اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صعود نفس‌گیر یوزهای ایران در والیبال نوجوانان جهان
تیم نوجوانان ژاپن با برد مقابل استرالیا به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا رسید تا به مصاف ایران بیاید.
قطر از چنگ یوزهای نوجوان سالم در رفت
ملی پوشان فوتبال ساحلی برای شرکت در مسابقات انتخابی دومین دوره‌ی بازی‌های جهانی ساحلی به عربستان می روند.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان خواستار ارائه طرح جامع و تخصصی با دیدگاه زیست محیطی و با محوریت حفظ حیات وحش و به ویژه تردد یوزهای توران شاهرود در محور عباس آباد - میامی شد.
صعود یوزهای جوان ایران با گلباران گربه‌سیاه بزرگان
تیم فوتبال جوانان ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی خود برابر ویتنام به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شود.
شاگردان صمد مرفاوی در این مسابقه سخت، چندین فرصت طلایی گلزنی را با کم تجربگی مقابل دروازه قطر از دست دادند و چند موقعیت نیز با درخشش امیر دروازه‌بان قطر دفع شد. نتیجه عادلانه مسابقه پیروزی با حداقل چهار گل به سود ایران بود.
جدیدترین فیلم از توله یوزهای ماده همزمان با صد روزگی آنها منتشر شد.
هرچند پیروز به دلیل نارسایی کلیه جان داد و عده ای را ناراحت و غمگین کرد ولی تجربه‌ ناشی از پروژه تکثیر یوز ایرانی نتایج مهم و افق روشنی برای آینده یوزهای ایرانی به همراه خواهد داشت.
شاهرود- توران و آذر دو توله یوزی ۱۲ هفته قبل در توران شاهرود و بدون مادر پیدا شدند اما همچنان بحث درباره سرنوشت این دو گربه‌سان ارزشمند نُقل محافل است.
شاهرود- مدیرکل محیط زیست استان سمنان گفت: توران و آذر توله یوزهای ماده‌ای که پس از ۷۰ روز نگهداری در اداره کل به پارک ملی توران شاهرود منتقل شده‌اند در سلامت کامل هستند.
سمنان- تصاویر منتشره از نحوه نگهداری دو توله یوزپلنگ‌ تازه پیدا شده در توران شاهرود آن هم بر روی پشت بام اداره محیط زیست در استان سمنان باعث بروز حواشی شده است.
سرپرست دفتر مدیریت حیات وحش توضیحاتی درباره وضعیت توران و آذر در منطقه توران ارائه داد.
وی درخصوص تغذیه توله‌ها توضیح داد: ۲ وعده در روز غذا می‌خورند و در هر وعده بین ۲۵ تا ۳۰ گرم غذا دریافت می‌کنند. غذای آن‌ها ترکیبی از گوشت قرمز و سفید و شیری است که با صلاح‌دید تیم تیمار توله‌ها به آن‌ها داده می‌شود.
رئیس سازمان محیط زیست درباره وضعیت دو توله یوز توران گفت: این دو توله یوز صحیح و سالم هستند و حواشی مربوط به آنها کذب است.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش با اشاره به اینکه دندان‌های دو توله یوز تازه متولد شده در حال جوانه زدن است، گفت: توله ها یک مرحله بحرانی رشد برای تغییر عادت غذایی را در پیش رو دارند.
حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست در خبر اولیه اعلام کرد که دو قلاده توله یوزپلنگ در مجموعه حفاظت‌شده توران به‌تازگی متولد شده‌اند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: بازی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران امروز در مقابل تیم ولز نمایش غیرت یوزهای ایرانی بود.
دیوید بکام ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس و آرسن ونگر از جمله تماشاگران ویژه بازی نخست این کشور مقابل ایران هستند. ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌ها درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است. تیم ایران با ترکیب کاملاً دفاعی 5-4-1 مقابل انگلیس حاضر شد.
دیوید بکام ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس و آرسن ونگر از جمله تماشاگران ویژه بازی نخست این کشور مقابل ایران هستند. ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌ها درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است. تیم ایران با ترکیب کاملاً دفاعی 5-4-1 مقابل انگلیس حاضر شد.
دیوید بکام ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس تماشاگر ویژه بازی نخست این کشور مقابل ایران است.
روزنامه گاردین در گزارشی به بررسی تیم ملی ایران پرداخته و اینکه کی‌روش به دنبال عملکرد خوب در جام جهانی است.
مسئول بانک بافت و سلولهای دامی پژوهشگاه رویان گفت: بر اساس تفاهم نامه ای سلول یوزهای تلف شده توسط سازمان محیط زیست به رویان برای تحقیقات مربوط به شبیه سازی انتقال داده می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ