نماینده ادوار مجلس گفت: ناآرامی‌های امروز جامعه ایران یا توسط دستگاه‌های امنیتی حکومت سرکوب می‌شود یا جریان سیاسی میانی موفق خواهد شد از توان خود برای ایجاد همراهی در مردم بهره ببرد و به این وضعیت پایان دهد. اگر ما به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که تنها راه برون‌رفت از این شرایط، انجام اصلاحات بدون براندازی است، باید تغییراتی در نحوه برخورد ما با حاکمیت رخ دهد که توافق سیاسی میان نیروهای اجتماعی و سیاسی حاضر در صحنه را ممکن کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق با قانون، دولت ملزم است که اگر نتواند به موقع پول گندم‌کاران را پرداخت کند، باید خسارت آن‌ها را بپردازد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به تذکرات نمایندگان درباره پرداخت بهای گندم کشاورزان پاسخ دهد.
یک تحلیلگر سیاسی عراقی بر لزوم اعمال فشار بر واشنگتن از سوی بغداد با هدف بیرون راندن نظامیان آمریکایی از عراق تاکید کرد.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در حوزه‌های مختلف در کشور هر کجا که به مردم نقش داده شد موفق بوده‌ایم‌، گفت: دولت سیزدهم در عمل به مردم میدان داده است.
وزیر نفت با بیان اینکه دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد، گفت: امروز بیشتر از ۱۵۰ میلیون لیتر ذخیره بنزین داریم.
علی فراقی گفت:دولت قبل از این که این پول‌ها وارد چرخه آزاد اقتصاد شود آنان را خرج کرده است و اگر منابع جدیدی در آینده به دست دولت برسد صرفاً خرج اقتصاد انقباضی و کنترل شدید قیمت‌ها خواهد شد.
یک مقام ارشد بانک مرکزی آرژانتین اعلام کرد که این بانک مجبور شده ارزش پزو را ۱۸ درصد پایین بیاورد.
معاون اول رئیس جمهور به تشریح اقدامات دولت سیزدهم از ابتدا آغاز فعالیت تا به امروز پرداخت.
معاون حقوقی رییس جمهور با انتقاد از برخی دستگاه‌های دولتی در مواجه با کارشناسان حقوقی، از دولت خواست توجه بیشتری به واحدهای حقوقی داشته باشد.
معاون اول رئیس جمهور به تشریح اقدامات دولت سیزدهم از ابتدا آغاز فعالیت تا به امروز پرداخت.
فعال سیاسی گفت: آزادسازی اموال بلوکه شده ایران تاثیر زیادی بر مبادلات تجاری، بر کسر بودجه، بر اقتصاد کشور ما دارد.
فعال سیاسی گفت: آزادسازی اموال بلوکه شده ایران تاثیر زیادی بر مبادلات تجاری، بر کسر بودجه، بر اقتصاد کشور ما دارد.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه گشایش بازارهای جدید را در دستور کار داریم، گفت: طی یکی دو سال آینده اتفاقات خوبی در حوزه تجارت خواهد افتاد.
سخنگوی دولت گفت: دولت با قدرت ایستاده و از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند و از دانشجویان هم تقاضا دارد در حوزه مبارزه با فساد در این عرصه همراه دولت باشند.
سخنگوی دولت گفت: دولت با قدرت ایستاده و از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند و از دانشجویان هم تقاضا دارد در حوزه مبارزه با فساد در این عرصه همراه دولت باشند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت به دنبال سفر و زیارتی آسان، ارزان و ایمن برای زائران اربعین است.
رئیس جمهور تصریح کرد: امروز دولت برای شنیدن سخنان و انتقادات، به‌ویژه از سوی اصحاب رسانه گوش شنوا دارد و نظرات و تحلیل‌های اصحاب نظر و رسانه‌ها را برای خود نعمت می‌داند. البته رعایت انصاف نیز اصلی مهم در بیان انتقادات است.
اردبیل- معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور حمایت همه جانبه از نظام تعلیم و تربیت را وظیفه و رسالت اصلی می‌داند.
دولت دو راه حل بیشتر برای حل معضل جبران مزد پرداختی کارگران، کارکنان و بازنشستگان ندارد؛ یا باید دست از سیاست‌های تورم زا نظیر شوک‌های ارزی و قیمتی بردارد یا متناسب سازی دستمزد را دنبال کند.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دولت برای آواربرداری از ۸ سال گذشته تعطیلی ندارد. هرگاه نتوانیم به وعده‌ای که داده شده عمل کنیم، صادقانه با مردم در میان می‌گذاریم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت هزینه ثبت‌نام دانش‌آموزان ممتاز دهک‌های یک تا چهار پذیرفته شده در مدارس سمپاد را پرداخت می کند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از ارسال لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ با قید دوفوریت‌ به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
سخنگوی دولت از موافقت دولت با تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ