پلیس اعلام کرد: با استفاده از ابزار هوشمند در اماکن و معابر عمومی، نسبت به شناسایی افراد هنجارشکن اقدام و با ارسال مستندات و پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب، آنها را مطلع می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: در ستاد خدمات سفر درباره موضوعات مختلفی از جمله اعطای تسهیلات کم بهره به سفرهای خانوادگی تا اقامت رایگان در بوم گردی‌ها تصمیم گیری شده است.
این اقامتگاه با بهره گیری از توپوگرافی طبیعی منطقه، موقعیت متمایز خود را برجسته می‌کند و چشم انداز پانورامای کم نظیری را در بر می‌گیرد.
وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: قول می‌دهیم با بهره گیری از همه امکانات دولتی و خصوصی، تکمیل نظام تامین و توزیع نهاده‌ها را ساماندهی کنیم.
در معاملات فردا صرفاً می‌توان بهره گیری از نوسانات نمادها و بازدهی در تک سهم‌ها  در نمادهای غالباً ریالی را مدنظر داشت.
شرکت ساپکو و زنجیره‌تامین ایران‌خودرو در چارچوب سیاست‌های کلان گروه صنعتی مبنی بر توسعه ساخت داخل قطعات و با هدف ارتقای عملکرد و نیز افزایش قدرت و گشتاور پیشرانه TU5P، داخلی‌سازی و تولید انبوه میل‌سوپاپ پیشرانه را در دستور کار قرار داده و با بهره‌گیری از دانش فنی داخلی و انجام آزمون های موردنیاز موفق به اجرای این پروژه شدند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پیشنهاد می‌شود از اصرار بر بهره گیری از شیوه‌ها و روش‌هایی که موجب نفرت و افزایش ناراحتی در جامعه و فاصله افتادن بین بعضی از مردم با حاکمیت می‌شود، خودداری گردد.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: کشاورزان با استفاده از نزولات جوی اخیر هر چه زودتر زمین‌های کشاورزی خود را برای نشاء آماده کنند.
مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در پاسخ به سوالی در خصوص تصمیم گیری در کمیته عفاف و حجاب برای ممنوعیت ورود بانوانی که کشف حجاب می‌کنند به مترو، گفت: کمیته عفاف و حجاب شهرداری و مترو از بابت ممانعت ورود این افراد تصمیمی نگرفته و تنها تذکر لسانی داده می‌شود.
پلیس اعلام کرد: با استفاده از ابزار هوشمند در اماکن و معابر عمومی، نسبت به شناسایی افراد هنجارشکن اقدام و با ارسال مستندات و پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب، آنها را مطلع می‌کنیم.
پلیس اعلام کرد: با استفاده از ابزار هوشمند در اماکن و معابر عمومی، نسبت به شناسایی افراد هنجارشکن اقدام و با ارسال مستندات و پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب، آنها را مطلع می‌کنیم.
بوید معتقد است که ایده نیروی دریایی آمریکا برای شناسایی امواج فراصوت با بهره‌گیری از هواپیما‌ها و پهپاد‌های مجهز به مادون قرمز، ایده بهتری خواهد بود. آن‌ها به جای آنکه مانند ماهواره در بخش خارجی فضا قرار بگیرند، در اتمسفر فعالیت می‌کنند و به موشک نزدیکتر خواهند بود و در نتیجه سیگنال‌های مادون قرمز قوی‌تری خواهند داشت.
یک کارشناس بخش کشاورزی گفت: بهره برداری‌های غیراصولی از منابع آب زیرزمینی و کشت محصولات با راندمان پایین مصرف آب، موجب شده علاوه بر اتلاف آب، تولید محصولات استراتژیک در اولویت قرار نگیرد.
محرابیان در جمع خبرنگاران گفت: با بهره گیری از توان و دانش شرکت‌های دانش بنیان قادر خواهیم بود مشکلات صنعت آب و برق را حل کنیم.
رئیس جمهور به تیم اقتصادی دولت ماموریت داد با استفاده از نظرات کارشناسان، بهره‌گیری از همکاری دیگر بخش‌ها، همه توان خود را برای اجرای سیاست‌های ارزی در جهت ایجاد ثبات در بازار به کار گیرد.
بهره گیری از هوش مصنوعی و شناسایی هر گونه ترک خوردگی و نقشه سازی سه بعدی، قابلیت مانور در سطح شناوری و غوطه‌وری در عمق ۱۰۰ متر، استفاده از بازوی مکانیکی برای نمونه برداری، کنترل خودکار و اتوناموس، کنترل دستی و کنترل و مانور از راه دور را از قابلیت‌های دیگر این ربات ذکر کرد.
چین با بهره گیری از دیپلماسی اقتصادی توانسته است اهداف و منافع ملی خود را به نحو موفقیت‌آمیزی پیش ببرد.
ساری- کشاورزی مازندران در سال های پس از انقلاب با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از ابزارهای نوین و هوشمند نظیر پهپادهای کشاورزی اوج گرفته است.
رئیس جمعیت هلال احمر بر لزوم بهره گیری از توافقنامه سویل ۲ برای حذف آثار تحریم‌ها در فعالیت‌های بشردوستانه تاکید کرد.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: کشور در حوزه کشاورزی باید به سمتی حرکت کند که با فناوری نوین و بدون استفاده از سموم محصولات را تولید و با قیمت ارزان تامین کند.
دکتر فرزین بر بهره گیری از ابزارهای نوین در جهت ارائه خدمات مالی مطلوب در استان کرمان تاکید کرد
جلسه بررسی مسائل مربوط به شروع سال تحصیلی جدید به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و بر لزوم بهره گیری از روش‌های «آموزش ترکیبی» مجازی و حضوری تاکید شد.
ما روز به روز بهره گیری از هوش مصنوعی را در تمام شئون زندگی خود افزایش می‌دهیم، اما دانشمندان می‌گویند ما سرانجام کنترل خود را بر آن از دست خواهیم داد.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت:یکی از رسالت‌های مهم ما ،ایجاد بستری مناسب برای تغییر بنیادین در نظام حکمرانی در حوزه محیط زیست است.
همکاری‌های تسلیحاتی، بهره گیری از کریدور موسوم به «حمل و نقل بین‌المللی شمال- جنوب» و تمایل مشترک تهران و مسکو برای پایان دادن به نظم آمریکایی، سنگ بنای تحکیم روابط این دو طرف است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ