دکتر علی رستمی با حضور در کربلا از کاروان اعزامی شرکت مس و نحوه خدمات رسانی به زائران حرم سید الشهدا و شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز اربعین بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست شرکت ملی مس با حضور مسئولان حراست کل کشور و دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شرکت مس با حضور در شهرستان بم از روند ارائه خدمات‌رسانی این اردوی جهادی به مردم در زمینه‌های درمانی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته قرار گرفت.
صبح امروز جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه با حضور دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
همزمان با عید سعید غدیر خم؛ عید وحدت آفرین عاشقان ولایت و امامت؛ دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس در موکب این بزرگ‌ترین عید تبیین حضور یافت.
در جلسه‌ای با حضور دکتر فداکار استاندار کرمان و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس یک هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش صنایع مس به صورت تسهیلات سرمایه در گردش، بین واحدهای تولیدی استان که افزایش تولید و اشتغال داشته‌اند، توزیع می‌شود.
شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه به منظور افزایش عمق ساخت داخل تفاهم‌نامه همکاری با شرکت قطعه گستر را با حضور مدیر عامل شرکت مس منعقد کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی با حضور کارگران مجتمع‌ها از آنان تجلیل و قدردانی کرد.
حمیدیان از روزه داران و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی دعوت کرد تا با شرکت در مراسم روز قدس ، بار دیگردر حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان پرچم عدالت خواهی را به اهتزاز درآورند.
صبح امروز با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، معاونان و مدیران مجتمع های تولیدی، جلسه احصاء و بررسی شاخص های عملکردی حوزه های مختلف شرکت اعم از اکتشافات، تولید، هوشمندسازی و ... برای تحقق شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله) برگزار شد.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همزمان با تحویل سال 1402 شمسی در مجتمع مس سونگون حضور یافت
جلسه تودیع و معارفه مدیر پیشین و سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس، معاونان ستاد، مدیران مجتمع ها و مشاوران در محل شرکت مس برگزار شد.
رادکیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولادخوزستان در آخرین تمرین تیم پیش از دیدار برابر الهلال شرکت کرد.
حمیدیان درشب میلاد امام اول شیعیان و روز پدر با حضور شبانه از واحدهای مختلف شرکت سرکشی کرد.
در آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران که با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور و خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار شد، از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان یکی از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران در سامانه "تراز" وزارت اقتصاد و دارایی تقدیر شد.
با حضور دکتر مصطفی طاهری رییس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در گفتگوی ویژه خبری ساعت 22 شبکه یک سیما ( 11 دی 1401) پتانسیل‌های صنعت مس و تدوین برنامه تحول صنعت مس ایران بررسی شد.
مدیرعامل شرکت بین المللی بازرگانی ایدرو گفت: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز از 13 الی 16 دی ماه در این شهر برگزار خواهد شد و شرکت های گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه حضور قدرتمندی خواهند داشت.
نخستین آزمایشگاه جامع و مرجع معدن و صنایع معدنی شرکت ملی مس در شمال‌غرب کشور با حضور سید رضا فاطمی امین وزیر صمت ، دکتر خرم استاندار آذربایجان شرقی و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از آمادگی ایران برای حضور در پروژه‌های نفت و گاز عراق خبر داد.
مدیر عامل شرکت ملی نفت با اعلام اینکه تیم فنی شرکت روس در تهران مستقر شده است تاکید کرد: در نوامبر سال جاری تیم راهبری پروژه‌های مربوطه جهت ادامه مذاکرات فنی، مخزنی و زمین شناسی به تهران خواهند آمد. اما آنچه در مورد قرارداد و حضور شرکت‌های خارجی در میادین نفت و گازی ایران همواره نگران‌کننده و بحث‌برانگیز بوده، موضوع افشای اطلاعات مخازن به خصوص میادین مشترک به کشور همجوار و همسایه بوده است. کما اینکه در مورد قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی با توتال نیز مباحثی از این قبیل مطرح شد.
مصطفی نخعی گفت: مهمترین چالش موجود، مساله کمبود اعتبار ۴ و نیم درصدی که از فروش نفت به شرکت ملی نفت تعلق می‌گیرد. زیرا عددی که حاصل می‌شود تناسبی با برنامه‌های مورد نظر شرکت ملی نفت نیست.
عملیات اجرایی فاز دوم جاده‌سازی معدن مس کِروِر با سرمایه گذاری بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال، در شهرستان عنبرآباد با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، دادخدا سالاری دادستان استان کرمان و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، آغاز شد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی درباره دلیل حضور ایران در نمایشگاه فرانسه و ژاپن با وجود هشدار فرانسه برای سفر به ایران گفت: هدف ما معرفی ایران به سایر شرکت‌کنندگان است.
در پی دستور مدیرعامل شرکت مس مبنی بر خدمت‌رسانی و ارسال محموله‌های کمک‌رسانی سریع به مناطق سیل زده استان کرمان از طریق مجتمع مس سرچشمه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با صدور پیامی از امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده استان کرمان تشکر کرد.
مهدی سلطان‌محمدی کارشناس بازار مسکن در مورد اثر طرح جدید یارانه ای دولت بر روی بازار مسکن گفت: البته اجرای این طرح تاثیر خاصی بر روی بازار مسکن نخواهد گذاشت، هر چند ممکن است بر روی برخی از متغیر‌ها اثر جزئی بگذارد، این این موضوع خیلی محسوس نخواهد بود، از سوی دیگر با توجه به موج تورمی در کشور وجود، قیمت خرید مسکن و همچنین اجاره‌بها با افزایش روبرو می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ