نخست‌وزیر دانمارک امروز با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا برای پر کردن جای خالی احتمالی عثمان دمبله گزینه های محدودی دارد.
ایمن حسین، مهاجم عراقی تیم الجزیره، گزینه تابستانی تراکتور بود اما به دلیل پر شدن سهمیه خارجی، تراکتور نتوانست او را به خدمت بگیرد.
نویسندگان در این مطالعه هشدار دادند که مجموعه‌ای از پارامتر‌های نامشخص وجود دارد که تشکیل و تکامل یک ستاره تاریک و در نهایت ویژگی‌های قابل مشاهده آن را کنترل می‌کند. آن‌ها تاکید کردند که از «مقادیر قابل قبول» برای انرژی ذرات ماده تاریک در ساخت مدل‌های این اجرام نظری استفاده کرده‌اند.
اکیپ از کریستوفر گالتیه به عنوان جدیدترین گزینه هدایت ناپولی یاد کرد.
در صورت جدایی قطعی ساپینتو، مدیران استقلال چند گزینه داخلی و البته گزینه های نامحدود خارجی را روی میز دارند.
از فاتح تریم و تیته به عنوان دو گزینه جدی هدایت الهلال عربستان در فصل جدید یاد می شود.
احتمالاً «علیرضا عنایتی» مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه به عنوان سفیر جدید تهران در ریاض معرفی شود. وی اردیبهشت ۱۳۹۳ عهده دار سفارت ایران در کویت بود و ابتدای سال ۱۳۹۸ به عنوان مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه منصوب شد. عنایتی پیش از این در مذاکرات بین ایران و عربستان در بغداد نیز نقش فعالی داشته است. گزینه دیگری که به عنوان سفیر احتمالی ایران در عربستان مطرح می‌شود، «ناصر کنعانی» سخنگوی فعلی وزارت امور خارجه است.
سفیر عربستان در ایران در حالی معرفی شد که زمزمه‌های معرفی سفیر تهران در ریاض نیز قوت گرفته و گزینه احتمالی مطرح شده است.
سرمربی سلتیک یکی از گزینه های احتمالی هدایت چلسی در فصل آینده است.
گری نویل تأکید کرد که منچستریونایتد در شرایط فعلی محتمل‌ترین گزینه برای هری کین در صورت ترک تاتنهام به شمار می‌رود.
فدراسیون فوتبال روز گذشته با ارسال نامه‌ای محرمانه به ۵ مربی از آن‌ها برای حضور در تیم ملی برنامه خواست.
فدراسیون فوتبال در تمام روزهایی که رسانه‌های ایران به دنبال خبری از سرمربی احتمالی تیم ملی بودند، در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر بوده است.
سه گزینه احتمالی رئیس آینده کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مشخص شدند.
ممکن است حضور فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا در این پنجره زمستانی به پیوستن بازیکنانی از لیگ ایران به این باشگاه اماراتی ختم شود.
از دروازه بان تیم ملی انگلیس به عنوان گزینه احتمالی استون ویلا در صورت جدایی فرناندز یاد می شود.
آرون ون بیساکا احتمالا در زمستان یونایتد را ترک خواهد کرد و باشگاه برای جانشینی او دو گزینه را مد نظر دارد.
نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت که طبق شنیده‌ها رییس جمهور قرار است صولت مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند.
در شرایطی گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر رفتن وی از معاونت سیما مطرح شده که حتی برخی از رسانه‌ها نام جایگزین خدابخشی را هم اعلام کردند. هرچند فردی که نامش به عنوان گزینه احتمالی ذکر شده بود، خبر انتصابش را نادرست خواند.
از همان ابتدا از ۳ گزینه احتمالی در خصوص جانشین توخل نام بردند که به نظر می‌رسد مربی انگلیسی برایتون بسیار به نیمکت آبی‌های لندن نزدیک است.
گزینه احتمالی جانشینی نخست وزیر انگلیس، در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز این کشور وعده‌ داد که برای مقابله با هزینه بالای انرژی به سرعت وارد عمل شود.
دولت تاکنون در مواجه با معرفی وزیر جدید تعاون رویه سکوت را در پیش گرفته است، رفتاری مشابه که سال گذشته درباره رونمایی از گزینه احتمالی همین وزارتخانه اتفاق افتاد شد.
به احتمال فراوان داوود پرهیزگار به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال انتخاب و معرفی خواهد شد.
یک روزنامه قطری مدعی شد این کشور گزینه اصلی میزبانی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره است.
نماینده مجلس گفت: بر اساس قرائنی که به ما داده شده است دولت قرار است آقای زاهدی وفا را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند. گفته می‌شود ایشان مدیر توانمندی است که امیدواریم این‌گونه باشد و بتواند این وزارتخانه را اداره کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ