کاروان ورزش ایران در سی و یکمین دوره رقابتهای یونیورسیاد جهانی با کسب چهار مدال طلا، نقره و برنز دیگر به رده پنجم جدول رده بندی توزیع مدال ها صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات نیمه نهایی پنج وزن اول رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان عصر امروز (دوشنبه) در شهر امان اردن برگزار شد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی نسبتاً آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما حاکم است.
الکس کویادو، کاپیتان سابق تیم دوم بارسا، که پنج روز پیش به بتیس پیوسته بود، قرضی راهی الاخدود عربستان شد!
الکس کویادو، کاپیتان سابق تیم دوم بارسا، که پنج روز پیش به بتیس پیوسته بود، قرضی راهی الاخدود عربستان شد!
چهارمین روز از مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا بدون کسب مدال برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، امروز در شهر استانبول برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان به 3 مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
معاون استاندار و فرماندار تهران اعلام کرد: استعفای داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا آخر وقت اداری روز پنج شنبه ۲۵ خرداد بوده و تمدید نخواهد شد.
نخستین روز از مسابقات کوراش قهرمانی آسیا به کسب ۵ مدال از سوی نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
هیات مدیره بایرن روز 22 می، یعنی پنج روز مانده به پایان لیگ نشست برگزار می‌کند تا درباره آینده کان، توخل و صالح‌حمیدزیچ تصمیم بگیرد.
بر اساس این گزارش، از بعدازظهر سه‌شنبه پنجم تا روز چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ ماه با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه بخش‌های شمالی و غربی، بارش باران، گاهی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد.
در روز دوم از دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز جمعه تیم‌های استقلال تهران و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱ بر صفر به سود استقلال ‏‬به پایان رسید.
هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان با دیدارهایی حساس و هیجان‌انگیز و البته سرنوشت‌ساز در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و تیم‌ها به دنبال اهداف خود در هفته پایانی سال ۱۴۰۱ خواهند بود.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم صبح امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) به ریاست آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرنگان رهبری برگزار شد.یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد. حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه (چهارم اسفند) است.
فده والورده روز گذشته زننده دو گل از پنج گل رئال به الهلال بود و در پایان بازی نیز گفت برای دومین بار پدر خواهد شد.
مردم همچنان باید مراقب باشند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و هنوز نمی‌توان جامعه را به حالت عادی رها کرد و باید رعایت‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک را انجام دهیم. در عین حال طبق توصیه‌ها افراد مبتلا به کرونا یا افرادی که علائم کرونا را دارند، ۱۰ روز از شروع علائم و پنج روز از پایان علائم باید در منزل بمانند.
مصاف تدارکاتی مس و هوادار که روز شنبه به میزبانی رفسنجانی‌ها در تهران برگزار شد، در دقیقه هشتاد و پنج نیمه تمام به پایان رسید.
روز پنجم از رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با یک نشان برنز دیگر برای تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
راهزنی و قطاع الطریق یعنی بستن راه بر روی مردم که در روز پنج شنبه در اتوبان کرج، اتفاق افتاد، از دید قانونگذار از مصادیق محاربه محسوب می‌شود.
نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور با برگزاری رقابت‌های روز پنجم و تثبیت صدرنشینی تیم آرتین در پایان این روز از رقابت‌ها پیگیری شد.
نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری رقابت های روز پنجم و تثبیت صدرنشینی تیم آرتین در پایان این روز از رقابت ها پیگیری شد.
اردوی جاری آزادکاران که آخرین تمرینات سنگین و پرفشار در آن برگزار می‌شود، روز پنجم شهریور به پایان خواهد رسید.
روز پنجم از رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با کسب دو مدال طلا و نقره دیگر برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ