عرفان منش با بیان اینکه نوجوانی که اکنون در کف خیابان است به دنبال اثبات خود است، گفت: این نوجوانان برانداز نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سارینا غفاری» نماینده ایران در مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی نوجوانان جهان به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافت.
قهرمان کشتی آزاد نوجوانان جهان گفت: با سلاح زیرگیری توانستم تمامی حریفان خود را در ترکیه شکست دهم و قهرمان جهان شوم.
منابع فلسطینی از شهادت نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی در رام الله در اثر جراحات ناشی از تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر می‌دهند.
فرنگی‌کاران نوجوان ایران قهرمان جهان شدند
اصفهان- دختران نوجوان ذوب آهنی در نخستین تجربه حضور خود در مسابقات لیگ بسکتبال زیر ۱۶ سال استان اصفهان جایگاه سوم را کسب کردند.
اصفهان- دختران نوجوان ذوب آهنی در نخستین تجربه حضور خود در مسابقات لیگ بسکتبال زیر ۱۶ سال استان اصفهان جایگاه سوم را کسب کردند.
کایسی فیر بازیکن تعویضی کره جنوبی در دیدار مقابل کلمبیا، با 16 سال و 26 روز سن به جوان‌ترین بازیکن تاریخ جام جهانی فوتبال زنان تبدیل شد.
کسری طاهری، ستاره نوجوان سپاهان، پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا با پیشنهادات مختلفی مواجه شده است‌.
یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در شرق قلقیلیه واقع در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم که ۱۶ سال سن داشت، در جریان بازجویی‌های انجام شده، به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه‌اش از این جنایت را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مصدومیت ۱۶ نفر در تصادفات جاده‌ای و فوت یک نوجوان بر اثر غرق‌شدگی طی امروز خبر داد.
کرج- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: جشنواره نوجوان سالم دانش‌آموزان را به سمت زندگی سالم و پرهیز از رفتارهای پرخطر سوق می‌دهد.
یوزهای نوجوان؛ کپی برابر اصل تیم ملی فوتبال
تیم فوتبال نوجوانان ایران در نخستین بازی جام ملت های زیر ۱۷سال آسیا به پیروزی قاطع مقابل افغانستان رسید.
مسابقات شطرنج نوجوانان جهان در بخش برق آسا با کسب مدال برنز برای نماینده دختران ایران همراه بود.
در دومین حادثه تیراندازی ۲ روز گذشته در پایتخت سوئد، یک نوجوان جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.
یک دانش آموز کلاس دوازدهم در کانادا به نام آریان هارشیت فناوری ابداع کرده که با کمک نور بین بافت های سرطانی و سالم تمایز ایجاد می کند.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک نوجوان نابلسی که چند روز پیش مورد هدف نظامیان صهیونیست‌ قرار گرفته بود، به شهادت رسیده است.
رقابت های تکواندو نوجوانان قهرمانی آزاد کشوری در حالی بعد از ۴ روز مبارزه مدعیان حضور در تیم ملی به پایان رسید که تکواندوکاران ۱۳ استان موفق به کسب مدال شدند.
یک پژوهشگر مسائل نوجوانان درباره طرز فکر این نسل گفت: دیده شدن نیاز این نسل است؛ باید آن‌ها را درک کنیم، ببینیم و راهنمای درستی برایشان باشیم.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۱۲ ساله از چنگ آدم ربایان در شهرستان زاهدان و دستگیری ۳ گروگانگیر خبر داد.
معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: نوجوانان در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند که برای رفع آن نیاز به ایجاد موقعیت‌های اجتماعی مناسب است.
متهم به قتل ۲۲ ساله گفت: وقتی آن نوجوان ۱۴ ساله به علت مصرف مشروب حال طبیعی خود را از دست داد و گیج شد ناگهان چاقویش را بیرون کشید و با آن ضربه‌ای به سرم زد! من هم قصد داشتم چاقو را از دستش خارج کنم که به شدت مقاومت می‌کرد. در همین گیر و دار بود که در یک لحظه تیغه چاقو به گلویش خورد و روی زمین افتاد، اما من قصد کشتن او را نداشتم!
نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی که بامداد امروز در جریان یورش صهیونیست ها به جنوب بیت لحم زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ