گفته می‌شود امروز یا فردا، خبر رسمی قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ منتشر خواهد شد و بلافاصله گزینه‌های داخلی با حمایت مجلس در مقابل گزینه خارجی مدنظر وزارت ورزش، روی میز قرار می‌گیرند. برخی اعضای هیات رئیسه هم دنبال ابقای اسکو هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه سنول گونش آکیازی ترکیه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ترابزون اسپور قرار گرفته است.
علی خطیر معاون پیشین باشگاه استقلال، امشب به عنوان مدیرعامل جدید آبی پوشان انتخاب خواهد شد.
محمدرضا گرایی ملی‌پوش 67 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2023 بلگراد است، اما در خصوص نماینده این وزن ایران در بازی‌های آسیایی، سه گزینه پیش روی کادرفنی است که یکی از بین آنها به هانگژو خواهد رفت.
نشریه آ.س مدعی است باشگاه رئال مادرید 3 مهاجم را برای جانشینی کریم بنزما زیر نظر دارد.
دیپلمات پیشین ایران معتقد است که آمریکا و اروپا در این شرایط سه‌گزینه سیاسی را می‌توانند در دستورکار داشته باشند. نخست «توافق موقت» یا پلن B است که در آن آمریکا تحریم هایش را در مقابل کاهش برنامه هسته‌ای ایران کاهش خواهد داد. هرچند ایران قبلا این گزینه را رد کرده است؛ زیرا اهرم چانه‌زنی ارائه شده توسط ذخایر اورانیوم بسیار غنی خود را در ازای تخفیف محدود تحریم‌ها در یک توافق موقت ناپایدار از دست خواهد داد.
رئال مادرید همچنان در حال بررسی گزینه‌های جانشینی کارلو آنچلوتی، سرمربی فعلی این تیم، است.
تا ساعاتی دیگر مدیران باشگاه فولاد خوزستان پس از چند روز پرفشار، درنهایت جانشین جواد نکونام را به صورت رسمی معرفی خواهند کرد.
با انصراف چهار گزینه از هدایت تیم ملی ایران، حالا سه گزینه دیگر پیش روی فدراسیون فوتبال است: جواد نکونام، فرهاد مجیدی و حسین فرکی.
با انصراف چهار گزینه از هدایت تیم ملی ایران، حالا سه گزینه دیگر پیش روی فدراسیون فوتبال است: جواد نکونام، فرهاد مجیدی و حسین فرکی.
فدراسیون فوتبال اکنون علاوه بر گزینه‌های داخلی که معرفی کرده، مذاکرات را تا روز سه شنبه با شش گزینه خارجی نیز دنبال خواهد کرد.
یکی از تصمیمات سخت مورایس برای انتخاب ترکیب اصلی در مصاف با ذوب‌ آهن انتخاب زوج دفاع مرکزی سپاهان است.
پژوهشگر علوم سیاسی و استاد سابق دانشگاه تهران گفت: هر حرکتی هرچند محدود باشد و چندان بلندپروازانه نباشد اما باعث شود شرایط سیاسی و اجتماعی کشور مقداری تغییر و بهبود یابد و فضا بازتر شود، باید از آن استقبال کنیم.
مجید جلالی بعد از نزدیک به 40 سال فعالیت در عرصه مربیگری آرام آرام به مرز بازنشستگی در این حرفه رسیده است.
سه گزینه ایرانی نیمکت تیم ملی در هفته های گذشته نتایج ضعیفی کسب کردند.
با غیبت محمد کریمی مورایس باید هر چه سریع‌تر افکار خود را برای انتخاب جانشین این بازیکن به نتیجه برساند.
تحلیل صحبت رئیس فدراسیون در خصوص سرمربی تیم ملی ما را به یک‌ نتیجه می‌رساند، انتخاب گزینه ایرانی محتمل‌تر است.
سه گزینه احتمالی رئیس آینده کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مشخص شدند.
رئال مادرید لیست بلندبالایی از گزینه های جایگزین برای کارلو آنچلوتی دارد.
با حضور ابراهیم اشکش در تیم نفت مسجدسلیمان، تیم استقلال ملاثانی باید در روزهای پیش رو سرمربی جدید خود را معرفی کند.
عربستان سعودی در روزی تاریخی که سه گل حریف قدرتمند در نیمه اول با دخالت کمک‌داور ویدیویی یا پرچم کمک داور آفساید اعلام مردود شد، نتیجه‌ای باورنکردنی رقم زد و آرژانتین را شکست داد.
عربستان سعودی در روزی تاریخی که سه گل حریف قدرتمند در نیمه اول با دخالت کمک‌داور ویدیویی یا پرچم کمک داور آفساید اعلام مردود شد، نتیجه‌ای باورنکردنی رقم زد و آرژانتین را شکست داد.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس سه بازیکن ایرانی را نمی‌خواهد.
استراماچونی با الغرافه قرارداد دو ساله دارد و حتی اگر مدیران باشگاه هم بخواهند او‌ را کنار بگذارند، این مربی تیمی انتخاب نمی‌کند تا بتواند قرارداد سال بعدش را هم دریافت کند. این دقیقا کاری است که استراماچونی با استقلال هم انجام داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ