نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی که بامداد امروز در جریان یورش صهیونیست ها به جنوب بیت لحم زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سارینا غفاری» نماینده ایران در مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی نوجوانان جهان به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافت.
پدر نوجوان ۱۴ ساله گفت: وقتی خبر پیچید مسوولان استان به من گفتند؛ تو اغتشاشگری و می‌خواهی شلوغ کنی. باز رییس بیمارستان و مسوول بخش آزمایشگاه که همسر رییس بیمارستان بود با حضور خانواده ما جلسه گذاشتند، اما در آن جلسه ما را محکوم کردند و گفتند که شما نباید به پسرتان موتوسیکلت می‌دادید.
قهرمان کشتی آزاد نوجوانان جهان گفت: با سلاح زیرگیری توانستم تمامی حریفان خود را در ترکیه شکست دهم و قهرمان جهان شوم.
کایسی فیر بازیکن تعویضی کره جنوبی در دیدار مقابل کلمبیا، با 16 سال و 26 روز سن به جوان‌ترین بازیکن تاریخ جام جهانی فوتبال زنان تبدیل شد.
وقتی پزشکان به سراغ بستگان دختر نوجوان رفتند تا گزارش فوت وی را به آن‌ها اعلام کنند متوجه شدند که زن و مرد جوان از بیمارستان فرار کرده‌اند. حتی شماره‌ای که در پرونده نوشته بودند اشتباه بود.
بازیکنان برجسته فوتبال فرانسه از جمله ستاره تیم ملی این کشور و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به مرگ دردناک یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه واکنش نشان دادند.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مصدومیت ۱۶ نفر در تصادفات جاده‌ای و فوت یک نوجوان بر اثر غرق‌شدگی طی امروز خبر داد.
طبق گزارش پلیس، صاحب یک پمپ بنزین در کارولینای جنوبی پسر ۱۴ ساله ای را که به اشتباه متهم به دزدی از مغازه کرده بود، کُشت.
رضوانشهر- رئیس جمعیت هلال احمر رضوانشهر از کشف جسد نوجوان ۱۴ ساله که برای ماهیگیری به رودخانه «شفارود» رفته بود خبر داد.
معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: نوجوانان در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند که برای رفع آن نیاز به ایجاد موقعیت‌های اجتماعی مناسب است.
نوجوان ۱۴ ساله در یک سال فعالیت ورزشی خود بیش از ۱۲۰ کیلوگرم وزن کم کرد.
عشق مجازی دختر و پسر نوجوان عاقبت خوشی برای آن‌ها نداشت و زندگی‌شان را تباه کرد.
تیم تنیس پسران کمتر از ۱۴ سال کشورمان که در مسابقات مقدماتی جهان حضور دارد دقایقی پیش با غلبه بر تیم سنگاپور ضمن تثبیت جایگاه خود در مرحله مقدماتی جهان یک برد دیگر را در کارنامه خود ثبت کرد.
تیم تنیس پسران کمتر از ۱۴ سال کشورمان که در مسابقات مقدماتی جهان حضور دارد ساعتی پیش تیم هند را شکست داد.
متهم به قتل ۲۲ ساله گفت: وقتی آن نوجوان ۱۴ ساله به علت مصرف مشروب حال طبیعی خود را از دست داد و گیج شد ناگهان چاقویش را بیرون کشید و با آن ضربه‌ای به سرم زد! من هم قصد داشتم چاقو را از دستش خارج کنم که به شدت مقاومت می‌کرد. در همین گیر و دار بود که در یک لحظه تیغه چاقو به گلویش خورد و روی زمین افتاد، اما من قصد کشتن او را نداشتم!
زهرا، ۱۴ ساله؛ دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان عترت شهر دبیران در شهرستان زرین دشت استان فارس بود، دختری که ۱۱ اسفند سال گذشته به مدرسه رفت و هرگز به خانه بازنگشت و از آن روز تاکنون، چشم‌های اشکبار پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده، به در دوخته شده است.
نظامیان صهیونیست بامداد و صبح امروز دوشنبه یورش های وحشیانه ای علیه مناطق مختلف کرانه باختری داشتند که طی آن چندین فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.
با رسمی شدن انتقال اندریک به رئال مادرید ، این نوجوان ۱۶ ساله برزیلی با ۷۲ میلیون یورو تبدیل به گرانترین بازیکن زیر ۱۸ سال تاریخ شد . رودریگو و وینیسیوس ۲ بازیکن دیگر رئال مادرید در رده دوم و سوم هستند
در جشن صعود فرانسه به فینال جام‌جهانی 2022 قطر، یک پسربچه 14 ساله کشته شد و 250 نفر در این کشور دستگیر شدند.
به‌دنبال درگیری‌ها در فرانسه پس از پیروزی تیم ملی فوتبال این کشور برابر مراکش در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، یک نوجوان ۱۴ ساله جان خود را از دست داد.
دانش‌آموز اخراجی با دیدن همکلاسی قدیمی‌اش و بر سر اختلافی که با او داشت، دست وی را گرفت و به همراه دوستشان او را به داخل کوچه‌ای در همان حوالی کشاندند. پس از آن دانش‌آموز اخراجی چند ضربه چاقو به نوجوان ۱۴ ساله زد و با همدستانش پا به فرار گذاشت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از وقوع قتل نوجوان ۱۴ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از یک روز خبر داد .
مادر نوجوان ۱۴ ساله مبتلا به اوتیسم قصد دارد به هر شکل که شده اَبَرستاره پرتغالی را به دادگاه بکشاند.
دیروز جمعه ۲ نوجوان ۱۴ و ۱۶ ساله در ساحل گوهرباران ساری که به دریا زده بودند، به رغم تذکر ناجیان غریق حاضر در محل مبنی بر خطرناک و ممنوعه بودن شنا در این منطقه، اما آن‌ها توجه نکرده پس در دریا غرق شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ