اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مصدومیت ۱۶ نفر در تصادفات جاده‌ای و فوت یک نوجوان بر اثر غرق‌شدگی طی امروز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی شکایت دو دختر ۱۷ ساله از سه پسر ۱۷ تا ۲۰ ساله آن‌ها مدعی شدند که این پسر‌ها به آن‌ها تجاوز کرده و از آزارشان فیلم گرفته و منتشر کرده‌اند.
منابع فلسطینی از شهادت نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی در رام الله در اثر جراحات ناشی از تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر می‌دهند.
رئیس‌جمهور فرانسه از کابینه پاریس خواست تا از اعتراضات اخیر کشورش در پی قتل نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس، درس بگیرد.
وقتی پزشکان به سراغ بستگان دختر نوجوان رفتند تا گزارش فوت وی را به آن‌ها اعلام کنند متوجه شدند که زن و مرد جوان از بیمارستان فرار کرده‌اند. حتی شماره‌ای که در پرونده نوشته بودند اشتباه بود.
در پی کشته‌شدن نوجوان ۱۷ ساله الجزایری-فرانسوی توسط پلیس فرانسه، معترضان، خیابان‌های فرانسه را به تسخیر خود درآورده‌اند.
پاریس و چند شهر دیگر فرانسه برای چهارمین شب متوالی در پی قتل نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس، صحنه خشونت و ناآرامی بود.
اعتراضات سراسری مردم فرانسه در واکنش به  کشتن بی‌‏رحمانه یک نوجوان ۱۷ ساله توسط پلیس همچنان ادامه دارد و مقامات فرانسوی هم می‌گویند با قدرت با این اعترضات مقابله خواهند کرد.
رئیس‌ جمهور فرانسه امروز در واکنش به قتل نوجوان ۱۷ ساله توسط پلیس کشورش به بیان «غیرقابل توجیه‌» بودن این رویداد بسنده کرد.
بازیکنان برجسته فوتبال فرانسه از جمله ستاره تیم ملی این کشور و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به مرگ دردناک یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه واکنش نشان دادند.
رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند در پی قتل یک نوجوان توسط پلیس این کشور، مردم معترض به خیابان‌های پاریس آمدند و با نیروهای پلیس درگیر شدند.
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
گرگان- اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان کشورمان با حضور سه بانوی گلستانی برگزار خواهد شد.
تیم فوتبال نوجوانان ایران در نخستین بازی جام ملت های زیر ۱۷سال آسیا به پیروزی قاطع مقابل افغانستان رسید.
تیم پلیسی در سردخانه بیمارستان با جسد دختر ۱۷ ساله‌ای مواجه شدند که براثر آنژیوگرافی فوت کرده بود. بررسی‌های ابتدایی حکایت از آن داشت که دختر نوجوان با بیماری قلبی برای اقدامات درمانی با اعضای خانواده خود از آمل به این بیمارستان آمده، اما براثر آنژیوگرافی فوت کرده است!
عشق مجازی دختر و پسر نوجوان عاقبت خوشی برای آن‌ها نداشت و زندگی‌شان را تباه کرد.
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: بنیامین کوهکن ۱۷ ساله به اتهام قتل عمد و سرقت مسلحانه در بازداشت موقت به سر می‌برد و شایعه خودکشی وی صحت ندارد.
نظامیان صهیونیست بامداد و صبح امروز دوشنبه یورش های وحشیانه ای علیه مناطق مختلف کرانه باختری داشتند که طی آن چندین فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.
رئوف بداوی، وبلاگ‌نویس سعودی بدلیل انتشار یک مطلب انتقادی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. یک نوجوان ۱۷ ساله در عربستان به دلیل حضور در تجمع اعتراضی دستگیر شد و درحالی‌که وکیل هم نداشت، حکم مرگ او صادر شد.
با رسمی شدن انتقال اندریک به رئال مادرید ، این نوجوان ۱۶ ساله برزیلی با ۷۲ میلیون یورو تبدیل به گرانترین بازیکن زیر ۱۸ سال تاریخ شد . رودریگو و وینیسیوس ۲ بازیکن دیگر رئال مادرید در رده دوم و سوم هستند
بنا برگزارش‌ها سونیا شریفی دختر نوجوان ۱۷ ساله اهل آبدانان با قرار وثیقه آزاد شده است.
ماجرای این درگیری مرگبار در نیمه شب یازدهم مهر هنگامی رقم خورد که جوان موتورسواری وارد خیابان ابوطالب ۶۲ شد و به حرکت خود ادامه داد. در همین حال نوجوان ۱۷ ساله‌ای که او نیز گاز موتورسیکلت را می‌فشرد در تاریکی شب کنار موتورسوار ۲۱ ساله قرار گرفت و ناگهان چشمش به راکب موتورسیکلت خیره ماند.
نخستین حادثه ساعت سه بعدازظهر شنبه گذشته از سوی مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که دو کارگر ۱۷ و ۲۴ ساله که در کارگاه تولیدی کار می‌کردند بر سر موضوعی با هم درگیر شدند و در این درگیری کارگر ۲۴ ساله دستش را به دور گردن مقتول حلقه کرد و باعث شکستن گردن و قتل پسر نوجوان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ