مدیرعامل بهره‌برداری سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه مسافری شهر تهران گفت: پایانه شرق سال ۹۶ در آستانه افتتاح بود اما ۴سال توقف پروژه در دوره پنجم مدیریت شهری موجب پس‌رفت کار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز در شمال و شرق هرمزگان جنوب کرمان و جنوب شرقی استان فارس رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در دوره قبل ترک فعل صورت گرفته و بیت المال از بین رفته است.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
مشهد- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: عملیات اجرای انتقال آب از دریای عمان به محور شرق کشور آغاز شده که تا پایان سال آینده عملیات انتقال آب دریای عمان به مشهد را اجرایی خواهیم کرد.
مهدی نظریان گفت: با توجه به اهمیت راهگذر بزرگراهی شرق کشوربه عنوان کوتاه‌ترین مسیر حمل کالا از از خاور دور به منطقه اورآسیا، تا پایان بهار ۷۹ کیلومتر از کریدور بزرگراهی کشور افتتاح می‌شود.
مدیرکل ساخت وتوسعه راه‌های منطقه شمال شرق گفت: باتوجه به اهمیت راهگذر بزرگراهی شرق کشور به عنوان کوتاه‌ترین مسیر حمل کالا از خاوردور به آسیای میانه ومنطقه اورآسیا، تاپایان بهار افتتاح می‌شود
اهواز- مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: سعی می‌شود تا پایان سال‌جاری در غرب و شرق کارون، ۲۴ ورودی فاضلاب به رودخانه کارون حذف شود.
اهواز- مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: سعی می‌شود تا پایان سال‌جاری در غرب و شرق کارون، ۲۴ ورودی فاضلاب به رودخانه کارون حذف بشود.
جدول نهایی دو کنفرانس شرق و غرب بسکتبال NBA در پایان فصل عادی تکمیل شد.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ابراز کرد: رعایت مدیریت زمان سفر و موکول نکردن بازگشت از مسافرت به ساعات پایانی تعطیلات باعث کاهش بار ترافیکی و عدم ایجاد ترافیک‌های فوق سنگین میشود.
جریان موقت ده روزه زاینده‌رود اصفهان که با هدف توزیع آب برای کشت سری دوم کشاورزان شرق استان اصفهان، افزایش یافته بود، به نقطه پایانی رسید و شهروندان اصفهان و گردشگران، این روز‌ها با حضور در حاشیه رودخانه، آواز خداحافظی سر داده‌اند.
سرهنگ شریفی گفت: مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
جدال صدرنشینان کنفرانس شرق لیگ NBA به سود تیم بسکتبال میلواکی باکس به پایان رسید.
در ارتفاعات و نواحی کوهستانی نیز با توجه به رطوبت کافی و ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته شاهد پدیده مه و یخبندان، کاهش دید و یخ‌زدگی شبانه خواهیم بود و با گذر یک موج از شرق کشور برای ارتفاعات شرق استان در روز‌های جمعه (۳۰ دی) و شنبه (اول بهمن) بارش پراکنده برف دور از انتظارنیست.
جدال تیم‌های صدرنشین کنفرانس شرق لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا به سود بوستون سلتیکس به پایان رسید.
علیرضا زاکانی ماه پیش از افتتاح دو کارخانه آسفالت تا پایان سال و تبدیل ۲۰۰هکتار از بوستان ولایت به بوستان فناوری خبر داد و حتی در نشست با نمایندگان مجلس اعلام کرد: «در حال آماده‌سازی دو کارخانه بزرگ ۲۵۰تنی آسفالت هستیم که تا پایان سال افتتاح می‌شود.»، اما این خبر، نگرانی‌های بسیاری در پی داشت چراکه به نظر بسیاری از کارشناسان، این کارخانه علاوه بر شرق تهران، شهر‌های پردیس، لواسان و دماوند را هم به آلودگی می‌کشاند.
عضو شورای شهر تهران گفت: پایانه شرق اگر راه اندازی شود برای شهر تهران ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد پایدار خواهد داشت.
از آنجایی که ایران نگاه به شرق و اتحاد با روسیه را به عنوان خط مشی سیاست خارجی خود در پیش گرفته روابط تهران با اروپا در حال فروپاشی است. هم چنین، تداوم همکاری‌های نظامی تهران – مسکو امید احیای برجام را نیز در معرض خطر مرگ قرار داده است.
منابع روسی از حمله هوایی جدید ترکیه به یک پایانه نفتی در شرق قامشلی در حسکه سوریه خبر دادند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از مناسب‌سازی ۷ هزار متر مربع از معابر شرق پایتخت برای معلولان تا پایان امسال خبر داد.
اصفهان - کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: غبار صبحگاهی در مناطق مرکزی و شرق استان تا پایان هفته جاری ادامه دارد.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه گفت: دفاع مقدس پایان نیافته و رویکرد دشمن در دهه کنونی جنگ ترکیبی تمام عیار بوده و با تلاش و توان همه جانبه به میدان آمده است.
کی‌یف و مسکو در اوایل جنگ و در زمانی که نظامیان روس کی‌یف را محاصره کرده بودند مذاکراتی را با میانجیگیری ترکیه انجام دادند. گرچه این مذاکرات به عقب نشینی نیرو‌های روس از پایتخت اوکراین منجر شد، اما نتوانست به جنگ پایان دهد و جنگ کماکان در شرق این کشور، تاکنون ادامه دارد.
بندرعباس - مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از شروع فعالیت مجدد صادرات گاز مایع از بندر شهید باهنر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ