سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تأکید کرد هرچند ترکیه و آذربایجان با ترکیب اصلی خود در جام جهانی شرکت می‌کنند، اما تیم ایران قصد استفاده از جوانانش در این رقابت‌ها را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف گمانه زنی ها، عبدالرزاق حمدالله در ترکیب اصلی الاتحاد حضور دارد.
کمیته ملی المپیک با تکیه به شعار کیفی گرایی اقدام به کاهش سهمیه‌ها برای بازی‌های آسیایی کرده اما ازطرفی شرایط اعزام ورزشکاری را مهیا کرده که جایی در اردوها و مسابقات دو سال اخیر نداشته است.
برخلاف شایعات منتشره، محمد انصاری در ترکیب هیئت‌مدیره ذوب‌آهن حضور ندارد.
یک مقام سابق سرویس اطلاعاتی آمریکا در تحلیلی از دورنمای جنگ اوکراین گفت: غرب به دنبال تحریک روسیه در جنگ اوکراین است، اما پوتین یک فرد نظامی راهبردی و به دنبال پایان جنگ و کنترل اوضاع است.
علیرضا دبیر برخلاف صحبت های قبلی خود اعلام کرد کشتی با ترکیب اصلی در بازی های آسیایی هانگژو حاضر می شود.
ترکیب دو طعم کاملا متفاوت ترش و شیرین، شاید کمی عجیب به نظر برسد. ترکیبی که به خلق مزه‌ای غیر منتظره و متمایز ختم می‌شود و برخلاف تصور عامه، نظرات بسیاری را نیز به خود جلب می‌کند. گوشفیل چرب و شیرین وقتی در کنار دوغ ترش و شور می‌نشیند، به انفجار مزه‌های مختلف در دهان منجر شده و تجربه‌ای خاص، دلچسب و غیرقابل‌پیش‌بینی را به ارمغان خواهد آورد.
برخلاف تصورات ناظران و تحلیلگران سیاسی، سینان اوغان صاحب جایگاهی شد که می تواند او را به یک بازیگر سیاسی قدرتمند تبدیل کند.
برخلاف تصور عموم جامعه درباره ممنوعیت حضور زنان در جایگاه قاضی،‌ باید گفت که درست است تعداد قضات مرد،‌ بسیار بیشتر از قضات زن است؛‌ اما در حال حاضر ۱۲۰۰ قاضی خانم در ایران بر مسند قضاوت تکیه کرده‌اند اما به هر حال باز موانعی بر سر ارتقای آنان در دستگاه قضا وجود دارد
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پرسپولیس اعلام شد. سرمربی آبی پوشان برخلاف دیدارهای گذشته یک تغییر عجیب در ترکیب تیمش انجام داده است. ترکیب پرسپولیس اما غافلگیری خاصی ندارد.
واقعیت این است که ترکیه و روسیه برخلاف ایران تصور تهدیدآمیزی از نقش اسرائیل در جمهوری آذربایجان، کریدور زنگزور و تهدید مرز مشترک ایران و ارمنستان ندارند. اولین قدم درک این نگرانی‌ها و پیگیری احتمالی مذاکرات منطقه‌ای مشترک خواهد بود.
ژوزه مورایس برخلاف تصور بار دیگر عیسی مرادی را در ترکیب اصلی به میدان فرستاده است.
ترکیب پاریس در حالی برای بازی با بایرن اعلام شد که نام امباپه برخلاف مسی در بین 11 تای اصلی دیده نمی شود.
د قربانزاده ساعاتی پس از پخش برنامه «پایش»، با انتشار اسکرین‌شات‌های چتش با سردبیر برنامه، نشان داد که قرار بوده است به تنهایی در نشست حضور داشته باشد اما سازندگان برنامه برخلاف قرار ابتدایی عمل کرده‌ و ترکیب مناظره‌ای چیده‌اند.
یحیی گل‌محمدی برخلاف بازی رفت مقابل گاندو‌ها این بار قصد دارد، امتیاز کامل مسابقه را کسب کند.
دو هافبک سرخپوشان برخلاف ابتدای فصل فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی کسب نکرده‌اند و امیدوارند ذهن یحیی را تغییر دهند.
برخلاف تصورات یکی از بازیکنانی که حتی یک دقیقه هم نتوانست در ترکیب تیم ملی به میدان برود، وحید امیری بود.
سعید عزت‌اللهی برخلاف دیدار قبلی تیم‌ملی در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که آماده برگزاری همه‌پرسی برای درج حق استفاده از حجاب در قانون اساسی این کشور است تا برخلاف مصوبه مجلس، تغییر آن آسان نباشد.
مهدی ترابی برخلاف انتظارات در مصاف با اروگوئه در ترکیب اصلی قرار گرفته است.
مهدی طارمی برخلاف انتظارات با تصمیم کارلوس کی روش در مصاف با اروگوئه در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران حضور ندارد.
پرسپولیس با صدرنشینی وارد هفته ششم خواهد شد و به دیدار تیمی می‌رود که برخلاف فصول گذشته غیرمنتظره و می‌توان گفت شگفتی‌ساز تا به اینجا ظاهر شده است.
برخلاف شایعات منتشر شده درباره بازگشت محمد نادری به لیگ برتر ایران، این بازیکن قصد ادامه حضور در فوتبال ترکیه را دارد.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برخلاف برنامه قبلی بامداد امروز عازم محل برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه شد یعنی بعد از اتمام ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک!
برخلاف اعلام وب‌سایت‌ها، یحیی گل‌محمدی از یک دروازه‌بان در ترکیب اصلی استفاده نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ