معاون دبیر کل حزب الله لبنان امروز یکشنبه به گزینه هایی که پیش روی منطقه قرار دارد، اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اختلاف معنادار بین بودجه بالا و پایین شهر در حالی طی همه سال‌های گذشته وجود داشته و صورت تثبیت شده پیدا کرده که همین حالا ۹۹۰ بوستان و فضای سبز عمومی در پنج منطقه اول تهران وجود دارد و این رقم در بقیه مناطق به طور متوسط ۱۱۲ تاست.
شمار زیادی از مردم عراق در پاسخ به دعوت جنبش نجباء در برابر ساختمان سفارت آمریکا در بغداد تجمع کرده و شعارهای ضد آمریکایی سردادند.
شمار زیادی از مردم عراق در پاسخ به دعوت جنبش نجباء در برابر ساختمان سفارت آمریکا در بغداد تجمع کرده و شعارهای ضد آمریکایی سردادند.
سخنگوی کاخ کرملین می‌گوید که وسعت «منطقه حائل/خلع سلاح‌شده» در اوکراین به نوع و بُرد تسلیحاتی بستگی دارد که مسکو باید برابر این تسلیحات از خود محافظت کند.
یک کارشناس انرژی تصریح کرد: باید همه تلاش خود را به کار ببندیم که از کشور‌هایی مانند روسیه، ترکمنستان و قطر گاز را وارد کنیم و آن را به کشور‌هایی مانند عراق، ترکیه و پاکستان بفرستیم. به منظور تقویت جایگاه کشور در تجارت گازی منطقه باید این موضوع را در دستور کار اصلی حوزه‌ی انرژی کشور بگذاریم.
یک کارشناس انرژی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم که از کشور‌هایی مانند روسیه، ترکمنستان و قطر گاز را وارد کنیم و آن را به کشور‌هایی مانند عراق، ترکیه و پاکستان بفرستیم. به منظور تقویت جایگاه کشور در تجارت گازی منطقه باید این موضوع را در دستور کار اصلی حوزه‌ی انرژی کشور بگذاریم.
براساس اطلاعات منتشرشده، این پروژه شامل سه منطقه مجزا می‌شود: یک حلقه قابل‌سکونت که شامل خانه‌ها می‌شود، یک دیتاسنتر زیردریا که با آب دریا خنک می‌شود و خودش دارای بخش مدیریت شهر و تأسیسات تحقیقات پزشکی است و درنهایت یک معماری شناور در خلیج مصنوعی که توسط یک ساختار حلقه‌ای‌شکل ایجاد می‌شود.
طلال عطریسی پژوهشگر امور منطقه گفت: معضلی که رژیم صهیونیستی امروز با آن مواجه است این است که هرچه در عملیات نظامی علیه مقاومت تاخیر بیشتری داشته باشد، توان مقاومت بیشتر می شود.
شکست مس کرمان مقابل همنام رفسنجانی اش شرایط این تیم را دشوارتر از همیشه کرد.
پرسپولیس در شرایطی برابر تراکتور به برتری دست یافت که اعتراض به عملکرد داوری نیز بین دو مربی در دقایق مختلف شکل گرفت.
یک مقام منطقه ای در اوکراین اذعان کرد که این کشور با اسلحه دادن به غیرنظامیان، آنها را در نبرد مستقیم نظامی با روسیه وارد کرده است.
پوتین در دیدار با فرماندار منطقه بلگورود گفت: کار جنگی عملی نشان می‌دهد که دفاع هوایی روسیه یکی از بهترین دفاع‌های هوایی در جهان است.
تیم والیبال نوجوانان ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا نتیجه را به میزبان واگذار کرد و فردا در دیدار نهایی دوباره با این تیم بازی می‌کند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین مسابقه خود در لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا برابر افغانستان به پیروزی رسید.
مناقصه طرح احداث کانال‌های پیرامونی و میانی کنترل سیلاب منطقه ویژه اقتصادی لامرد به منظور حفاظت تأسیسات و امکانات زیربنایی سایت صنایع انرژی‌بر و سرمایه‌گذاران در برابر سیلاب‌ برگزار می شود.
کیفیت آب در مناطق تحت پوشش طرح آبرسانی غدیر با بهبود قابل توجه مواجه شده و برای مثال در منطقه آبادان و خرمشهر شاخص کیفیت EC ۱۱ برابر بهبود را تجربه کرده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: در منطقه ۱۷ نسبت به ۹ سال گذشته حدود ۲ برابر آسفالت ریزی در طول ۴ شب صورت گرفته است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه ۸۴ نیروی راهبردی دریایی ارتش با حضور مقتدرانه در عمق اقیانوس‌ها به ویژه حوزه دریای سرخ موفق شد عملیات اسکورت و برقراری امنیت دریایی را در بالاترین سطح ممکن به اجرا دربیاورد و در جایی که توسط نیرو‌های غیر موجه حاضر در منطقه، ایمنی دریانوردی به خطر افتاد، توانستند به یاد همرزمانشان که پیش از این مستقیماً در برابر هرگونه بی‌عدالتی ایستادند دوباره بایستند و ۲ شناور بدون سرنشین آمریکایی را توقیف کنند.
تورم سالانه منطقه یورو در ماه آگوست در بحبوحه بحران انرژی به ۹.۱ درصد رسید.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان ای که استقلال برای رسیدن به شرایط ایده آل نیاز به ترمیم خط میانی اش دارد گفت: اگر این منطقه حساس پوشش داده نشود در دیدارهای آینده هم مشکل‌ساز خواهد بود.
وزیر خارجه سوریه اعلام کرد: اسرائیل با آتش بازی می کند و اوضاع امنیتی و نظامی منطقه را به مرز انفجار می رساند و تاوان خواهد پرداخت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه هر گونه همکاری با رژیم مفلوک صهیونیستی ثبات امنیت را در منطقه خلیج فارس تهدید و مختل می کند، گفت: ما مسلمان و با کشورهای منطقه خلیج فارس برادر هستیم و امنیت همسایگانمان را امنیت خود می‌دانیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه هر گونه همکاری با رژیم مفلوک صهیونیستی ثبات امنیت را در منطقه خلیج فارس تهدید و مختل می کند، گفت: ما مسلمان و با کشورهای منطقه خلیج فارس برادر هستیم و امنیت همسایگانمان را امنیت خود می‌دانیم.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۱۹ خردادماه) به ۱۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ