علی‌رغم خروج روسیه از توافق صادرات غلات، مقامات ترکیه مدعی هستند این توافق کاملا بشردوستانه است و باید جدا از شرایط جنگی به آن پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز تأکید کرد: بازگشت فرماندهان «آزوف» از ترکیه به اوکراین نقض قراردادهای موجود است.
وزرای دفاع ترکیه و یونان بر حل و فصل مسائل دو جانبه تاکید کردند.
آنگونه که رسانه های ترکیه نوشته اند، سرمربی جدید فنرباغچه خواستار جذب مهدی طارمی شده است.
آنگونه که رسانه های ترکیه نوشته اند، سرمربی جدید فنرباغچه خواستار جذب مهدی طارمی شده است.
انتخاب اردوغان برای وزارت خارجه در ترکیه با رضایت و اتفاق نظر همراه شده است. رسانه‌های ترکیه در این چند روز تأکید بسیاری بر سوابق دیپلماتیک فیدان کرده‌اند: مشاور وزیر خارجه اسبق (داوداوغلو)، مشاور سفیر ترکیه در استرالیا، رئیس آژانس توسعه و هماهنگی ترکیه، عضو هیئت مدیره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، معاونت ریاست دستگاه اطلاعات و در نهایت ریاست این دستگاه از سال ۲۰۱۰.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با نامزد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، بر لزوم ادامه روند تقویت روابط تل‌آویو-آنکارا تاکید کرد.
سلطان هیثم بن طارق به دستور سلطان قابوس مسوولیت کمیته «سند چشم‌انداز عمان ۲۰۴۰» و برنامه‌ریزی برای آینده عمان را برعهده داشت. جوانگرایی یکی از مهم‌ترین شعار‌های او پس از تکیه زدن بر کرسی سلطنت در عمان بود. او پس از ادای سوگند قانونی بر ادامه راه سلطان قابوس به ویژه در سیاست خارجی در حکومت تاکید کرد و در ابتدای حاکمیت خود به قطر، عربستان و بریتانیا سفر کرد. هیثم بن طارق آل سعید یک هفته پیش از سفر به تهران به قاهره، پایتخت مصر نیز سفر کرده بود.
دبیرکل سازمان ملل با اشاره به برخی مشکلات در خصوص اجرای توافق‌نامه غلات گفت که روسیه، اوکراین، ترکیه و سازمان ملل به گفتگو درباره این موضوعات ادامه خواهند داد.
رئیس‌جمهور ترکیه علی‌رغم رقیب انتخاباتی خود، تأکید کرد روابط این کشور با روسیه ویژه است و مسکو و آنکارا به همدیگر نیاز دارند.
وزرای دفاع ایران، روسیه، سوریه و ترکیه بر لزوم ادامه مذاکرات چهارجانبه با هدف تحقق صلح و ثبات در سوریه تاکید کردند.
وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی تأکید کرد: نباید هیچ پیش‌شرطی برای دیدار وزرای خارجه روسیه، ایران، سوریه و ترکیه وجود داشته باشد.
سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی تیمش مقابل اوساسونا تاکید کرد که رقابت قهرمانی لالیگا همچنان ادامه دارد.
امیر قطر که پس از وقوع زلزله شدید در جنوب ترکیه به این کشور سفر کرده است، گفت که روابط استراتژیک میان دو کشور را در دیدار با اردوغان مورد بحث و بررسی قرار داده است.
وزیران امور خارجه ترکیه و یونان بر عادی سازی روابط میان دو کشور تاکید کردند و گفتند که تلاش های طرفین در این زمینه ادامه خواهد داشت.
رییس اداره صحه‌گذاری و تایید نوع محصول ایران‌خودرو با تاکید بر این‌که مشکلات آلودگی هوای شهرها هیچ‌گونه تناسبی با سطح آلایندگی محصولات تولیدی ندارد، گفت: ترکیب خودرو یورو پنج با سوخت کم کیفیت حاضر، نه‌تنها موجب کاهش آلودگی هوا نمی‌شود، بلکه به دلیل عدم تناسب سیستم‌های احتراقی و کنترلی خودرو با سوخت مصرفی، موجب افزایش هزینه‌های نگهداری خودرو شده و کاهش عمر مفید خودرو را به دنبال خواهد داشت.
«مولود چاووش اوغلو» در گفتگوی تلفنی با «آنتونی بلینکن» تأکید کرد که کشورش به جنگ قاطعانه علیه تروریسم در سوریه ادامه می دهد.
رئیس‌جمهور ترکیه تأکید کرد این کشور از ایجاد کمربند امنیتی ۳۰ کیلومتری در مرزهای جنوبی خود کوتاه نمی‌آید.
وزیر کشور ترکیه پیام تسلیت آمریکا در پی انفجار دیروز در استانبول را رد و تأکید کرد واشنگتن با حمایت از سازمان‌ «پ‌ک‌ک» در این حمله تروریستی علیه آنکارا نقش دارد.
نخست وزیر عراق ضمن تأکید بر ضرورت حل مشکلات بین بغداد و اربیل و توقف حملات ترکیه به خاک و مرزهای کشورش، از ساز و کارهای پیشگام حشد شعبی در اجرای پروژه ها تقدیر کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تأکید کرد هرچند ترکیه و آذربایجان با ترکیب اصلی خود در جام جهانی شرکت می‌کنند، اما تیم ایران قصد استفاده از جوانانش در این رقابت‌ها را دارد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه از پیشنهاد دیدار وزرای خارجه سوریه و ترکیه استقبال و بر آمادگی کشورش برای میزبانی این دیدار تأکید کرد.
دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت برنج ایرانی در بازار با کاهش ۱۵ تا ۲۵ هزار تومانی به ۷۰ تا ۱۱۰ هزار تومان کاهش یافته است و با توجه به ورود به فصل برداشت و افزایش تولید کاهش قیمت‌ها ادامه دارد.
وزیر امور خارجه ترکیه تاکید کرد که توافق صادرات امن غلات اوکراین به بازارهای جهانی تاثیرات مثبتی از آفریقا تا آسیا در پی داشت.
در مورد زمان پرداخت یارانه تیر ۱۴۰۱، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها جزئیاتی را اعلام نکرده است. اما با نگاهی به زمان واریز یارانه‌های در مراحل گذشته می‌توان احتمال داد که دولت یارانه نقدی مرحله ۱۳۷ را ساعت ۲۴ امشب بیستم تیرماه یا ساعت ۲۴ بیست و یکم تیر ماه پرداخت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ