کرج- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: جشنواره نوجوان سالم دانش‌آموزان را به سمت زندگی سالم و پرهیز از رفتارهای پرخطر سوق می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کایسی فیر بازیکن تعویضی کره جنوبی در دیدار مقابل کلمبیا، با 16 سال و 26 روز سن به جوان‌ترین بازیکن تاریخ جام جهانی فوتبال زنان تبدیل شد.
سمنان- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از درخشش ۱۲ دانش‌آموز و معلم در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم کشور خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب اراک اظهار کرد: با توجه به شرح و علل حادثه، میزان مسئولیت سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی ۳۰ درصد، میزان مسئولیت شهرداری اراک ۳۰ درصد و میزان مسئولیت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک ۴۰ درصد بر اساس نظریه اولیه کارشناسی اعلام شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم که ۱۶ سال سن داشت، در جریان بازجویی‌های انجام شده، به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه‌اش از این جنایت را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مصدومیت ۱۶ نفر در تصادفات جاده‌ای و فوت یک نوجوان بر اثر غرق‌شدگی طی امروز خبر داد.
قطر از چنگ یوزهای نوجوان سالم در رفت
یک دانش آموز کلاس دوازدهم در کانادا به نام آریان هارشیت فناوری ابداع کرده که با کمک نور بین بافت های سرطانی و سالم تمایز ایجاد می کند.
طبق گزارش پلیس، صاحب یک پمپ بنزین در کارولینای جنوبی پسر ۱۴ ساله ای را که به اشتباه متهم به دزدی از مغازه کرده بود، کُشت.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک نوجوان نابلسی که چند روز پیش مورد هدف نظامیان صهیونیست‌ قرار گرفته بود، به شهادت رسیده است.
دستور بازبینی دوربین‌های مدار بسته از سوی بازپرس جنایی صادر شد و بررسی تصاویر ضبط شده در دوربین‌ها حکایت از آن داشت که این نوجوان در حال عبور با موتور سیکلت از خیابان بود که موتور سیکلت دیگری با ۳ سرنشین از سوی دیگر خیابان به او نزدیک شد و با هم برخورد کردند که پس از این برخورد نوجوان ۱۶ ساله غرق در خون روی زمین افتاد و سرنشینان موتور سیکلت دیگر از مهلکه گریختند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۱۲ ساله از چنگ آدم ربایان در شهرستان زاهدان و دستگیری ۳ گروگانگیر خبر داد.
رضوانشهر- رئیس جمعیت هلال احمر رضوانشهر از کشف جسد نوجوان ۱۴ ساله که برای ماهیگیری به رودخانه «شفارود» رفته بود خبر داد.
بازیکن ۱۵ ساله بارسلونا در این تیم تاریخ‌ساز شد.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (کرانه‌باختری) یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسیده است.
نوجوان ۱۴ ساله در یک سال فعالیت ورزشی خود بیش از ۱۲۰ کیلوگرم وزن کم کرد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل نوجوان ۱۶ ساله در سمنان خبر داد و گفت: متهم ۲۰ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد.
منابع فلسطینی شامگاه جمعه از شهادت یک نوجوان فلسطینی که چند روز پیش در منطقه سلوان در قدس اشغالی هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود، خبر دادند.
نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی که بامداد امروز در جریان یورش صهیونیست ها به جنوب بیت لحم زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی براثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس خبر دادند.
رشت- جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به نجات نوجوان ۱۶ ساله صومعه سرایی از دست گروگان گیرها گفت: عاملان این گروگان گیری کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
این وضعیت قاعدتاً مطلوب اهالی سینما و متناسب با شرایط کنونی فرهنگی نیست و مشخص نیست در فضای کنونی سینما که تولیدات سالانه مرتبط با کودک انگشت شمار است، چرا نباید این رویداد را حتی چهار سال یک بار و با دست پر برگزار کرد؟
پسری 14 ساله در جریان درگیری هواداران دو تیم مراکش و فرانسه پس از دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2022 کشته شد.
منابع فلسطینی بامداد چهارشنبه از شهادت یک نوجوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در نابلس خبر دادند.
یک روانشناس، محبت را به عنوان شاه کلید رابطه سالم بین فرزند و والدین دانست و گفت: والدین با سرزنش کمتر، می توانند به قلب فرزند نوجوان خود نفوذ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ