فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم که ۱۶ سال سن داشت، در جریان بازجویی‌های انجام شده، به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه‌اش از این جنایت را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهریار- رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری چهار مأمور قلابی در شهر اندیشه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلحانه که از شهروندان با تهدید و ایجاد رعب و وحشت سرقت می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری متهمی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.
فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ فیشینگ حرفه ای با کلاهبرداری ۱۰ میلیاردریالی در این استان خبرداد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق به عنف منزل در شمال شهر تهران خبر داد.
جانشین پلیس آگاهی فراجا از دستگیری ۹۷ نفر در اجرای مرحله سوم طرح سراسری شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز خبر داد.
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: ۲۰ مظنون در پی حادثه تروریستی شاه چراغ دستگیر شده اند، در واقع هرکس که کوچک‌ترین نقشی در این رابطه داشته، در استان و خارج استان دستگیر شده است.
فرمانده یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نوجوان جیب بر در ایستگاه مترو امام خمینی حین سرقت خبر داد.
فرمانده یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نوجوان جیب بر در ایستگاه مترو امام خمینی حین سرقت خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ نوجوان که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شان موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در دو روز گذشته سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که نوجوان در حین فرار با یک خودرو برخورد و جان خود را از دست می‌دهد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۱۲ ساله از چنگ آدم ربایان در شهرستان زاهدان و دستگیری ۳ گروگانگیر خبر داد.
اولین قاتل زنجیره‌ای ایران شخصی به نام علی اصغر بروجردی معروف به اصغر قاتل است. او ۳۳ پسر کودک و نوجوان را پس از آزار و اذیت جنسی به قتل رساند. اصغر قاتل اولین‌بار در سن ۱۴‌سالگی به علت آزار و اذیت جنسی کودکان در بغداد دستگیر شد و به زندان افتاد. او پس از آزادی از زندان به ایران فرار کرد و دست به قتل‌های زیادی زد. اصغر قاتل سرانجام در ششم تیر‌ماه ۱۳۱۳ در میدان توپخانه تهران اعدام شد.
انهدام باند قاچاق ۲هزار میلیارد تومانی ارز/ ماجرای تلخ جنین کُشی!/ قتل پای سفره هفت‌سین/ کشف ۸۰ تن انواع مواد مخدر طی یک سال در کرمان / دستگیری فروشندگان سکه‌های تقلبی/ کیس عنکبوت شهرداری سنندج به دام افتاد/ راز قتل نوجوان کرولال/ دستگیری شکارچی یک قلاده پلنگ در گیلان
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل نوجوان ۱۶ ساله در سمنان خبر داد و گفت: متهم ۲۰ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد.
نگهبان ادامه داد: پس از گذشت حدود یک ماه از این اتفاق، خانواده دختر نوجوان موضوع را به پلیس گزارش کردند که شناسایی و دستگیری متهمان در دستور قرار گرفت.
رشت- جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به نجات نوجوان ۱۶ ساله صومعه سرایی از دست گروگان گیرها گفت: عاملان این گروگان گیری کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
رئوف بداوی، وبلاگ‌نویس سعودی بدلیل انتشار یک مطلب انتقادی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. یک نوجوان ۱۷ ساله در عربستان به دلیل حضور در تجمع اعتراضی دستگیر شد و درحالی‌که وکیل هم نداشت، حکم مرگ او صادر شد.
در جشن صعود فرانسه به فینال جام‌جهانی 2022 قطر، یک پسربچه 14 ساله کشته شد و 250 نفر در این کشور دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از وقوع قتل نوجوان ۱۴ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از یک روز خبر داد .
نوجوان ۱۶ ساله‌ گفت: با جوانی آشنا شدم که خودروی سواری داشت و گاهی مرا نیز سوار خودرو می‌کرد تا با هم دوری بزنیم، ولی درباره ۲۶ بسته هروئین که از من کشف شده است هیچ اطلاعی ندارم! من آن‌ها را از لابه لای آجر‌های یک دیوار در بولوار توس پیدا کردم و بعد هم توسط ماموران پلیس دستگیر شدم.
فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: در پی اطلاع مأموران فرماندهی انتظامی منطقه قروه از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل نوجوان ۱۶ ساله‌ی اهل روستای «اوریه» شهرستان قروه به دلیل اختلافات شخصی با دوستان خود و متواری شدن قاتل از صحنه، این موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از بررسی بیشتر مشخص شد این دو زن با سوءاستفاده از عدم حضور مادر نوزاد اقدام به سرقت دو دستگاه تلفن همراه از اتاق کرده بودند با هوشیاری پلیس و عوامل نگهبانی در صحنه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت‌های شبانه مردان نقابدار/ فریب کلاهبرداران در امام محرم را نخورید/ جنجال آفرینی راننده خشمگین!/ دستگیری خواننده غیر مجاز در بهشت زهرا/ فرار ناکام ۲ دختر نوجوان برای سفر به ترکیه/ کشتارگاه خودرو‌های سرقتی!/ به خاطر جلب رضایت همسر اولم قاتل شدم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ