معاون اول رییس جمهور گفت: در سال‌های گذشته آمریکا همواره ملت ایران را با گزینه نظامی تهدید می‌کرد، اما امروز به نقطه‌ای ازبازدارندگی رسیده ایم که دیگر نمی‌توانند کشور ما را تهدید نظامی کنند و امروز گزینه نظامی نه روی میز دشمن است و نه زیرمیز.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی رییس جمهور گفت: در گفت‌وگوی تلفنی امروز عصر بین رؤسای جمهور ایران و روسیه، دو طرف تحولات قفقاز و پیشرفت توافقات اقتصادی به خصوص در زمینه کریدور شمال-جنوب و انرژی را مرور کردند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
رئیس جمهور پس از سفر فشرده و پرکار ۵ روزه به آمریکای لاتین که به دعوت رسمی رؤسای جمهور «ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا» صورت گرفت، عصر امروز جمعه به تهران بازگشت.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور خبر داد «امانوئل مکرون» امروز با آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» تماس گرفت و ۹۰ دقیقه با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
محسن منصوری، معاون امور اجرایی رییس جمهور با اشاره به عوامل مختلفی که در وضعیت اقتصادی امروز کشور اثرگذار است، ادامه داد: یکی از این عوامل اغتشاشات بود، پس از ناامنی‌ها شاهد گرانی دلار بودیم.
بررسی صلاحیت و برنامه‌های رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار جلسه امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور عصر امروز در نامه‌ای به آیت الله رئیسی کوتاهی و نحوه اقدام وزارت‌ آموزش و پرورش را دلیل اصلی مشکلات پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان اعلام کرد.
محمد درویش، فعال محیط زیستی با انتشار تصویری از آبگیری سد چمشیر در توییتر خود نوشت: «آقای سلاجقه در حالیکه صبح امروز شما مشغول تکذیب آبگیری سد چم‌شیر در رسانه رسمی دولت بودید، یک از محیط‌بان‌های شما این عکس را برایم فرستاد! درها را باز کنید و اجازه دهید واقعیت‌ها فاش شود اگر صادق هستید.»
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت آذرماه ۱۴۰۰ گفته بود: در سال‌های آینده درباره نرخ ارز مدیریت بهتری صورت خواهد گرفت. این در حالی است که امروز و پس از 1 سال از صحبت های محسن رضایی، قیمت ارز به 40 هزار تومان رسید. این ویدیو از صحبت های محسن رضایی در کانالهای خبری وایرال شده است.
معاون رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: شمار مجروحین انفجار استانبول به ۸۱ نفر افزایش یافت.
معاون رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: شمار مجروحین انفجار استانبول به ۸۱ نفر افزایش یافت.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۷ آبان) از عدم حضور سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز مجلس گلایه کرد.
محسن منصوری که امروز به جمع خبرنگاران آمد، انگشتر او با نگین بزرگ عقیق کبودش مورد توجه عکاسان قرار گرفت.
معاون اول رئیس جمهور:‌ اگر نتوانیم اقتصاد کشور را به استحکام قابل قبولی برسانیم تهدیدات و مسائلی که از سوی دشمن برای ما ایجاد می‌شود می‌تواند مشکلاتی برای ما به وجود آورد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز به نقطه‌ای از بازدارندگی رسیده ایم که دیگر نمی‌توانند کشور ما را تهدید نظامی کنند و امروز گزینه نظامی نه روی میز دشمن است و نه زیرمیز.
معاون سیاسی رئیس جمهور گفت: امروز رئیس‌جمهور لهستان با رئیس جمهور تماس گرفت تا درباره تقویت روابط دوجانبه و پایان جنگ در اروپا مذاکره کند.
اهواز- معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید بر تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس امروز وظیفه مهم جهاد تبیین را برعهده دارند.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه با بدرقه حجت الاسلام قمی نماینده مقام معظم رهبری، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و جمعی از وزرا و اعضای هیات دولت عازم نیویورک شد.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور امروز (چهارشنبه) با بدرقه محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور تهران را به مقصد سمرقند ترک کرد.
حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص معرفی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مجلس، گفت: امروز یا فردا این موضوع نهایی می‌شود و ما وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی می‌کنیم. در وقت قانونی وزیر معرفی می‌شود و امیدواریم با رأی اعتماد مجلس کار را به خوبی انجام دهد.
خرم‌آباد- معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، صبح امروز از طریق فرودگاه خرم‌آباد وارد لرستان شد.
معاون رئیس جمهور گفت: اگر سرمایه اجتماعی و رابطه دولت و مردم به خاطر برخی کم کاری‌ها و تجمل گرایی عده‌ای از مسئولین قبلا دچار آسیب شده بود، امروز دولت با حضور در کنار مردم و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کشور مصمم است با جلب رضایت عمومی هیچ فاصله‌ای بین دولت با مردم نباشد.
معاون رئیس‌جمهور گفت: امروز بیش از یک میلیون بشکه در روز نفت می‌فروشیم و دولت توانسته بسیاری از پول‌های بلوکه شده نفتی را به خزانه کشور برگرداند. با این پول‌های برگردانده شده هم بخشی از بدهی دولت به صندوق‌های بازنشستگی را پرداخت کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ