سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز تأکید کرد: بازگشت فرماندهان «آزوف» از ترکیه به اوکراین نقض قراردادهای موجود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید دفاع مقدس صبح پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ از طریق مرز بین المللی شلمچه وارد خاک کشور شد. پیکر این شهیدان والا مقام همزمان با دوم محرم الحرام سال ۱۴۴۵ بر دوش مردم و در حضور خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و فرماندهان نظامی پس از سال‌ها به وطن بازگشت. تاکنون طی عملیات‌های تفحص متعدد در مناطق داخلی و برون مرزی (کشور عراق)، پیکر بیش از ۴۵ هزار شهید مفقود الاثر دفاع مقدس پیدا شده است.
وزرای خارجه ترکیه و روسیه امروز درباره آخرین تحولات منطقه، توافق غلات، مخرب بودن سیاست تداوم تامین تجهیزات نظامی به کی‌یف و بازگشت فرمانده هان آزوف از استانبول گفتگو کردند.
برخلاف شایعات منتشر شده حول بازگشت هافبک دفاعی اسبق استقلال به لیگ برتر، او در فصل جدید نیز کار را در قطر دنبال خواهد کرد.
فرمانده کل سپاه با صدور پیامی بازگشت غرورانگیز دریادلان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی آجا از ماموریت شکوهمند دریانوردی در پهنه گیتی را تبریک گفت.
حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا با صدور پیام، ورود دلاورمردان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش به کشور را تبریک گفتند.
ترامپ چند ماه پیش اعلام کرد که برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا نامزد می‌شود. در نظرسنجی‌ها، ترامپ از رقبای احتمالی هم‌حزبی خود خیلی جلوتر است؛ از جمله از ران‌دیسانتیس، فرماندار فلوریدا که بیشترین شانس را برای شکست ترامپ در انتخابات مقدماتی دارد.
کرمانشاه- فرمانده کل فراجا به مسافران نوروزی توصیه کرد که با توجه به موج بازگشت سفرها رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را جدی تلقی کنند.
فرمانده کل سپاه گفت: از آن روز که انقلاب ما شکل گرفت و حاکمیت اسلام آغاز شد تا امروز، دنیای سلطه و نظام استکباری تمام تلاش خود را برای بازگشت و رجعت به تاریخ کشورمان قرار داده است.
مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: بشر در غرب امروز در حال بازگشت به دوران جاهلیت است چون چیزی برایش اهمیت ندارد.
کرمانشاه- مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تحلیل های آمریکا در مواجهه با ملت ایران با شکست همراه شده است، گفت: آمریکا با اعمال فشارهای مختلف به دنبال بازگشت به میز مذاکره است.
فرماندهان طالبان پس از باز پس گیری قدرت در آگوست ۲۰۲۱ اظهاراتی داشتند که این تصور را ایجاد نمود که گویا از اشتباهات پیشین خود درس گرفته‌اند. با این وجود، با گذشت بیش از یک سال به نظر می‌رسد که همه چیز به حالت سابق بازگشته است.
مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: روی کار آمدن حزب لیکود، دوگانگی‌های سیاسی را به اوج رسانده و خشم و گسل‌های اجتماعی را افزایش خواهد داد.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بازگشت مجدد نتانیاهو به قدرت، سبب تضعیف دولت دموکرات‌ها در آمریکا می‌شود و انتخابات دیروز، شروع چالشی جدید برای اسرائیل و آمریکا خواهد بود.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بازگشت مجدد نتانیاهو به قدرت، سبب تضعیف دولت دموکرات‌ها در آمریکا می‌شود و انتخابات دیروز، شروع چالشی جدید برای اسرائیل و آمریکا خواهد بود.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: در حال حاضر با موج عظیم بازگشت زائران مواجه هستیم و تمامی سازمان‌ها پای کار آمده‌اند تا زائران به سلامت به منازل خود برسد.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: امسال موج بازگشت زائران دهه پایانی صفر و ازدحام آنها برای خروج از مشهد را با تغییر ساختار فروش بلیت و ایجاد فهرست انتظار در پایانه مسافربری مشهد مدیریت می‌کنیم.
چذابه - فرمانده قرارگاه اربعین فراجا از بازگشت ۱.۶ میلیون زائر اربعین از طریق مرزهای زمینی و هوایی به کشور خبر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور جدیدترین آمار ورود و خروج زائران اربعین را تشریح کرد و گفت: معطلی در مرزها کم شده است.
مهران- سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره آغاز موج بازگشت زائران از کشور عراق از بازگشت یک‌میلیون و ۹۶ هزار زائر تاکنون خبر داد.
کرمانشاه- فرمانده فراجا در پایانه مرزی خسروی، گفت: خدمات رسانی به زائران اربعین تا پایان زمان بازگشت تمام زوار توسط پلیس ادامه خواهد یافت.
بمناسبت ۱۸ شهریور سالروز بازگشت مقتدرانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش ، امیر سرلشکر موسوی با تعدادی از طراحان، فرماندهان و دست اندرکاران اعزام این ناوگروه دیدار و از آنان قدردانی کرد.
سرلشکر سلامی گفت: مسیر تحولات در فلسطین اشغالی و نزول قدرت صهیونیست‌ها که به سمت زوال و فروپاشی پیش می‌رود یک مسیر بدون بازگشت است و به فضل الهی آزادی قدس شریف نزدیک است.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: اما این داستان و ماجرا ادامه دارد؛ راه برای دشمن بسته است اما او به دنبال بازگشت است و می خواهد نقطه ای برای رجعت پیدا کند، اما این آرزو میلیاردها سال نوری با او فاصله دارد.
شهید عبدالله اسکندری از جمله فرماندهان دوران دفاع مقدس است که با پایان آن و تجربه‌ای که آموخته بود با آغاز تحرکات داعش به عنوان مستشار نظامی به کشور سوریه رفت و در آن آنجا روز ششم خرداد ماه ۱۳۹۳ به همراه رزمندگان مقاومت اسلامی در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و مقدسات مسلمانان پرداخت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ