معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز به نقطه‌ای از بازدارندگی رسیده ایم که دیگر نمی‌توانند کشور ما را تهدید نظامی کنند و امروز گزینه نظامی نه روی میز دشمن است و نه زیرمیز.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان عصر امروز در تماس تلفنی با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، انتصاب وی را در مسئولیت جدید تبریک گفت.
شاید بتوان موقعیتی را که امروز جواد نکونام در آن قرار گرفته، چیزی شبیه یک غنیمت تلخ دانست.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
انتظار می رود امروز نام اصلی ترین گزینه جانشینی حجت کریمی اعلام شود و اگر انتخاب او رسمی نشود، کار به فردا کشیده می شود.
یک بار دیگر آن چیزی را که امروز در باشگاه استقلال رخ داد را مرور کنیم.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
نخست‌وزیر دانمارک امروز با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار می‌کند.
مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران امروز در پک به ملی‌پوشان معرفی شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان امروز یکشنبه به گزینه هایی که پیش روی منطقه قرار دارد، اشاره کرد.
بازیکن سابق استقلال و عضو هیات مدیره این باشگاه در مصاحبه امروز خود علیه یکی از گزینه های مطرح برای سرپرستی این باشگاه موضع گرفت.
با انصراف چهار گزینه از هدایت تیم ملی ایران، حالا سه گزینه دیگر پیش روی فدراسیون فوتبال است: جواد نکونام، فرهاد مجیدی و حسین فرکی.
ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امروز برکت انقلاب اسلامی و آمادگی‌های نیرو‌های مسلح دشمنان را معترف ساخته که قادر به انتخاب گزینه سخت و اقدام نظامی علیه ایران اسلامی نیستند.
ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و آمادگی‌های همه‌جانبه دفاعی نیروهای مسلح، دشمنان قادر به انتخاب گزینه سخت و اقدام نظامی علیه ایران اسلامی نیستند.
روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
کی‌روش امروز با یک انتخاب در میانه زمین قصد دارد راه‌های حمله انگلیس را قبل از رسیدن به دفاع ببندد.
معاون اول رئیس جمهور:‌ اگر نتوانیم اقتصاد کشور را به استحکام قابل قبولی برسانیم تهدیدات و مسائلی که از سوی دشمن برای ما ایجاد می‌شود می‌تواند مشکلاتی برای ما به وجود آورد.
معاون اول رییس جمهور گفت: در سال‌های گذشته آمریکا همواره ملت ایران را با گزینه نظامی تهدید می‌کرد، اما امروز به نقطه‌ای ازبازدارندگی رسیده ایم که دیگر نمی‌توانند کشور ما را تهدید نظامی کنند و امروز گزینه نظامی نه روی میز دشمن است و نه زیرمیز.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی اعلام کرد: فلسطینی ها امروز از مذاکرات و اسلو ناامید شده اند و مقاومت در کرانه باختری و غزه و همه مناطق فلسطینی حاکم است.
گفته می‌شود امروز یا فردا، خبر رسمی قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ منتشر خواهد شد و بلافاصله گزینه‌های داخلی با حمایت مجلس در مقابل گزینه خارجی مدنظر وزارت ورزش، روی میز قرار می‌گیرند. برخی اعضای هیات رئیسه هم دنبال ابقای اسکو هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ