معاون وزیر امور خارجه روسیه از پیشنهاد دیدار وزرای خارجه سوریه و ترکیه استقبال و بر آمادگی کشورش برای میزبانی این دیدار تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه روسی نوشته مسکو برای کمک به ایران در زمینه حفاظت از منابع آبی اعلام آمادگی کرده است.
رئیس جمهور روسیه برای توسعه روابط با کشور بورکینافاسو اعلام آمادگی کرد.
رئیس‌جمهور چین اعلام کرد که این کشور برای تقویت همکاری با روسیه آمادگی دارد.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد اوکراین برای ضد حمله علیه روسیه آمادگی دارد.
اوکراین اعلام کرده که آمادگی برای تقابل تهاجمی علیه روسیه را تقریبا کامل کرده است و زمانی که این عملیات (در جنوب اوکراین) آغاز شود نقطه عطفی در این جنگ به شمار خواهد رفت.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت برای بررسی تحولات سودان بر آمادگی مسکو برای کمک به خارطوم به منظور برقراری صلح تأکید کرد.
دبیر کل سازمان ملل برای دیدار با وزیر خارجه روسیه در ماه آوریل اعلام آمادگی کرد.
هافبک روس ها اعلام کرد تیمش با آمادگی کامل و روحیه بالا در مصاف با ایران حاضر می شود.
رویترز به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که این کشور میزبان یک مانور نظامی برنامه‌ریزی برای پرسنل نظامی اوکراینی در یکی از پایگاه‌هایش در آلمان است تا آمادگی آن‌ها و تصمیم‌گیری‌شان در میدان نبرد قبل از مرحله بعدی درگیری با روسیه را تقویت کند.
رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با همتای اوکراینی خود، درباره زلزله ترکیه و تحولات مربوط به جنگ اوکراین و روسیه گفتگو کرد.
وزارت فوریت‌های روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور آماده اعزام دو فروند هواپیما ترابری «ایلیوشین ایل-۷۶» به همراه ۱۰۰ نفر امدادگر برای کمک به زلزله زدگان خسارت دیده از زلزله مرگبار در ترکیه است. در این خبر اشاره‌ای به کمک روسیه به زلزله زدگان در سوریه که همزمان با زلزله ترکیه خسارت دیده اند، نشده است.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز اعلام کرد: ایران اخیرا چند بار برای نهایی کردن برجام اعلام آمادگی کرده و به درستی اعلام کرده که توپ در زمین غربی هاست.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز اعلام کرد: ایران اخیرا چند بار برای نهایی کردن برجام اعلام آمادگی کرده و به درستی اعلام کرده که توپ در زمین غربی هاست.
دبیرکل سازمان ملل متحد گفت تنها در صورتی آماده است در اوکراین میانجیگری کند که تمام طرف ها از جمله روسیه با آن موافقت کنند.
ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین اعلام کرد که «سیگنال‌هایی» از رهبران کشور‌های خارجی در خصوص آمادگی روسیه برای انجام مذاکرات صلح دریافت کرده است. وی افزود که می‌خواهد مذاکرات به صورت علنی و نه «پشت صحنه» انجام شود.
وزیر امور خارجه اوکراین آمادگی اش را برای دیدار و گفتگو با همتای روس خود اعلام کرد.
پرایس گفت: متاسفانه روسیه هر از گاهی اعلام آمادگی برای مذاکره می‌کند و همزمان حملاتش علیه اوکراین را افزایش می‌دهد.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ما با دوستان سعودی و ایرانی خود در تماس هستیم و از حل و فصل همه اختلافات و سو تفاهم‌های بین طرفین بر سر میز مذاکره در چارچوب گفتگوی سازنده حمایت می‌کنیم.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ما با دوستان سعودی و ایرانی خود در تماس هستیم و از حل و فصل همه اختلافات و سو تفاهم‌های بین طرفین بر سر میز مذاکره در چارچوب گفتگوی سازنده حمایت می‌کنیم.
نخست وزیر روسیه اعلام کرد: این کشور آمادگی دارد هزاران تن غلات را به صورت رایگان در اختیار کشورهای فقیر قرار دهد.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد اگر غرب منافع و مسائل امنیتی این کشور را در نظر داشته باشد، مسکو آمادگی گفت‌وگو را دارد.
سفیر اندونزی در روسیه از آمادگی کشورش برای سازماندهی کردن دیدار بین رؤسای جمهور روسیه و پوتین در حاشیه نشست سران گروه 20 خبر داد.
فرمانده عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین از اعلام آمادگی ارتش روسیه برای تخلیه ساکنان منطقه خرسون در شرق اوکراین خبر داد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در بیانیه ای اعلام کرد: تغییری در آمادگی نیروهای هسته‌ای روسیه مشاهده نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ