سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی تیمش مقابل اوساسونا تاکید کرد که رقابت قهرمانی لالیگا همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داستانی که باعث شده کار علی برات‌زاده مورد توجه قرار بگیرد، مربوط به اتفاقی است که در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها رخ داده است. در شرایطی که ورزشکاران بقیه کشور‌ها در این جشن حاضر هستند و همگی پرچم کشور‌های مربوطه را به اهتزاز درمی‌آوردند، ویدئویی از برات‌زاده منتشر شده که پرچم ایران را رو به پایین نگه داشته و آن را تکان نمی‌دهد؛ موضوعی که باعث شده تعدادی از رسانه‌ها در ایران به او تاخته و این اقدامش را عملی اعتراضی در همراهی با اعتراضات نیمه دوم سال گذشته بدانند
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی، از منفعل بودن جهان اسلام نسبت به سوزاندن قرآن کریم در سوئد و جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین انتقاد کرد.
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی، از منفعل بودن جهان اسلام نسبت به سوزاندن قرآن کریم در سوئد و جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین انتقاد کرد.
ساعاتی پیش مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند، در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد که رضا درویش در جلسه با او از جذب بیرانوند اعلام پشیمانی کرده و گفته که باید یک دروازه‌بان دیگر را جذب می‎کرد.
حواشی روز گذشته در محل تمرین استقلال واکنش انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران را به دنبال داشت.
رئیس جمهور روسیه امروز در واکنش به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد تصریح کرد: بی‌احترامی به‌قرآن در روسیه جرم است.
کاپیتان تیم ملی والیبال هلند گفت: ایران در مجموع دیدار با هلند عملکرد خوبی داشت و نقطه ضعف خاصی در این تیم ندیدم.
گلزن پرسپولیس در فینال جام حذفی معتقد است با شایستگی به قهرمانی در این رقابت‌ها رسیدند.
مدیر آکادمی باشگاه استقلال نسبت به شرایط موجود در بحث مدیریتی این باشگاه ناراحت است.
پس از شادی شب گذشته دیبالا از پیروزی رم برابر یوونتوس، او با اعتراض شدید یوونتوسی‌ها در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. ستاره آرژانتینی پاسخ اعتراضات را داد.
هافبک مس رفسنجان دلیل شادی گل جنجالی مقابل هوادار را توضیح داد.
برخلاف تصور به نظر می‌رسد هواداران النصر هنوز از کریستیانو رونالدو عصبانی نیستند.
شاید تصور کنید که عشق برای حفظ یک رابطه طولانی مدت مانند ازدواج کافی است، ولی کاملا در اشتباهید، در کنار عشق باید اعتماد، سازگاری، صداقت، صمیمیت، قدردانی و احترام قرار بگیرد تا بتوانید رابطه عاشقانه تان را در بلند مدت حفظ کنید. یکی از مهم‌ترین مولفه‌های رابطه عاطفی سالم، احترام است.
روزبه چشمی می‌گوید بازیکنان تراکتور هفته گذشته و در زمین حرف‌های خوبی به زبان نیاوردند و باید به تیم رقیب احترام بگذارند.
دارنده یک مدال نقره و برنز تکواندو جهان با اشاره به خداحافظی‌اش از تکواندو گفت: در این شرایط ماندن بی‌احترام به خودم بود، چرا که کسانی سرکار هستند که اولویت‌شان تکواندو نیست.
دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، به انتقاد از رفتار اخیر کریستیانو رونالدو پرداخته است.
تیته، مربی برزیل، یک بار دیگر به انتقادات از رقصیدنش با بازیکنان برزیل پس از گلزنی به کره جنوبی پاسخ داد.
برخی می‌گویند رقصیدن بعد از گل بی‌احترامی است، اما برزیلی‌ها هر بار که در جام جهانی گلزنی می‌کنند، رقص محلی خود را به نمایش می‌گذارند.
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، می‌گوید خوشحالی پس از گلش به هیچ وجه بی‌احترامی به کره جنوبی نبوده است.
لیونل مسی آرژانتینی، ستاره پاریس سن ژرمن فرانسه، پس از حادثه بی‌احترامی به پیراهن تیم ملی مکزیک، در رختکن، سکوت خود را شکست.
کانسلو آلوارز، بوکسور مکزیکی، پاسخ سرخیو آگوئرو که سعی در دفاع از لیونل مسی را داشت نیز داد.
شکیرا این روز‌ها از رفتار عجیب پیکه ناراحت شده است.
سِر کنی دالگلیش و بازماندگان فاجعه هیلزبورو از هواداران لیورپول خواستند در بازی امشب مقابل آژاکس به یک دقیقه سکوت به خاطر مرگ ملکه الیزابت احترام بگذارند.
سِر کنی دالگلیش و بازماندگان فاجعه هیلزبورو از هواداران لیورپول خواستند در بازی امشب مقابل آژاکس به یک دقیقه سکوت به خاطر مرگ ملکه الیزابت احترام بگذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ