فایل‌های HTML و HTM از جمله فایل‌هایی که هستند که مهاجمان در پیوست ایمیل‌های فیشینگ خود از آنها بهره می‌گیرند، اگر چه فایل HTML به خودی خود بی‌خطر است، ولی باید با آن با اختیاط برخورد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزش فوتبال هیچ مرزی نمی‌شناسد و در همه جای دنیا، از کویر‌های ایران تا روستا‌های آمازون، علاقه‌مندان خودش را دارد. ثروتمندان در بالای پیست‌های اسکی و فقرا در احاطۀ ویرانه‌های جنگ؛ هر کس در هر جا می‌تواند اسیر جذبۀ فوتبال شود.
یک‌سوم سال ۱۴۰۲ گذشته اما همچنان دسترسی به جزئیات بودجه امسال ناممکن است. مجلس اعلام کرده بودجه و پیوست‌های آن را به دولت ابلاغ کرده اما سازمان برنامه و بودجه می‌گوید در حال استخراج جزئیات و تغییرات صورت‌گرفته در آن است تا بتواند آن را منتشر کند.
برخی پیست‌های اسکی کشور که می‌توانند هم باعث رشد ورزش و افزایش مدال‌آوری برای ایران شوند، با بی‌تدبیری مسئولان و بی‌توجهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بدون تعیین تکلیف رها شده‌اند.
سالاری گفت: ضرورت دارد مقدار دستیابی به اهداف این پیوست‌ها در برنامه‌های آینده به‌دقت بررسی و تحقق برنامه‌های توسعه‌ای گذشته در این حوزه، با بررسی شاخص‌های مختلف پایش شود.
اختصاص پیست‌های شهری شامل خیابان‌ها به مسابقات فرمول یک اکنون تبدیل به موضوعی چالش‌برانگیز شده است.
می‌توان از عسل به عنوان لایه‌بردار و ماسک صورت هم استفاده کرد. عسل پوست را تمیز می‌کند، اما خاصیت لایه‌برداری آن برای پوست‌های حساس مناسب نیست.
رئیس جمهور در دو نامه جداگانه اصلاحات قانون مجازات اسلامی و جداول کلان و پیوست‌های مربوط به قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور را جهت اجرا ابلاغ کرد.
یکی از پرطرفدار‌ترین و خوشمزه‌ترین میوه‌های تابستانی بلوبری است که با ظاهری کوچک دارای خواص بی نظیری است. بلوبری می‌تواند پوست‌های خشک را نرم کند و عملکرد مغز را ببرد، ضمن این که در پیشگیری از سرطان نیز نقش موثری دارد. برخی تحقیقات حاکی از این هستند که بلوبری می‌تواند چربی‌های شکمی را نیز کاهش دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم طرز تهیه مافین بلوبری را آموزش دهیم.
فرماندار ورامین گفت: شخصی با قصد و نیت تشویش اذهان عمومی اقدام به تهیه فیلمی تحت عنوان وجود پوست سگ در منطقه دفن زباله‌های شهرستان ورامین در بخش جواد آباد کرده و مدعی کشتار این حیوان و توزیع گوشت آن در سطح شهرستان بود.
آلوئه‌ورا محلول شستشو بسیار موثر و مفیدی است که برای انواع پوست‌ها مفید است. افرادی که دارای پوست‌های مختلط هستند و یا مشکلات زیادی برای انتخاب محلول شستشوی صورت خود دارند، می‌توانند از محلول آلوئه‌ورا به‌سادگی استفاده کنند.
بارش برف طی ۲ روز اخیر به حدی بود که احتمال خطر برای اسکی بازان را افزایش داد و به همین دلیل امروز چهارشنبه پیست‌های دیزین و دربند سر تعطیل شد.
پیست‌های اسکی دیزین و دربندسر به دلیل ریزش بهمن تعطیل شدند.
یک استارتاپ جدید به نام PowerON ادعا کرده است که نسل بعدی ربات‌ها دارای پوست‌های حسی، ماهیچه‌ها و نورون‌های مصنوعی چاپ شده بر روی مواد انعطاف پذیر خواهند بود که به آن‌ها اجازه می‌دهد همه چیز را لمس و احساس کنند.
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران با اشاره به مسئولیت شهرداری تهران برای تهیه پیوست‌های پدافند غیرعامل گفت: این پیوست‌ها یا تهیه نشده و یا در دستور کار نیست.
طوفانی که از دوشنبه آغاز شد بیش از یک فوت باران در ارتفاعات مرکزی و جنوبی کالیفرنیا بارید و پیست‌های اسکی سیرا نوادا را در عمق بیش از ۱.۵ متری برف مدفون کرد. ریزش سنگ و گل و لای جاده‌ها را مسدود کرد و روان آب‌های جاری بخش‌هایی از آزادراه‌ها را به آبراه تبدیل کرد.
پیست‌های اسکی در سرتاسر اروپا مجبور به تعطیلی شده‌اند، زیرا این قاره بالاترین دمای تاریخ ژانویه را تجربه می‌کند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: روند گفت‌وگوها مسیر پیوسته‌ای بوده و اکنون هم پیوسته است و وقفه ای در آن ایجاد نشده است.
همه ما به محض شکستن تخم مرغ پوست آن را دور می‌ریزیم غافل از اینکه این پوست‌های به نظر بی مصرف می‌توانند مصارف زیادی داشته باشند.
شوره مو و بلند شدن پوست‌های ریز از کف سر، به شکل واضحی نشان می‌دهد که پوست سر رطوبت و ویتامین‌های مورد نیاز خود را نداشته و به این شکل دچار تغییر شده است.
شوره مو و بلند شدن پوست‌های ریز از کف سر، به شکل واضحی نشان می‌دهد که پوست سر رطوبت و ویتامین‌های مورد نیاز خود را نداشته و به این شکل دچار تغییر شده است.
بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۲ و پیوست‌های پنج‌گانه آن از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد.
پوست‌های چرب به شدت در معرض آکنه، جوش‌های سر سفید و جوش‌های سرسیاه قرار می‌گیرند و علائم آزاردهنده‌ای اعم از جای زخم، گودی یا لکه‌های تیره از خود به جای می‌گذارند که بر تمیزی و زیبایی پوست تاثیر می‌گذار است.
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و همچنین توجه به سرانه‌های خدماتی در تکمیل پروژه باغ راه حضرت فاطمه(س) مدنظر قرار گیرد.
کارشناس حشرات گفت: دراکولا‌ها معمولا بیشتر به پوست‌های روشن و سفید جذب می‌شوند و آسیب بیشتری به آن‌ها می‌زنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ