با انصراف چهار گزینه از هدایت تیم ملی ایران، حالا سه گزینه دیگر پیش روی فدراسیون فوتبال است: جواد نکونام، فرهاد مجیدی و حسین فرکی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: رشته والیبال امروزه باعث غرور و افتخار ملت است و با افتخارآفرینی‌های اخیر تیم‌های ملی پایه، آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است.
فردا آخرین ملهت اسامی وزنه‌برداران ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان به فدراسیون جهانی است.
نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون چوگان در حالی به پایان رسید که حتی مشخص نیست چند نفر برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.
نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون چوگان در حالی به پایان رسید که حتی مشخص نیست چند نفر برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.
روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان یک مهلت جدید برای تامین و پرداخت بدهی‌های معوقه آبی‌ها شده بود.
فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد که مهلت تعیین تکلیف مدارک و مستندات بدهی‌ها امروز به پایان می‌رسد و قابل تمدید هم نیست.
فردریک هرمل، فوتبالی‌نویس فرانسوی، امروز در ستون خود در نشریه آاس، متنی در حمایت از زین‌الدین زیدان و در مقابل اظهارنظر شب گذشته رییس فدراسیون فوتبال فرانسه نوشت.
مهلت نام نویسی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری امروز دوشنبه به پایان رسید.
در پایان مهلت ثبت نام انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، اسامی نامزدهای ریاست فدراسیون اعلام شد.
در پایان مهلت ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک ۶ نفر نام‌نویسی کردند.
مهلت ثبت نام از نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون با ثبت نام ۱۳ نفر هفته گذشته به پایان رسید تا پرونده نفرات برای طی شدن روال اداری آن به وزارت ورزش ارسال شود.
در فاصله یک روز مانده به پایان مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی، سرپرست این فدراسیون به عنوان اولین کاندیدا اقدام به ثبت‌نام کرد.
مهلت یک ساله‌ای که فدراسیون شطرنج ایران و به منظور پرداخت بخش باقی‌مانده بدهی خود از فدراسیون جهانی گرفته بود از ماه آینده میلادی آغاز می‌شود.
مهلت یک ساله‌ای که فدراسیون شطرنج ایران و به منظور پرداخت بخش باقی مانده بدهی خود از فدراسیون جهانی گرفته بود از ماه آینده میلادی آغاز می‌شود.
مهلت 10 روزه ثبت نام از داوطلبین پست ریاست فدراسیون قایقرانی امروز به پایان رسید.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته و دیگر اعضای هیات رئیسه از شنبه آینده آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.
فدراسیون شطرنج برای تسویه حساب بخش باقی مانده بدهی خود به فدراسیون جهانی مهلتی یک ساله از این فدراسیون گرفته است.
تیم نوجوانان ایران با مربیگری حسین عبدی صبح امروز با پرواز چارتر راهی شهر بیشکک محل برگزاری بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی شد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال تا پایان دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر به باشگاه‌ها برای تکمیل استانداردسازی سالن‌های برگزاری مسابقات مهلت داد.
فیفا به فدراسیون فوتبال ایران برای توضیح در مورد اتفاقات دیدار ایران – لبنان در استادیوم امام رضای مشهد فرصت 6 روزه داده است.
جواب فدراسیون به نامه فیفا و AFC با مهلت ۲روزه؟
بانک سپه در خردادماه سال جاری بالغ بر 10 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ بیش از 4000 میلیارد ریال به مشمولان این طرح پرداخت کرده است.
پیش ثبت‌نام اربعین آغاز شد
واکنش فدراسیون به تمدید مهلت ثبت‌نام در انتخابات فوتبال

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ