نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس با ۱۹۸ رأی موافق، ۴۰ رأی مخالف، ۱۰ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۸ نماینده حاضر در جلسه به نیکبخت گزینه پیشنهادی تصدی وزارت جهاد کشاورزی اعتماد کردند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی، کسب رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت صمت را تبریک گفت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح سه شنبه ( ۲۳ خرداد ۱۴۰۲) به ریاست «محمدباقر قالیباف»برگزار شد. در جلسه امروز مجلس «عباس علی‌آبادی» با ۱۸۷ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف، ۸ رأی ممتنع، ۲ رأی باطله از ۲۵۵ نماینده حاضر در مجلس، رأی اعتماد گرفت و به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را بررسی می کنند.جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.در این جلسه محمد مخبر معاون اول رییس جمهور نیز حضور دارد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۳ خرداد ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، رأس ساعت ۸ و ۳ دقیقه و با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد.
نمایندگان مجلس با ۱۶۷ رأی موافق، ۸۶ رأی مخالف، ۱۴ رأی ممتنع و ۲ رأی باطله از مجموع ۲۶۹ نماینده حاضر در صحن، تصدی وزارتخانه آموزش و پرورش را به صحرایی سپردند.
10اردیبهشت ماه بود که استیضاح فاطمی امین وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با 162 رای موافق در مقابل 102 رای مخالف در صحن علنی مجلس رای آورد و نمایندگان به ادامه کار وی در وزارت صمت اعتماد نکردند.
10اردیبهشت ماه بود که استیضاح فاطمی امین وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با 162 رای موافق در مقابل 102 رای مخالف در صحن علنی مجلس رای آورد و نمایندگان به ادامه کار وی در وزارت صمت اعتماد نکردند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: در شرایطی که اعتماد عمومی نیاز به تقویت دارد، ائمه جمعه باید مراقب خطبه‌ها و اظهارنظرها باشند، نمایندگان و مسئولان دولت در تریبون‌ها مراقب باشند.
نمایندگان پارلمان فرانسه خواستار رای عدم اعتماد به دولت این کشور بدلیل بی توجهی به نظرات نمایندگان شده اند.
دولت انور ابراهیم، ​​نخست‌وزیر مالزی رای اعتماد دو سوم نمایندگان پارلمان این کشور را به دست آورد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح چهارشنبه (۱۶ آذر ۱۴۰۱) به ریاست «محمدباقر قالیباف» و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد. در این نشست «مهرداد بذرپاش» برای تصدی وزارت راه و شهرسازی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت.
فاطمی امین با تشکر از نمایندگان مجلس جهت اعتماد مجدد به او، اظهار کرد: با این اعتماد برنامه‌های وزارت صمت تداوم می‌یابد و وضعیت کشور را رو به بهبود می‌برد.
۱۸۲ نفر از نمایندگان مخالف استیضاح،۸۴ نماینده موافق استیضاح، ۶ رای ممتنع و ۲ رای باطله در رای گیری طرح استیضاح وزیر صمت داده شد.
نمایندگان پارلمان عراق در جلسه‌‌ای به دولت «محمد شیاع السودانی» رأی اعتماد دادند.
قرار است نمایندگان مجلس در جلسه امروز خود برنامه و صلاحیت سید صولت مرتضوی باباحیدری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بررسی کنند.
جلسه بررسی صلاحیت «محمدمهدی زاهدی‌وفا» در مجلس با حواشی بیشتری نسبت به همیشه برگزار شد، اگرچه او بیش از سه ماه سرپرستی وزارت کار را برعهده داشت اما موفق به کسب رأی اعتماد نمایندگان نشد.
جلسه بررسی صلاحیت «محمدمهدی زاهدی‌وفا» در مجلس با حواشی بیشتری نسبت به همیشه برگزار شد، اگرچه او بیش از سه ماه سرپرستی وزارت کار را برعهده داشت اما موفق به کسب رأی اعتماد نمایندگان نشد.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، زاهدی‌وفا به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب نشد.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در فشار هستند و کم کم دیگر به نمایندگان اعتماد نمی‌کنند و می‌گویند که انگار مجلس در مقابل دولت کوتاه می‌آید و از حق و حقوق مردم دفاع نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ