دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان عصر امروز در تماس تلفنی با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، انتصاب وی را در مسئولیت جدید تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد که گفتگو با سفیر واشنگتن در بغداد هیچ فایده‌ای ندارد و تنها کاری که آمریکا می‌تواند انجام دهد این است که دست از توطئه چینی علیه عراق بردارد.
یکی از راه‌های پس‌انداز سودآور برای فرزندان سرمایه‌گذاری است. در حال حاضر بورس یکی از بهترین و سودآورترین سرمایه‌گذاری‌ها در بلندمدت به حساب می‌آید و یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با نبض بورس بهترین سهام برای سرمایه‌گذاری در بلندمدت را معرفی کرده است.
مدیر فنی صربستانی تیم ملی واترپلو که به تازگی همکاری با فدراسیون را آغاز کرده، با تاکید بر اینکه ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست، همکاری با آن را یک فرصت برای خود عنوان کرد.
سجاد جلوداریان با شادی پس از امتیازش در بازی دیشب والیبال ایران برابر ایتالیا به چهره اول شبکه‌های اجتماعی در بعد ورزشی تبدیل شد.
مدیر مرکز گفتگوهای بشردوستانه سوئیس با علی اصغر خاجی دیدار در مورد آخرین وضعیت سیاسی و انسانی در لیبی و یمن گفتگو کردند.
هادی خانیکی استاد جامعه‌شناسی گفت: من به همین دلیل وقتی که به گذشته بر میگردم حتما یکی از بهترین مکان‌های گفتگوی خودم را زندان کریم خان شیراز می‌دانم که با زندانیان سیاسی درمیان زندانیان عمومی بودیم.
حسین محمدی پاکبان زحمتکش شهرداری تهران است که چند کودک بی سرپرست را حمایت می‌کند.
برنامه بدون تعارف به سراغ مادری رفته که با نجات عده‌ای از بند، دل‌های زیادی را شاد کرده است.
الشرق الاوسط به نقل از منابعی در وزارت امور خارجه آلمان نوشت: نشست دیپلمات‌های ارشد سه کشور آلمان، فرانسه و بریتانیا با علی باقری‌کنی که در اسلو برگزار شد، بر درخواست از تهران برای توضیح درباره منشا ذرات اورانیوم بسیار غنی شده تمرکز داشت.
وزیر خارجه عربستان سعودی با بیان اینکه گفتگو بهترین راه حل برای کاهش اختلافات با ایران است، گفت: تلاش می کنیم راهی برای گفتگو با تهران پیدا کنیم.
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران که به عنوان بهترین بازیکن لیگ چین انتخاب شد، گفت: وقتی می‌خواستم از تیم ملی کناره‌گیری کنم وحید شمسایی حتی به خودش زحمت نداد از اتاقش پایین بیاید.
مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است این تیم در حال پیشرفت است و نتایج بسیار بهتری در نیمه دوم مسابقات کسب می‌کند.
بازیکن جوان پرسپولیس اینبار به بهترین شکل اعتماد کادرفنی را پاسخ داد و گلی شاید سرنوشت ساز به نام خود ثبت کرد.
فرشته کریمی، ستاره‌ی فوتسال زنان ایران و سفیر دختران فوتبالی در پروژه‌ی جام جهانی جزیره کیش، بعد از شکست این پروژه، در گفت‌و گو با خبرنگار ''ورزش سه'' به ابهامات بسیاری پاسخ داد.
امیرعبداللهیان همچنین با تاکید بر اینکه تهران دیپلماسی و گفتگو را بهترین گزینه می‌داند تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر سایر گزینه‌ها هرگز دست بسته نخواهد بود.
وزیر امور خارجه در گفتگو با آنتونیو گوترش با تاکید براینکه تهران دیپلماسی و گفتگو را بهترین گزینه می‌داند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر سایر گزینه‌ها هرگز دست بسته نخواهد بود.
گفتگو بهترین راه برای حل مشکلات کشور است
وزیر خارجه قطر گفت که اکنون درحال بررسی گزارش‌ها درخصوص برنامه هسته‌ای ایران هستیم و معتقدیم که دیپلماسی بهترین راه تعامل است.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: دخالت سعودی بدترین دخالت خارجی در امور داخلی لبنان است. مسئول نخست ممانعت از گفتگو و توافق میان لبنانی ها، سفارت سعودی است.
رئیس جمهور آمریکا مدعی است که نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، وی را برای گفت‌وگوی حضوری و «بی‌پرده» با همتای چینی‌اش، در موقعیت بهتری قرار داده است.
رئیس جمهور آمریکا مدعی است که نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، وی را برای گفت‌وگوی حضوری و «بی‌پرده» با همتای چینی‌اش، در موقعیت بهتری قرار داده است.
رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی درخصوص ایجاد فضای اعتراض و گفتگو برای دانشجویان در محیط دانشگاه اظهار کرد: این دانشگاه از جمله دانشگاه‌هایی است که بیشترین فضا را برای اعتراض دانشجویان فراهم کرده است. سند ما هم روزی است که آقای علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به دانشگاه ما دعوت شدند. بهترین سالن آمفی تئاتر دانشگاه را برای این نشست انتخاب کردیم و تلاش کردیم حسن نیت خود را نشان دهیم. به تمامی دانشجویان از جمله دانشجویان همسو و غیر همسو با جریانات اخیر نیز اعلام کردیم که در نشست حضور پیدا کنند.
مراسم تودیع مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید باشگاه تراکتور برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ