سارینا غفاری» نماینده ایران در مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی نوجوانان جهان به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از تدارک برای راه اندازی خبرگزاری کودک و نوجوان، سینمای دانش آموزی و شهر کودک خبر داد.
فن تماشاییِ کشتی‌گیر نوجوان ایرانی در مسابقات جهانی را ببینید.
گوشه‌ای از جنایات رژیم بعث عراق علیه مردم مظلوم ایران، به اسارت گرفتن نوجوانان کشورمان بود. تعداد بیشماری از اسرای ایرانی جنگ ایران و عراق افراد کم سن و سال بودند.
نوجوان ایرانی به مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری اوپن ازبکستان رسید.
تیم فوتبال دختران نوجوان ایران با پیروزی مقابل اردن به مرحله دوم رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند.
یک نوجوان با استفاده از چند بطری و رودخانه باربیکیویی ساخت که توانایی پخت مرغ بریان را داشته باشد.
یک نوجوان با استفاده از چند بطری و رودخانه، باربیکیویی ساخت که توانایی پخت یه مرغ بریان خوش پخت را داشته باشد.
تیم تنیس پسران کمتر از ۱۴ سال کشورمان که در مسابقات مقدماتی جهان حضور دارد دقایقی پیش با غلبه بر تیم سنگاپور ضمن تثبیت جایگاه خود در مرحله مقدماتی جهان یک برد دیگر را در کارنامه خود ثبت کرد.
پویش کتابخوانی "هیس‌طوری" با شعار "یک ماجراجویی شگفت‌انگیز به هزار توی تاریخ" و با رویکرد مطالعه در حوزه تاریخ استعمار هم‌زمان با آغاز رقابت‌های جام‌جهانی قطر، فعالیت خود را آغاز کرد.
مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان با هوادار نوجوان ایرانی در قطر دیدار و گفتگو کرد.
همیشه بین نوجوان و خانواده تنش‌هایی وجود دارد، اما خانواده ایرانی به تدریج نسبت به نوجوانان مهربان‌تر و پذیراتر شده. خانواده ایرانی از یک خانواده مردسالار به خانواده مدنی و دموکراتیک تبدیل شده، در حالی که قوانین و ساختار‌های سیاسی و اجرایی کماکان مردسالارانه است. در خانواده و جامعه مدنی‌تر- نوجوانان صدای‌شان شنیده می‌شود، اما در ساختار سیاسی نه. ساختار سیاسی از جامعه و خانواده عقب افتاده است و بخشی از تنش‌ها حاصل همین عقب افتادن است.
جمعی از بانوان پزشک، دندانپزشک و داروساز طی نامه‌ای از دختران نوجوان سرزمین‌مان خواستند که فریب حربه‌های رسانه‌ای دشمن را نخورند و برای آبادی ایران تلاش کنند.
جمعی از بانوان پزشک، دندانپزشک و داروساز طی نامه‌ای از دختران نوجوان سرزمینمان خواستند که فریب حربه‌های رسانه‌ای دشمن را نخورند و برای آبادی ایران تلاش کنند.
عضو تیم تخصصی کودک و نوجوان در انجمن ازدواج درباره نشانه‌های «موبوفوبیا» (ترس از دور شدن موبایل) در کودکان، گفت: اغلب کودکان مبتلا به «موبوفوبیا» بدون موبایل سر میز غذا حاضر نمی‌شوند. بیشتر در خانه می‌مانند و حاضر نیستند هیچ کاری را بدون موبایل انجام دهند و حتی نمی‌توانند بدون موبایل در خانه بمانند و اگر دور از موبایل باشند حالشان بد می‌شود. این کودکان حاضر نیستند هیچ فعالیتی را جایگزین استفاده از موبایل کنند.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: هیچ کودک و نوجوان ایرانی نباید به واسطه مشکلات مالی و تهیه لوازم التحریر از تحصیل باز بماند.
تیم نوجوانان تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، با شکست برابر ژاپن حذف شد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.
تیم نوجوانان تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، با شکست برابر ژاپن حذف شد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.
تیم‌های دختران و پسران نوجوان ایران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافتند.
تیم‌های دختران و پسران نوجوان ایران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافتند.
ماساژور تیم ملی هندبال پسران نوجوان ایران گفت: بازیکن عربستان در اثر فشار روحی زیاد علائم حیاتی‌اش را از دست داده بود که بر حسب وظیفه انسانی اقدامات لازم را برای احیای او انجام دادم.
تیم ملی هندبال پسران نوجوان ایران در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا مقابل عربستان به برتری رسید.
مربی تیم هندبال دختران نوجوان کشورمان بعد از شکست شاگردانش برابر میزبان دیدارهای جهانی و اولین تیم اروپایی رقیب گفت: از این مرحله کارمان در مسابقات جهانی سخت‌تر شده است.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با تیم‌های ایسلند، سوئد و مقدونیه هم گروه شد.
نخستین محموله نفت ونزوئلا در دو سال گذشته که به اروپا ارسال شد، کمک کرد صادرات نفت این کشور عضو اوپک در ماه میلادی گذشته ۶۱ درصد افزایش پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ