آخرین مجلس دوره سلطنت قاجاریه (مجلس پنجم) در بهمن‌ماه ۱۳۰۲ گشایش یافت. انتخابات دوره پنجم در فضایی از تقلب انجام شد و با موافقت رضاخان، قزاق‌های سابق به مداخله در آن پرداختند.۱ در این مرحله، احزاب سیاسی به تکاپو افتادند و در رقابت‌های حزبی به‌شدت درگیر شدند. رضاخان و مأموران او برای انتخاب نامزدهای معتمد خویش در مجلس و هموار کردن راه صعود به قدرت، تلاش گسترده‌ای کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به چالش‌های بزرگ پیش روی کابینه خود گفت که به صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت در اراضی اشغالی تلاش می‌کند.
مقام مسئول سازمان هواشناسی با بیان"دمای کشور از ابتدای سال آبی ۱.۱درجه بالاتر از میانگین بلند مدت بوده است"گفت:کشور دچار آنومالی یا ناهنجاری دمایی نیست.
وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با دو دسته چالش بیرونی و درونی مواجه است ولی تاکنون برای رفع این چالش‌ها تمرکز بر عوامل بیرونی بوده است.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس با بیان اینکه استیضاح آخرین راهکار مواجه با مسئله است، گفت: هر استیضاح هزینه سنگینی برای دولت به همراه دارد و این اتفاق سرعت حرکت قطار دولت را کند می‌کند.
روزنامه تایمز مدعی شد که یورگن کلوپ به خاطر خوشحالی جنجالی‌اش در دیدار برابر تاتنهام با محرومیت سنگین روبه‌رو خواهد شد.
وزیر نفت گفت: در ایام پایانی سال و علیرغم اینکه مصرف بنزین افزایش یافت، هیچ جایگاه سوختی با کمبود بنزین مواجه نشد.
فراخوان «سه شب آتش» براندازان مانند دیگر فراخوان های این ویرانی طلبان با عدم استقبال مردم مواجه شد و آخرین خاک‌ریزهای مجازی مخالفین شکست.
ارزیابی جایگاه ایران در شاخص جهانی نوآوری طی سالهای ۲۰۱۴-۲۰۲۲ نشان می دهد با وجود رسیدن به رتبه ۵۳ دنیا، از نظر نهادها، پیچیدگی کسب و کار و زیرساختها با بیشترین چالشها برای نوآوری مواجه است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: لایحه‌ای که دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده، با حدود ۴۰۰ هزار میلیارد بیش برآوردی مواجه است که اگر مجوزهای قبلی صادر نشود، با کسری بودجه مواجه خواهیم شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: لایحه‌ای که دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده، با حدود ۴۰۰ هزار میلیارد بیش برآوردی مواجه است که اگر مجوزهای قبلی صادر نشود، با کسری بودجه مواجه خواهیم شد.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه این استان با قطعی گاز مواجه نشده است، گفت: با همراهی مردم و تمهیدات اندیشیده شده، مصرف گاز در استان ۵۰ درصد کاهش یافت.
بریدن گوشه‌ها، کوچک کردن بخش‌ها، اختراع جایگزین‌ها؛ خانواده‌های مصری در میانه افزایش بی سابقه قیمت‌ها در زمستان سال جاری با مشاهده محدودیت‌ها خلاقیت شان را برای برآورده ساختن نیاز‌های تغذیه‌ای اعضای خانواده شان به کار می‌گیرند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: شبکه‌های معاند، چون اینترنشنال بدانند باید بر روی جنازه ما رد شوند که بتوانند به ولایت توهین کنند و نمی‌گذاریم خطری مواجه امام دوم انقلاب ما شود.‌
اعدام «محسن شکاری» که در جریان اعتراضات ۱۴۰۱ دستگیر شده بود در صبحگاه ۱۷ آذر، توجه‌های عمومی را به سمت زندانیان با اتهامات «محاربه» و «افساد فی الارض» جلب کرد. حکم بخشی از این زندانیان به صورت غیرقطعی اعلام شده است. اخیراً نیز سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی درباره احکام پرونده‌های مختلف به صورت کلی داد و از تعداد احکام اعدام و حبس درباره آن‌ها سخن گفت، اما بعضاً اسامی در پرونده‌ها تفکیک نشده و مشخص نیست کدام‌یک از متهمین با حکم اعدام یا حبس مواجه هستند.
عباس عبدی نوشت: حکومتی که گمان می‌کرد با حذف دیگران به مقصود خود می‌رسد، اکنون و فقط یک سال پس از یک‌دست شدن، مواجه با وضعیت خطیری شده است که در خواب هم نمی‌دید.
کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران چگونگی رفتار رانندگان در مواجه با نابینایان را تشریح کرد و گفت: یقیناً این ما هستیم که باید فرصت عبور را در اختیار فرد نابینا بگذاریم.
هاشمی‌گلپایگانی همان‌طو‌رکه عنوان شد، از زمان دبیری‌اش بر ستاد امر به معروف تاکنون، اظهارات زیادی داشته که غالبا با واکنش‌های متعددی مواجه شده است، ولی جالب اینکه او در زمینه ورزش هم چندین اظهارنظر تندوتیز داشته که این مورد هم از دید منتقدانش پنهان نمانده است. او یکی از مخالفان جدی ورود زنان به ورزشگاه است و از آن عجیب‌تر اینکه مخالف حضور مربیان خارجی در ایران
معین عباسیان امیدوار است به روند خوب سال گذشته‌اش ادامه دهد و شرایط ایده آلی برای خود و تیمش رقم برند.
رئیس پلیس پایتخت در مورد حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.
مربی دروازه‌بانان تیم فولاد خوزستان با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: بحث مبارزه با مواد مخدر یک پدیده داخلی نیست بلکه یک پدیده جهانی است و همه ملت‌ها و دولت‌ها درگیر آن هستند.
نخست وزیر سوئد گفت: ما با احتمال زمستان جنگی مواجه هستیم و اگر اقدام نکنیم ممکن است با ناآرمی های خطرناکی در کشورهای شمال اروپا و کشورهای بالتیک روبرو شویم.
وزیر خارجه مجارستان خواستار توقف اقدامات تنش آفرین اتحادیه اروپا در اوکراین شد.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر از برگزاری سلسله وبینارهایی برای آموزش مدیران عملیات، موکب‌داران و خدمتگزاران در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ