاورمیانه به دنبال تغییر گسترده و رهایی از سیاست های گذشته است، اما کسانی هستند که نزدیکی کشورهای این منطقه را منشأ تهدید می بینند و هر کاری برای جلوگیری از تولد منطقه جدید انجام می دهند.
فعال محیط زیست گفت: مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان می‌گوید: «حدود ۲۰۰ هزار هکتار از عرصه‌های طبیعی به صورت قانونی تغییر کاربری پیدا کردند.» با چنین روندی از تخریب گسترده پوشش گیاهی در کشور چطور می‌شود انتظار داشت آمار سیل به شدت در حال افزایش نباشد؟ این دلایل در کنار از دست دادن تالاب‌های کشور و سد زدن در هر دره و رودخانه و طرح‌های انتقال آب هم به تخریب محیط زیست در ایران شدت بخشیده است.
منصوری در فضای داخلی کادیلاک اسکالید صرفاً تغییراتی جزئی را اعمال کرده است. کف‌پوش رنگ شتری هماهنگ با روکش چرمی صندلی‌ها، نشان منصوری روی فرمان و کاورهای اسپرت‌تر پدال بخش عمده این تغییرات را تشکیل می‌دهند. البته تصمیم منصوری برای عدم تغییر گسترده کابین اسکالید منطقی به‌نظر می‌آید، از آنجا که این شاسی بلند فول سایز آمریکایی کابین لوکس خوش‌ساختی دارد.
تاکنون 10 باشگاه اماراتی مربیان خود را تغییر داده‌اند، وضعیت سه سرمربی نیز نامشخص است و مجیدی تنها مربی فصل بعد است که خیالش بابت ادامه حضور در کلباء راحت است.
ریکاردو ساپینتو برای دیدار با تراکتور، تغییرات گسترده ای را در ترکیب تیمش ایجاد کرده و پیش از مصاف جام حذفی با نساجی، به چند ستاره تیمش استراحت داده است.
نشریه فرانسوی اکیپ بودجه درنظر گرفته‌شده از طرف پی‌اس‌جی برای نقل و انتقالات تابستانی را فاش کرده و می‌گوید باشگاه پاریسی به فکر تغییر و تحول گسترده در ترکیب تیمش است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: امروز نگاه دولت از نگاه پشت میزی و منتظر ماندن برای مراجعه مردم به یک نگاه میدانی و گستردن سفره خدمت در بین قشرهای مختلف جامعه تغییر کرده است.
موسوی، دبیر زیست‌شناسی است و می‌گوید؛ وسعت تغییرات آنقدر گسترده است که در یکی از سال‌های تحصیلی، ۱۸ صفحه از کتاب زیست‌شناسی اصلاح شد: «همین اصلاحات منجر می‌شود هر سال کتاب جدیدی منتشر شود. معلمان هر سال ناچارند کتاب‌های اصلاح‌شده‌ای را تدریس کنند. تغییر کتاب‌های درسی، کیفیت آموزشی را به‌شدت کاهش می‌دهد.»
براساس نظرسنجی گسترده از اقتصاددانان که نشان‌دهنده تغییر موضع بزرگ در پیش‌بینی‌های اقتصاد جهانی در چند هفته گذشته است، منطقه یورو از خطر رکود قریب‌الوقوع جسته است. نظرسنجی این ماه Consensus Economics نشان می‌دهد که اکنون اقتصاددانان انتظار رشد ۱/ ۰ درصدی را در طول ۲۰۲۳ دارند. از جمله مواردی که ممکن است موجب خوش‌بینی بازار نسبت به رشد اقتصادی شده باشد می‌توان به کاهش قیمت انرژی، یارانه‌های دولتی و بازگشایی زود از موعد چین، اشاره کرد که موجب افزایش تقاضای جهانی شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری آذربایجان به لانه‌ای برای دشمنان قسم خورده ایران تبدیل شده است و بصورت رسمی در سرزمین‌های اشغالی سفارت افتتاح کردند و رژیم صهیونیستی نیز در این کشور حضور گسترده دارد.
طبق آمار کلود فلیر، کشور‌هایی که بیشترین ترافیک مخرب را داشتند، ترکمنستان، جزایر بریتیش ویرجین و جمهوری سیشل هستند، ولی از انتهای سپتامبر نوع ترافیک ایران تغییر کرده و حالا تبدیل به نخستین کشور دارای ترافیک مخرب شده است. این تغییر همزمان با محدودیت‌های گسترده در اینترنت کشور اتفاق افتاده است.
رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: تقریباً هر سال شاهد آتش سوزی‌های گسترده در جنگل های کشور هستیم که دلیل آن از بین رفتن پوشش‌ گیاهی است.
رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: تقریباً هر سال در کشور شاهد آتش سوزی‌های گسترده هستیم و متأسفانه دلیل آن از بین رفتن پوشش‌های گیاهی است.
جدیدترین دیوارنگاره میدان، ولی عصر با شعار «زنان سرزمین من ایران» که بامداد پنجشنبه بیست‌ویکم مهرماه رونمایی شده بود، بعد از اعتراض‌هایی گسترده تغییر کرد. تصاویر چهره‌هایی مانند سیمین دانشور، پروین اعتصامی، فاطمه معتمد‌آریا، مریلا زارعی، پروانه کاظمی، مینو محرز، توران میرهادی، ایران درودی، مریم میرزاخانی، فروغ فرخزاد، ژاله علو و... در این دیوارنگاره دیده می‌شدند.
نشریه آلمانی از تغییر گسترده در لیست بازیکنان لورکوزن با تغییر سرمربی خبر داد.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آمریکایی نوشت که ارتش روسیه هم اکنون به طور گسترده از پهپادهای انتحاری ایرانی به ویژه شاهد ۱۳۶ در عملیات‌های نظامی هر روزه خود استفاده می‌کند.
حمید آیت طالب نویسنده و فارغ التحصیل الجزایری الاصل دانشگاه سوربن، از نژادپرستی گسترده در فرانسه انتقاد کرد و گفت که برای اشتغال به کار در این کشور، مجبور به تغییر نام خود شده است.
شرکت در این همه‌پرسی اجباری بود و متن پیشنهادی که رای‌دهندگان آن را رد کردند، پاسخی به اعتراضات گسترده و خشونت‌آمیزی بود که در اواخر سال ۲۰۱۹ در این کشور شروع شد.
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به تغییر دو مدیرعامل شرکت در شهرداری تهران گفت: طی روزهای آینده در حوزه مدیران عامل شرکت‌ها و شهرداران مناطق هم شاهد تغییراتی با همین رویکرد خواهیم بود.
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه این کشور موافقت کرد.
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه موافقت کرد.
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ