مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد در صورت عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی، تیم‌های ایران از آسیا حذف می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه داور بازی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود، گفت: احتمالا از کمک داور پشت دروازه در دربی استفاده می‌کنیم.
طرفداران استقلال در جریان بازی با نفت آبادان با شعارهای خود به برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در آزادی اعتراض کردند.
در شرایطی که جنگ باشگاه استقلال و سازمان لیگ بر سر محل برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان اوج گرفته است، سرپرست استقلال سازمان لیگ را به «رنگی بودن» متهم کرد!
رئیس سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.
باشگاه استقلال به بیانیه اخیر سازمان لیگ مبنی بر موافقت مدیرعامل استقلال با برگزاری بازی پیکان - پرسپولیس در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال به درخواست استقلال و سپاهان برای برگزاری سه هفته پایانی بازی های لیگ همزمان با پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: امروز این درخواست بررسی می‌شود.
باشگاه استقلال در بیانیه‌ای خطاب به مسئولان برگزاری مسابقات بابت همزمان نبودن بازی این تیم با پرسپولیس معترض شده‌اند.
صدمین دربی تهران در آستانه برگزاری است، روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه، دو تیم پرسپولیس و استقلال درهفته بیست و هفتم لیگ برتر، به مصاف‌هم خواهند رفت.
حساس‌ترین بازی فصل قرار است یکشنبه هفته آینده درورزشگاه آزادی تهران و بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شود.
به دلیل برگزاری بازی های استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی و هم چنین عدم جایگزینی استادیوم، استادیوم آزادی به صورت نقطه به نقطه ترمیم خواهد شد.
زمان برگزاری مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد.
در نشست هماهنگی دربی پایتخت تاکید شد طبق مصوبه شورای تامین به طور جدی از ورود افراد غیر به ورزشگاه برای این بازی جلوگیری می‌شود.
برگزاری بازی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در روز سه شنبه قطعی شد.
سردرگمی‌ها برای برگزاری بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس ادامه دارد و معلوم نیست این بازی لغو شده یا برگزار می‌شود.
قرار است در جلسه هماهنگی دیدار استقلال – پرسپولیس برای برگزاری یا عدم برگزاری این بازی با حضور تماشاگر تصمیم گیری شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی باید قبل از جام جهانی برگزار می‌شد گفت: این دیدار با توجه به تعطیلات یک ماهه لیگ، کیفیت بالایی نخواهد داشت.
تیم فوتبال استقلال که خود را برای برگزاری دربی تهران آماده می کند، در دیداری تدارکاتی برابر ملوان به پیروزی پرگل رسید.
برگزاری بازی تدارکاتی استقلال با ملوان قبل از دیدار با پرسپولیس قطعی شد.
تیم استقلال هم همانند پرسپولیس این هفته و پیش از دربی بازی دوستانه برگزار می کند.
برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد. در این میان دیدار استقلال و پرسپولیس در یکی از روزهای میان هفته برگزار خواهد شد!
نکته بعدی که شاید در نوع خود عجیب و تا حدودی جالب باشد، مربوط به باشگاه استقلال است. این تیم با وجود آنکه یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال در ایران است، ولی هنوز موفق به بردن سوپرجام ایران نشده است. استقلال پیش‌تر یک بار در سال ۱۳۹۷ به این بازی رسید، ولی از مسابقه‌دادن مقابل پرسپولیس طفره رفت و بدون برگزاری بازی، با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد
ازی‌های این هفته تحت تأثیر اتفاقاتی است که قرار است در هفته‌های آتی رخ دهد؛ اول جام جهانی و دوم دربی. بازی هفته دوازدهم و رقابت حساس دربی قرار است بعد از بازی‌های جام جهانی برگزار شود. اهمیت این دیدار آن‌قدری هست که تمامی ستاره‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس دوست داشته باشند در آن به میدان بروند. شرایط، ولی به‌گونه‌ای است که ممکن است ۹ نفر از همین بازیکنان دیدار دربی را از دست بدهند. در این مورد، وضعیت برای باشگاه پرسپولیس به‌مراتب پیچیده‌تر است. آن‌ها در مقایسه با استقلال در خطر ازدست‌دادن مهره‌های کلیدی‌تری هستند
برگزاری دربی تهران قبل یا بعد از جام‌جهانی معایب و مزایای خاص خودش را دارد اما با توجه به کیفیتی که بازیکنان دو تیم در لیگ بیست و دوم داشته‌اند، در هر دو زمان برگزاری امیدی به بازی جذاب نیست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ