رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: واگذاری‌هایی که در قالب راهبری یا سرمایه گذاری در معادن انجام شده است،به نوعی اجرای قانون و تکلیف بوده و با کسانی که براساس مفاد قرارداد عمل نکنند، برخورد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از برخورد با هنجارشکنان طی ایام اخیر در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: ره آورد این برخورد جدی، تامین امنیت شهروندان بوده است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تاکید در لایحه عفاف و حجاب برخورد قاطع با کسانی است که معاند هستند و عمداً اقدامات سازمان‌یافته برای ترویج بی‌حجابی کنند.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد کند.
رئیس عدلیه به مقامات قضایی در استان فارس دستور مؤکد داد تا همه عناصر و عوامل دخیل در حادثه تروریستی شاه چراغ را شناسایی و دستگیر کنند.
دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد
اعمال سرمربیان بیشتر از حرفهای آنها نکات داخل تیم را به بیرون درز می‌دهد.
برخورد در محوطه جریمه صنعت نفت آبادان با بی اعتنایی موعود بنیادی‌فر همراه شد.
پول وسیله مبادله کالاست ارزش آن در منطق اقتصاداسلامی تغییر نمی‌کند اما دراقتصاد مبتنی بر مکانیسم بازار، قیمت کالا متأثر ازنرخ تورم یا براساس نقطه تعادلی که از برخورد عرضه وتقاضا شکل می گیرد.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: اگر برای عفاف و حجاب از قبل برنامه‌ریزی داشتیم به یک باره با یک موضوع گرفتار نمی‌شدیم. در حوزه‌های ایجابی کار‌های زیادی می‌توانستیم انجام دهیم که ندادیم و اینگونه شد. نباید توقع داشته باشیم دستگاه قضا با همه برخورد کند؛ زیرا دو جبهه نیستیم و اگر پرونده تشکیل دهیم برای فرزندان خودمان تشکیل می‌دهیم.
پلیس اعلام کرد: با استفاده از ابزار هوشمند در اماکن و معابر عمومی، نسبت به شناسایی افراد هنجارشکن اقدام و با ارسال مستندات و پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب، آنها را مطلع می‌کنیم.
سخنگوی قوه قضائیه در باره ماجرای مسمومیت در مدارس گفت: ابتدا بهتر است از کلمه بدحالی به جای مسمومیت استفاده کنیم. در استان فارس ۸ نفر بازداشت شده‌اند و مرتبطین احتمالی هم تحقیقات در مورد آن‌ها انجام و نتایج اعلام می‌شود. قوه قضائیه هیچ مسامحه‌ای با سر حلقه‌های احتمالی این موضوع نخواهد داشت و با برهم زنندگان امنیت روان مردم و کسانی که مواد مرتبط با این مسأله را تهیه می‌کنند با قاطعیت برخورد و اشد مجازات بر اساس تصمیم دادگاه خواهند داشت.
سیارک ۲۰۲۳ DW در حال حاضر در فهرست ریسک بالای ناسا با عدد یک در مقیاس تورینو قرار دارد، بدین معنا که در حال حاضر نگرانی برای مردم در این باره وجود ندارد. اما در حالی که این سیارک اکنون در رتبه یک مقیاس تورینو قرار دارد، اما می‌تواند به عدد ۱۰ برسد که به معنای قطعیت برخورد با زمین است، اتفاقی که به طور متوسط هر ۱۰۰،۰۰۰ سال یک بار رخ می‌دهد. . ناسا گفته است که در صورت رسیدن عدد تورینو به ۳، در این مورد به مردم هشدار خواهد داد.
محمد رضا جوادی یگانه استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران در این باره در توئیتی نوشته است: «اگر روان‌شناسی جمعی مردم ایران را بدانید؛ و حساسیت بالای مردم در باره دختران دانش‌آموز و مادرانشان، و افزایش نگرانی‌‌ها و پایین آمدن آستانه تحمل مردم را درک کنید، می‌دانید که امشب باید تکلیف این شخص و این فیلم مشخص شود و به افکار عمومی توضیح داده شود.»
جورج دبلیو بوش، رییس‌جمهور وقت امریکا و تونی بلر، نخست‌وزیر وقت بریتانیا حمله خود به عراق را به این دلیل توجیه کردند که صدام حسین سلاح‌های کشتار جمعی در اختیار دارد که او را به تهدیدی برای جهان تبدیل می‌کند. به تبع این ادعا رسانه‌های جریان اصلی، گسترش این برآورد ظاهرا اطلاعاتی ایالات متحده را با خاموش کردن صدا‌های مخالف در این باره تسهیل کردند.
بحران اوکراین به صورت یک دام چاله بزرگ برای پوتین ایجاد شد و اکنون از همان دام چاله برای برخورد با اوّلیت استراتژیک شکل دهی به نظم آینده جهانی یعنی ایران هم بهره برداری آغاز و استمرار پیدا خواهد کرد.
در چند ماه گذشته فشارها به دولت بابت افزایش نرخ بهره شدت گرفته است اما دولت تاکنون در این باره با دید احتیاطی برخورد کرده است.
حسین جلالی، نماینده مجلس در مصاحبه ای در باره جلسات 15روزه ای که برای اجرای قانون حجاب و عفاف برگزارشده اظهارنظر کرد. وی در بخشی از مصاحبه گفت: هیچ‌گونه مواجهه فیزیکی در این طرح وجود ندارد و تقابلی صورت نمی‌گیرد. تذکر شفاهی هم داده نمی‌شود. هیچ برخورد و دستگیری هم صورت نمی‌گیرد. این کار از طریق مدیریت هوشمند انجام می‌شود.
هم اکنون ec آب در چم شیر هم بالاست؛ اما اگر پیش بینی‌های ناخوش رقم بخورد، در نهایت در دریاچه سد و حتی در پایین دست آن، آبی در اختیار خواهیم داشت که با آنچه امروز در رود زهره (یا هندیجان) جریان دارد، تفاوت کیفی بسیار دارد و عملا بهره برداری از آن تا حد زیادی ممکن نخواهد بود و شماری از اهدافی که سد برایش احداث شده محقق نخواهند شد.
ec آب در چم شیر هم اکنون هم بالاست اما اگر پیش بینی های ناخوش رقم بخورد، در نهایت در دریاچه سد و حتی در پایین دست آن، آبی در اختیار خواهیم داشت که با آنچه امروز در رود زهره (یا هندیجان) جریان دارد، تفاوت کیفی بسیار دارد و عملا بهره برداری از آن تا حد زیادی ممکن نخواهد بود و شماری از اهدافی که سد برایش احداث شده محقق نخواهند شد.
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
نماینده ادوار مجلس گفت: ناآرامی‌های امروز جامعه ایران یا توسط دستگاه‌های امنیتی حکومت سرکوب می‌شود یا جریان سیاسی میانی موفق خواهد شد از توان خود برای ایجاد همراهی در مردم بهره ببرد و به این وضعیت پایان دهد. اگر ما به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که تنها راه برون‌رفت از این شرایط، انجام اصلاحات بدون براندازی است، باید تغییراتی در نحوه برخورد ما با حاکمیت رخ دهد که توافق سیاسی میان نیروهای اجتماعی و سیاسی حاضر در صحنه را ممکن کند.
فایل‌های HTML و HTM از جمله فایل‌هایی که هستند که مهاجمان در پیوست ایمیل‌های فیشینگ خود از آنها بهره می‌گیرند، اگر چه فایل HTML به خودی خود بی‌خطر است، ولی باید با آن با اختیاط برخورد کرد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، موضع غیر اخلاقی حسن عباسی علیه ورزشکاران و سخنان نامعقول هاشمی گلپایگانی در باره برخورد با بدحجابی بویژه در این شرایط را خسارات بار خواند.
حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه بنده با شیوه فعلی گشت ارشاد موافق نیستم، گفت: برخورد خشن در مسئله حجاب به هیچ عنوان نمی‌تواند مثمرثمر باشد، ادامه گشت ارشاد به این شکل موجب وهن اسلام و جمهوری اسلامی خواهد شد، مقوله حجاب و عفاف نیاز به فرهنگسازی دارد و این کار باید انجام شود، از سویی به مطالبات و خواسته‌های مردم نیز در این باره باید توجه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ