در دومین حادثه تیراندازی ۲ روز گذشته در پایتخت سوئد، یک نوجوان جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های روسی اعلام کردند شمار افراد کشته‌شده در انفجار منطقه داغستان به ۲۷ نفر افزایش یافته است.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که ۴ تروریست پ ک ک را در شمال سوریه کشته است.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که ۵ تروریست پ ک ک را در شمال سوریه کشته است.
در پی کشته‌شدن نوجوان ۱۷ ساله الجزایری-فرانسوی توسط پلیس فرانسه، معترضان، خیابان‌های فرانسه را به تسخیر خود درآورده‌اند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی فراجا کشته‌شدن اتباع افغانستانی در مرز‌های ایران را تکذیب کرد.
در پی انتشار اخباری از حمله به ساختمانی در حومه پاریس که در اختیار اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بود، برخی منابع از کشته‌شدن مسعود کشمیری از متهمان اصلی پرونده انفجار دفتر نخست‌وزیری در ۸ شهریور ۱۳۶۰ خبر می‌دهند.
پس از اینکه ۲ نوجوانِ در تعقیب پلیس در سانحه تصادف جان باختند، موجی از خشم و ناآرامی مردمی «کاردیف» انگلیس را فراگرفت.
انفجار در یک کافه در سن‌پترزبوگ باعث کشته‌شدن ولادلن تاتارسکی، وبلاگ‌نویس روس حوزه جنگ شد که در این کافه در حال برگزاری برنامه‌ای بود.
تصادف مرگبار در حین تعقیب و گریز با پلیس باعث کشته‌شدن یک نفر و فرو ریختن ساختمان در شرق بالتیمور شد.
طی چند روز گذشته رسانه‌های عبری از کشته‌شدن دو نفر از افسران صهیونیست در دو سانحه رانندگی جداگانه خبر دادند. به گفته این رسانه‌ها «میشل پرشت» یکی از این افسران بود که در حوزه پهپاد فعالیت داشته است. پرشت که هفتم فوریه (شش روز پیش) در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «بیت العازری» واقع در «شفالا» کشته شده از افسران برنامه‌ریزی، نظارت و تولید در یک اسکادران تعمیر و نگهداری در پایگاه نیروی هوایی «تل نوف» بوده و بر تولید و راه‌اندازی پهپاد‌ها نظارت داشته است.
دبیرستان «فیروز بهرام» را «دهش رادمنش بهرام‌جی بیکاجی» یکی از زرتشتیان سرشناس و ثروتمند هندی به یاد فرزندش «فیروز بهرام بیکاجی» که در آغاز شهریور ۱۲۷۴ در بمبئی متولد شد و در هشتم دیماه ۱۲۹۴ در جریان جنگ جهانی اول بر اثر اصابت اژدر به کشتی در دریای مدیترانه بدرود حیات گفته بود ساخته است.
در پی وقوع سیلاب‌های مرگبار در کنگو و کشته‌شدن دست‌کم ۱۲۰ نفر، دولت این کشور ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد.
اوایل آذر بود که خبر رسید نصرآزادانی نیز بازداشت شده است؛ گو اینکه بعد‌ها مشخص شد او تقریبا یک هفته زودتر از وریا غفوری و در جریان اعتراضات شهر اصفهان بازداشت شده است. کمی بعد عنوان شد پای امیر نصرآزادانی در پرونده کشته‌شدن سه نفر از نیرو‌های امنیتی به میان آمده و برخلاف سایر چهره‌های فوتبالی قرار نیست به این زودی‌ها آزاد شود.
مظفرالدین‌شاه قاجار (زاده ۵ فروردین ۱۲۳۲– درگذشتهٔ ۱۸ دی ۱۲۸۵) پنجمین پادشاه ایران از دودمان قاجار بود. وی پس از کشته‌شدن پدرش ناصرالدین‌شاه و پس از نزدیک به ۴۰ سال ولایت‌عهدیِ، شاه شد و از تبریز به تهران آمد.
امام جمعه موقت تهران گفت: باتوجه به حوادثی که رخ داده بود، بخشی از هم‌وطنان بی‌گناه کشته و مجروح شدند، این اتفاق برای امام عزیزمان رنج‌آور بود، علی‌رغم تدابیر استانی، ایشان فرمودند که این هیات به استان برود و مسائل را بشنود و تدابیر تکمیلی ابلاغ کند.
منابع عراقی از کشته شدن یک آمریکایی در حمله مسلحانه‌ای خبر دادند که در بغداد رخ داده است.
پس از کشته‌شدن ده‌ها نفر بر اثر ازدحام جمعیت در جشن‌های هالووین در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی، رئیس‌جمهور این کشور روز یکشنبه اعلام سوگواری ملی کرد.
طبق اعلام کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، طی چند سال گذشته سه نفر در محل ساخت ورزشگاه‌های کشور میزبان جام جهانی قطر در ساعات کاری جان خود را از دست داده‌اند.
مقتدی صدر به انفجار تروریستی امروز در غرب کابل پایتخت افغانستان که به کشته شدن شماری از شیعیان هزاره منجر شد، واکنش نشان داد.
استاندار کردستان از کشته‌شدن سه فرد در جریان تجمعات غیرقانونی در شهرهای استان خبر داد و گفت: تحقیقات نشان داده که این افراد توسط معاندین نظام و با اسلحه جنگی که هیچ کدام از رده های امنیتی و نظامی در استان استفاده نمی کنند تیرخورده و کشته شده‌اند.
در کتاب جدیدی که قرار است به زودی منتشر شود آمده که ترامپ از احتمال کشته‌شدن توسط ایران به دلیل ترور سردار سلیمانی به شدت می‌ترسد.
پس از چند روز هشدار درباره احتمال حمله مسکو در سالروز استقلال اوکراین، رئیس جمهوری این کشور از کشته‌شدن دست‌کم ۲۲ نفر و زخمی‌شدن حدود ۵۰ نفر در حمله چهارشنبه نیرو‌های روسیه به یک ایستگاه قطار در مرکز این کشور خبر داد.
وزیر دفاع انگلیس در گفت‌وگویی اعتراف کرد که این کشور و متحدانش در جنگ ۲۰ ساله در افغانستان شکست خوردند و هم‌اکنون والدین سربازان کشته‌شده می‌پرسند فرزندان‌شان را به خاطر هیچ از دست دادند.
سهیل شاهین، رییس دفتر سیاسی طالبان در دوحه در جمع خبرنگاران گفت که هیچ خبری در مورد موضع طالبان دریافت نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ