کایسی فیر بازیکن تعویضی کره جنوبی در دیدار مقابل کلمبیا، با 16 سال و 26 روز سن به جوان‌ترین بازیکن تاریخ جام جهانی فوتبال زنان تبدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی پزشکان به سراغ بستگان دختر نوجوان رفتند تا گزارش فوت وی را به آن‌ها اعلام کنند متوجه شدند که زن و مرد جوان از بیمارستان فرار کرده‌اند. حتی شماره‌ای که در پرونده نوشته بودند اشتباه بود.
یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در شرق قلقیلیه واقع در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شد.
بازیکنان برجسته فوتبال فرانسه از جمله ستاره تیم ملی این کشور و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به مرگ دردناک یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه واکنش نشان دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم که ۱۶ سال سن داشت، در جریان بازجویی‌های انجام شده، به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه‌اش از این جنایت را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مصدومیت ۱۶ نفر در تصادفات جاده‌ای و فوت یک نوجوان بر اثر غرق‌شدگی طی امروز خبر داد.
دستور بازبینی دوربین‌های مدار بسته از سوی بازپرس جنایی صادر شد و بررسی تصاویر ضبط شده در دوربین‌ها حکایت از آن داشت که این نوجوان در حال عبور با موتور سیکلت از خیابان بود که موتور سیکلت دیگری با ۳ سرنشین از سوی دیگر خیابان به او نزدیک شد و با هم برخورد کردند که پس از این برخورد نوجوان ۱۶ ساله غرق در خون روی زمین افتاد و سرنشینان موتور سیکلت دیگر از مهلکه گریختند.
عشق مجازی دختر و پسر نوجوان عاقبت خوشی برای آن‌ها نداشت و زندگی‌شان را تباه کرد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل نوجوان ۱۶ ساله در سمنان خبر داد و گفت: متهم ۲۰ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد.
منابع فلسطینی شامگاه جمعه از شهادت یک نوجوان فلسطینی که چند روز پیش در منطقه سلوان در قدس اشغالی هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود، خبر دادند.
نظامیان صهیونیست بامداد و صبح امروز دوشنبه یورش های وحشیانه ای علیه مناطق مختلف کرانه باختری داشتند که طی آن چندین فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی براثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس خبر دادند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ معمای قتل مرموز خیابانی/ جنایت ناخواسته در مستی/ دختری در چنگ تبهکاران هوسران!/ درگیری خونین میهمانان در تالار عروسی/ مرگ تلخ دختر ۱۶ ساله در گرداب فضای مجازی/ پایان مرگبار شکایت مادر از دختر نوجوان/ ماجرای زردچوبه‌های ماسه ای!/ سرقت‌های ۲ مرد خشن از ۶۰ زن و مرد
دختر ۱۶ ساله پس از ضرب‌وشتم از سوی پدر و دایی‌اش، دچار ایست قلبی شد.
رشت- جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به نجات نوجوان ۱۶ ساله صومعه سرایی از دست گروگان گیرها گفت: عاملان این گروگان گیری کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
با رسمی شدن انتقال اندریک به رئال مادرید ، این نوجوان ۱۶ ساله برزیلی با ۷۲ میلیون یورو تبدیل به گرانترین بازیکن زیر ۱۸ سال تاریخ شد . رودریگو و وینیسیوس ۲ بازیکن دیگر رئال مادرید در رده دوم و سوم هستند
در جشن صعود فرانسه به فینال جام‌جهانی 2022 قطر، یک پسربچه 14 ساله کشته شد و 250 نفر در این کشور دستگیر شدند.
مراسم تشییع پیکر شهید «جنی مجدی عصام زکارنه» دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی امروز با حضور گسترده فلسطینی ها در جنین برگزار شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای شهادت «جنی مجدی عصام زکارنه» دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی را تسلیت گفت.
منابع فلسطینی بامداد دوشنبه از شهادت دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در پی تیراندازی نظامیان صهیونیست و یورش آنها به جنین در کرانه باختری خبر دادند.
گاهی شنوایی یک نوجوان ۱۵ یا ۱۶ ساله بدلیل استفاده نادرست و طولانی مدت از وسائل صوتی شخصی از جمله هدفون، مانند یک سالمند ۶۰ ساله شده و آسیب دیده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: بامداد چهارم آذرماه یک دستگاه خودرو سواری سمند با سه سرنشین در بلوار شیراز واژگون شده است که در این حادثه، راننده و خواهرش مصدوم شدند و دیگر سرنشین خودرو که دختری ۱۶ ساله بنام مائده (ماهک) هاشمی اهل شهرستان کنگان از توابع استان بوشهر بوده به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.
منابع فلسطینی بامداد چهارشنبه از شهادت یک نوجوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در نابلس خبر دادند.
رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد: یک نفر از سه متهم این پرونده که عامل اصلی تعرض به این نوجوان ۱۶ ساله بود در دادگاه از باب آدم ربایی به ۱۰ سال حبس و به لحاظ تعرض به اعدام محکوم شد و دو متهم دیگر نیز هر کدام به ۱۰ سال حبس تعزیری، صد ضربه شلاق و همچنین دو سال تبعید محکوم شدند.
دیروز جمعه ۲ نوجوان ۱۴ و ۱۶ ساله در ساحل گوهرباران ساری که به دریا زده بودند، به رغم تذکر ناجیان غریق حاضر در محل مبنی بر خطرناک و ممنوعه بودن شنا در این منطقه، اما آن‌ها توجه نکرده پس در دریا غرق شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ