اجلاس رسمی دو روزه مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر هندوستان و رئیس جمهور چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
نخست وزیر هندوستان و رئیس جمهور چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
نخست وزیر هندوستان و رئیس جمهور چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی در گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اشاره به ارسال دعوتنامه رسمی رئیس جمهور این کشور برای آیت‌الله رئیسی، بر حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس بریکس تأکید کرد.
وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی نیز ضمن اشاره به ارسال دعوت نامه رسمی رامافوزا، رئیس جمهور آفریقای جنوبی برای رئیس جمهور کشورمان نسبت بر حضور وی در اجلاس بریکس تاکید کرد.
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که به عنوان نخستین مقام رسمی دولتی پس از توافق اخیر ایران و عربستان به این کشور سفر کرده، در حاشیه اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی از شهر مدینه و جوار مرقد مطهر رسول اکرم (ص) پیام ویدئویی منتشر کرد.
نخستین اجلاس رسمی «ائتلاف برای میراث فرهنگی آسیا» با حضور معاون میراث فرهنگی در شهر «شی ان» چین شروع به کار کرد و دارابی در این نشست چهار پیشنهاد داد.
یازدهمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت ۸:۲۰ صبح امروز(سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱) با قرائت دستور جلسه توسط سخنگوی مجلس خبرگان رهبری، کار خود را آغاز کرد.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم صبح امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) به ریاست آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرنگان رهبری برگزار شد.یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد. حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه (چهارم اسفند) است.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، صبح امروز سه‌شنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ به ریاست آیت‌الله احمد جنتی برگزار شد.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
اجلاس رسمی نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، عصر جمعه (۳۰ دی ۱۴۰۱) با سخنرانی «انسیه خزعلی» معاون امور زنان رئیس‌جمهور و با حضور همسران رؤسای دولت‌های کشور‌های مختلف، میهمانانی از سراسر جهان در سالن اجلاس سران برگزار شد.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، روز جمعه با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران رؤسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.
ششمین نشست سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا»، امروز پنجشنبه به ریاست قاسم ژومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان و با حضور سید ابراهیم رئیسی و ۱۰ تن دیگر از سران و روسای کشورهای عضو، دقایقی پیش آغاز به کار کرد. پیش از آغاز رسمی این اجلاس رئیس جمهور قزاقستان ابتدا به شکل جداگانه و بعد به صورت دسته‌جمعی با حضور روسا و سران حاضر در این نشست عکس یادگاری انداختند.
خبرگزاری رسمی سوریه از دیدار وزیر خارجه این کشور با همتای بحرینی خود در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر داد.
پس از این اعلام رییس جمهور ازبکستان سران و نمایندگان کشورهای عضو حاضر در اجلاس به تشویق جمهوری ایران به جهت عضویت رسمی کشورمان در سازمان شانگهای پرداختند.
در بیست و دومین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، عضویت رسمی ایران در این سازمان اعلام شد.
رئیس‌جمهور کشورمان وارد محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری‌های شانگهای در شهر سمرقند ازبکستان شد.
سید ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با هم دیدار کردند. رئیسی که به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، برای دیدار رسمی دوجانبه و نیز حضور در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به سمرقند سفر کرده بود، روز چهارشنبه مورد استقبال شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان قرار گرفت.
دهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۵ و ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار شد که در این گزارش، برنامه ها و اقدامات خبرگان رهبری در این اجلاس دو روزه به طور اجمال بیان شده است.
دهمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۱ به ریاست آیت‌الله احمد جنتی و با حضور اعضای این مجلس آغاز بکار کرد.
دهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در تهران آغاز شد و به مدت دو روز برگزار خواهد شد.
دهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم ۱۵ و ۱۶ شهریورماه در تهران برگزار می‌شود.
دهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ