سیارک ۲۰۲۳ DW در حال حاضر در فهرست ریسک بالای ناسا با عدد یک در مقیاس تورینو قرار دارد، بدین معنا که در حال حاضر نگرانی برای مردم در این باره وجود ندارد. اما در حالی که این سیارک اکنون در رتبه یک مقیاس تورینو قرار دارد، اما می‌تواند به عدد ۱۰ برسد که به معنای قطعیت برخورد با زمین است، اتفاقی که به طور متوسط هر ۱۰۰،۰۰۰ سال یک بار رخ می‌دهد. . ناسا گفته است که در صورت رسیدن عدد تورینو به ۳، در این مورد به مردم هشدار خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو با اشاره به مصرف غیرمنطقی سرم در برخی موارد طی ماه‌های اخیر، اظهار کرد: تا سال گذشته تامین ماهانه سرم در کشور حداکثر ۱۱ میلیون عدد بود که در سال جاری به بیش از ۱۹ میلیون عدد رسیده است. بر همین اساس عرضه سرم از هر دو مسیر تولید داخل و واردات در دو ماه دی و بهمن مجموعا ۳۹ میلیون عدد بوده است.
بهمن، ماه زلزله بود. زلزله ترکیه و ترس از زلزله‌ای مشابه در تهران بیشترین جست‌وجوی گوگل را به خود اختصاص داد. هواشناسی، روز ولنتاین و قرعه‌کشی ایران‌خودرو هم از کلمات محبوب این ماه بود.
کریم بنزما کاپیتان رئال مادرید به‌مناسبت ولنتاین، برای سه نفر گل و کادو فرستاد.
مهدی قایدی مهاجم درخشان این روز‌های باشگاه استقلال با انتشار تصویر عاشقانه‌ای ولنتاین را تبریک گفت.
کاربران در شبکه‌های مجازی، عکس از یک لکسوس کادوپیچ‌شده در تهران که به عنوان کادوی ولنتاین اهدا شده است را، مورد توجه ویژه قرار دادند.
شکیرا و پیکه بعد از جدایی روز‌های متفاوتی را پشت سر می‌گذارند.
همسر مهاجم برزیلی پرسپولیس عکس جدیدی منتشر کرد.
خبرگزاری فارس در گزارشی به بررسی روز عشق (ولنتاین) پرداخته و از این رسم اجتماعی انتقاد کرده است.
ذخیره‌های پرسپولیس در یک نمایش پرگل موفق شدند حریف دسته دومی خود را با شش گل شکست دهد.
کریستیانو رونالدو پست جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
چرا سرخ، سفید و صورتی رنگ روز ولنتاین است؟
چهاردهم فوریه که در تقویم ما مصادف با روز بیست و پنجم بهمن ماه است، روز جهانی عشق یا همان ولنتاین نام دارد. در این مطلب گزیده‌ای از اشعار عاشقانه به مناسبت روز ولنتاین گردآوری شده است.
شیرینی قلبی نوعی از شیرینی‌های مربایی است که به شکل قلب میان تهی تهیه می‌شود و داخل قلب را با انواع مربا و مارمالاد یا ژله بریلو پر می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ