دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت برنج ایرانی در بازار با کاهش ۱۵ تا ۲۵ هزار تومانی به ۷۰ تا ۱۱۰ هزار تومان کاهش یافته است و با توجه به ورود به فصل برداشت و افزایش تولید کاهش قیمت‌ها ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالدو که اکنون در عربستان سعودی و تیم النصر فوتبال بازی می‌کند، اخیراً تبلیغ‌هایی از سایت ورزشی LiveScore، برند سلامتی Therabody و صرافی ارز دیجیتال Binance در حساب خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. رونالدوی پرتغالی که پدر ۵ فرزند است، درآمد خوبی از اینستاگرام دارد چرا که ۵۹۷ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند و بیشترین تعداد فالوئر در این شبکه اجتماعی است.
در این ویدئو می بینیم که ببر و شیر در برابر یک سگ حالت ترس به خود می گیرند و وارد جدال با این حیوان نمی شوند.
افرادی که در یوتیوب حساب های کاربری طرفداری (فن پیج) اشخاص، گروه ها یا برندهای مختلف دارند، به زودی باید برای بینندگان خود شفاف سازی کنند که کانال آنها مرتبط با هنرمند، خالق یا برند نیست.
در ادامه چند عکس تاریخی و جالب از فلکه ساعت ساری مربوط به ۹۰ سال قبل را مشاهده کنید. فلکه ساعت که با آن برج زیبای ساعتی شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی شهر ساری به حساب می‌آید. یک برج جالب که در سال ۱۳۰۹، با خصوصیات و ویژگی‌های معماری ایران و اروپایی، با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ هزار تومان احداث شد.
مرسدس‌بنز CLK GTR را باید یکی از خوفناک‌ترین ساخته‌های این برند آلمانی دانست. قدرت زیاد و طراحی عجیب از شاخصه‌های این خودرو بودند. حادثه‌ای که برای این خودرو اتفاق افتاد، جذابیتش را دو چندان کرد. پیشرانه ۶.۹ لیتری ۱۲ سیلندر در این خودرو ۶۰۳ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کرد. مرسدس CLK GTR یکی از ارزشمندترین خودرو‌های حال حاضر در دنیا به حساب می‌آید.
علی مطهری در بخشی از گفت و گو با خبرگزاری برنا در ارتباط با حجاب و نحوه پوشش بانوان صحبت کرد.
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه برخی از جریان ها می خواهند که افراد مذهبی در برخی از مکان های تفریحی حضور پیدا نکنند، افزود: برنامه تلویزیونی محفل که در ماه مبارک رمضان پخش می شود یک برنامه قرآنی و مذهبی است که مردم از دیدنش لذت می برند و این نوع لذت ها باید ترویج شود.
فعال بازار طلا با اشاره به رشد ۵۱ دلاری بهای انس جهانی در هفته گذشته گفت: حباب سکه نیز در هفته گذشته با کاهش یک میلیون تومانی همراه بود و پیش‌بینی می‌شود این روند در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.
در بازارهای مالی اختلاف بین ارزش ذاتی یک دارایی و قیمت آن را حباب می‌گویند. برای به دست‌ آوردن قیمت واقعی سکه می‌توانیم از راه حل اشاره شده استفاده کنیم.
حبیب الله اخلاقی دارنده مدال برنز جهان و مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی به مناطق محروم استان خراسان جنوبی سفر کرد.
مدیر تیم پرسپوليس با بررسی شرایط اقدامات لازم برای دوری از حواشی این تیم را در اصفهان دنبال می‌کند.
امروز حباب سکه به مرز ۸ میلیون تومان رسیده است؛ یعنی برای خرید این دارایی باید ۸ میلیون تومان بیشتر از قیمت واقعی آن پرداخت شود.
وقتی از اهل هنر آواز می‌خواهند کنسرت موسیقی برگزار کنند و صدای آقای علم‌الهدی هم در مشهد درنمی‌آید و مسؤولین مربوطه برگزار نشدن یا پاسخ ندادن به این دعوت را به حساب فشارِ گروه‌های فشار مجازی می‌گذارند و صدای گروه‌های فشار واقعی درنمی‌آید که چرا از برند ما استفاده می‌کنید یلدا که جای خود دارد!
بزرگ‌ترین ساعت آفتابی جهان است؛ برجی با ۹ قرن قدمت که دقت بی‌نظیر آن در محاسبه زمان نشان می‌دهد ایرانی‌ها تا چه اندازه حساب گذر زمان را نگه می‌داشتند. برج طغرل در شهر ری که در زمان سلجوقیان بنا شد، هنوز هم مثل ساعت کار می‌کند و اگر طرز کار آن را بدانید، از دقت آن در محاسبه زمان شگفت‌زده خواهید شد.
رئیس اتحادیه طلای تهران با بیان اینکه قیمت سکه متاثر از نوسانات بازار ارز و اخبار افزایش می یابد، گفت: افزایش فاصله قیمت اوراق سکه در بورس با بازار می تواند به ثبات و کاهش قیمتها کمک کند.
سکه امروز نسبت به ابتدای هفته با افزایش قیمت ۶۲۶ هزار تومانی همراه شده است.
مدیر برند آل اشپورت در خاورمیانه مدعی شد که شکایت از باشگاه پرسپولیس و بسته شدن حساب این باشگاه، ارتباطی به وی ندارد.
مدیر برند آل اشپورت در خاورمیانه مدعی شد که شکایت از باشگاه پرسپولیس و بسته شدن حساب این باشگاه، ارتباطی به وی ندارد.
حباب سکه بدون تغییر قابل توجه
بررسی‌ها نشان می‌دهد حباب قیمت مسکن به زیر ۲ میلیون تومان رسیده که در نتیجه‌ی توقف نسبی رشد قیمت ماهانه مسکن در مرداد امسال نسبت به تیر ماه بود.
حباب سکه همچنان بالای یک میلیون تومان
به دنبال انتخاب پیمانکار از سوی شورای ساختمان آلومینیوم و همچنین واریز ۲۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان در ۵ مرداد (به عنوان پیش پرداخت اجرای عملیات ایمن سازی سیستم برق به حساب شورای ساختمان)، عملیات ایمن سازی این برج ۱۵ طبقه آغاز شده و هم‌اکنون پیمانکار این پروژه درحال تجهیز کارگاه است.
در مورد زمان پرداخت یارانه تیر ۱۴۰۱، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها جزئیاتی را اعلام نکرده است. اما با نگاهی به زمان واریز یارانه‌های در مراحل گذشته می‌توان احتمال داد که دولت یارانه نقدی مرحله ۱۳۷ را ساعت ۲۴ امشب بیستم تیرماه یا ساعت ۲۴ بیست و یکم تیر ماه پرداخت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ