دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان کل کشور دستور رسیدگی ویژه به پرونده حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد.
نعمت‌اله کریمی گفت: در شرایط تحریمی کشور، صرافی‌های مجاز و قانونمند نقش مهمی در انجام امور ارزی کشور دارند و بانک مرکزی هم با پیاده‌سازی سیستم رتبه‌بندی از این صرافی ها حمایت می کند.
سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی گفت: آن کسی که من اسمش را میگذارم دزد لباس پلیس، بخواهد با رفتار و اعمالش ، چهره زحمتکش همکاران ما خدشه دار کند ما با او یار و همراه نیستیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز از بازیکنان خود در اردوی ترکیه درخواست مهم غیرفنی داشت.
فرماندار تهران در اولین جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان تهران، برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز را خواستار شد.
وزیر کشور درباره پیگیری شهادت ۶ مرزبان کشور و شرایط مرزهای جنوب شرقی، عنوان کرد: این اقدامی جنایتکارانه بوده که حتماً برخورد جدی و قاطع با عاملان و حامیان و مشوقان آن صورت خواهد گرفت.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: چنانچه خودروسازی خودرو را با قیمت بالاتری به فروش برساند، با گزارش شاکی خصوصی و یا سازمان حمایت با گران فروشی آن برخورد می‌شود.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: باید با مسببان مرگ کودکان اهوازی به دلیل سقوط در چاه فاضلاب در هر سمتی که باشند قاطعانه برخورد کرد.
سازمان حمایت مصرف کنندگلن و تولیدکنندگان با توجه به کمبود و افزایش قیمت تایر در سطح عرضه، اعلام کرد که با احتکارکنندگان تایر برخورد قاطع می کند.
ساوه- دادستان کل کشور با اشاره به کوتاهی شوراها و دهیاری ها در زمینه ساخت و سازها گفت: در صورتی که حقوق جامعه در اثر ساخت و سازها آسیب ببیند بدون اغماض برخورد می‌شود.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: ما در صورت مشاهده کم‌کاری و کوتاهی در برف‌روبی روز گذشته برخورد لازم را انجام می‌دهیم.
رئیس جمهور با بیان هجمه تبلیغاتی و ادراک‌سازی دشمن علیه نظام اسلامی از طریق جعل اخبار و روایت‌های دروغین از حوادث اخیر، بر لزوم اطلاع‌رسانی هوشمندانه، شفاف، دقیق و به موقع از سوی رسانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت برخورد قاطع با تروریست‌های مسلح و مخل امنیت عمومی مردم وظیفه دستگاه قضا است، تا به اشد مجازات برسند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: برخورد قاطع با عاملان جنایات اخیر، خواسته و حق ملتی است که با دیدن تصاویر مردم در خون غلتیده از خشم و غیرت لبریز شده‌اند.
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: روال دشمنان جمهوری اسلامی ایران همیشه این بوده که وقتی از دشمنی ها، کارشکنی ها و تحریم ها ناامید می شوند دست به اقدامات تروریستی و شبه تروریستی می زنند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر ضرورت برخورد قاطع و انقلابی با عاملان و آمران حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ در شیراز تاکید کرد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار شناسایی فوری آمران جنایت تروریستی در حرم شاه چراغ و برخورد قاطع با آنان شد.
رئیسی با تاکید بر ضرورت تفکیک میان اعتراض و اخلال در نظم و امنیت عمومی، بروز وقایعی از جنس آنچه را به شهادت شهید دوست‌محمدی انجامیده است، آشوبگری و شرارت خواند و ضرورت برخورد قاطع با معارضان امنیت و آرامش کشور و مردم را به دستگاه‌های مسئول متذکر شد.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تفکیک میان اعتراض و اخلال در نظم و امنیت عمومی، بروز وقایعی از جنس آنچه را به شهادت شهید دوست‌محمدی انجامیده است، آشوبگری و شرارت خواند و ضرورت برخورد قاطع با معارضان امنیت و آرامش کشور و مردم را به دستگاه‌های مسئول متذکر شد.
رئیس جمهور در گفتگو با خانواده شهید دوست‌محمدی بر ضرورت برخورد قاطع با معارضان امنیت و آرامش کشور تاکید کرد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با تشکر و قدردانی از همکاری مردم گفت: با هماهنگی مرجع قضائی با هرگونه تجمع غیرقانونی و تضییع کنندگان حقوق شهروندان و عاملان تخریب اموال عمومی برخورد قاطع می شود.
یزد- رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر لزوم برخورد قاطع با مجرمان جرائم خشن تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد افرادی با اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی در جامعه شوند.
دادستان تهران گفت: در دادسرا‌های تخصصی، سرپرستان دادسرا‌ها تغییر کاربری املاک را با دقت رصد کنند و با عوامل اخلال در حقوق عامه و تضییع حقوق بیت المال در حوزه منابع طبیعی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در بستر رودخانه‌ها و یا خشکاندن و قطع درختان معابر و خیابان‌ها با قاطعیت برخورد کنید.
دادستان تهران به سرپرستان دادسراها دستور برخورد قاطع با عاملان قطع درختان را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ