مهاجم استقلال تمرینات خود را شروع کرده و امیدوار است به زودی به میادین فوتبال برگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرار بارسلونا از چنگ کادیز با دوگل دیرهنگام
مدافع ملوان خوش شانس بود که در صحنه برخورد با مهاجم استقلال مصدومیت جدی پیدا نکرد.
نخستین گل مدافع میانی آلومینیوم برای این تیم سه امتیازی بود.
نخست‌وزیر عراق دستور داده تا موضوع فرار یک خرس از قفس در یک پرواز به مقصد بغداد مورد بررسی قرار گیرد. ‌
فرار بارسلونا از خطر حذف از لیگ قهرمانان
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه جرم گوش بصورت طبیعی روی پوست کانال گوش ترشح می شود و برای سلامت گوش خارجی مهم است ، می گوید: بعلت خواص شیمایی دارد هم باعث نرم نگه داشتن پوست آن منطقه می شود و هم از رشد باکتری ها و میکروب ها در گوش خارجی جلوگیری می کند . پس جرم گوش بصورت کلی ماده مفیدی برای گوش است و عادت استفاده از گوش پاک کن برای پاک کردن جرم گوش بسیار غیر بهداشتی است . اما زمانیکه جرم گوش بیش از اندازه ترشح شود و یا بدلیل دستکاری های فرد ، فشرده شود و به پرده گوش فشار بیاورد و عوارضی مثل وزوز و کم شنوایی شود ، باید تمیز کردن جرم گوش باید توسط منخصص انجام شود. منبع: خبرآنلاین
وحدت هنانوف در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی با استقلال خوزستان حضور داشت.
با مشخص شدن قرعه تیم‌ها در لیگ بیست و سوم، تیم نکونام می‌تواند از یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های تیم‌های لیگ برتری فارغ باشد.
پرسپولیس در اوایل شهریور و در تابستان خوزستان باید رودرروی فولاد قرار بگیرد.
شاگردان پاکو خمس با وجود دریافت دو گل زودهنگام نتیجه بازی مقابل اورنبورگ را تغییر دادند.
این نخستین بار نیست که یک کنسرت موسیقی دارای مجوز از مرجع رسمی فرهنگ و هنر کشور با حاشیه همراه می‌شود، اما قطعا این نخستین بار است که رسانه‌های انقلابی و مسئولان، هم صدا حمله افراد خودسرا به یک کنسرت را محکوم می‌کنند. اما درباره این که چگونه دوباره گروه‌های خودسر بازگشته‌اند و این‌ها منتسب به چه گروه و جناحی هستند اختلاف نظرهایی وجود دارد.
لیلا قوجازاده، متخصص چشم و فلوشیپ گلوکوم با تاکید بر اینکه گلوکوم یا آب سیاه بصورت برگشت ناپذیر، عصب چشم را تخریب می‌کند و اگر زود تشخیص داده شود می‌توان از عوارض شدید آن جلوگیری کرد، می‌گوید: گلوکوم با افزابش فشار چشم اتفاق می‌افتد، ولی لزوما در همه موارد افزایش فشار چشم به آب سیاه منجر نمی‌شود. اما افزایش فشار چشم ربطی به فشار خون بالای شخص ندارد و متخصص با تشخیص نوع گلوکوم در کسانیکه ریسک فاکتور‌های ابتلا به این بیماری را دارند ابتدا درمان دارویی، درمان لیزری و در صورت بروز گلوکوم پیشرفته، درمان جراحی را برای جلوگیری از آسیب شدید به عصب چشم برای بیمار ارایه می‌دهد.
دکتر افشین دوست محمدی، جراح و متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه با تاکید بر اینکه فشار خون بالایی که ناگهانی بروز کند یا برای طولانی مدت تداوم داشته باشد و همراه با تصلب شرائین در فرد باشد می‌تواند تهدیدی جدی برای بینایی محسوب شود، می‌افزاید: در چنین شرایطی خطر بروز خونریزی داخل چشم، بسته شدن عروق شبکیه و و تورم عصب بینایی و در نهایت کاهش بینایی بیمار شود؛ بنابراین خیلی مهمه که ما فشار خون بالا را جدی بگیریم.
این فوق تخصص ارتوپدی گفت: افرادی که صافی کف پا دارند یا افرادی که افزایش قوس کف پا دارند، دچار درد می‌شوند که فشاردر آن ناحیه دردشان را بیش‌تر می‌کند. این افراد از کفی باید استفاده کنند تا کمک کننده باشد و فشار را کمتر کند. در موارد شدیدتر ممکن است نیاز به عمل جراحی باشد.
بررسی‌های دولت، حتی پیش از طرح ادعا از سوی آن نماینده انجام و نتایج نیز به نهاد‌های نظارتی اعلام شد. این امر نشان می‌دهد که دولت، فارغ از فراز و فرود‌های سیاسی و جنجال‌های جناحی، بر مبارزه با فساد و رانت اهتمام ویژه دارد و به هیچ قیمتی حاضر نیست از کنار ادعا‌ها یا مواردی از این دست بگذرد.
مردم به سوی محراب دویدند و آن حضرت را دیدند که در محراب افتاده و فرق مبارکش شکافته شده و خاک از کف محراب برمیگیرد و بر جای زخم و جراحت میریزد و این آیه شریفه را تلاوت می‌فرماید: (من‌ها خلقناکم و فی‌ها نعیدکم ومن‌ها نخرجکم تارة اخری) یعنی شما را از خاک آفریدیم و به خاک باز می‌گردانیم و از خاک بار دیگر شما را بیرون می‌آوریم. سپس فرمود امر خدا فرا رسید و گفته پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم تحقق یافت.
یک جراح ستون فقرات گفت: مفصل‌های کمر با حرکت تغذیه می‌شوند نه با خوابیدن. فعالیت مناسب بدون فشار، ضامن سلامتی است.
یک دستکش جراحی جدید با قابلیت سنجش فشار ابداع شده که تولد نوزادان مرده را کاهش می دهد و به پزشکان اجازه می دهد تا جهت جنین را در رحم بررسی کنند.
مهاجم استقلال همچنان امیدوار است با به دست آوردن بهبودی کامل زیر تیغ جراحی نرود.
علیرضا طبیب خویی، جراح متخصص مغز و اعصاب گفت: فشار فیزیکی بیش از حد، رفتار‌های شدید با ستون فقرات، نشستن‌های طولانی و رانندگی‌های طولانی، باعث آسیب به دیسک می‌شود. دیسک آسیب دیده با داخل شدن به کانال نخاعی باعث تنگ شدن آن می‌شود. این بیماری بیشتر در افراد بالای ۵۰ سال دیده می‌شود.
افرادی که در بینی، پلک، گونه، لب، ابرو و‌... تغییرات زیادی ایجاد کرده‌اند و پس از صرف هزینه‌های گزاف و تحمل درد و خطر جراحی‌های متعدد در نهایت به چهره‌ای نامأنوس و نازیبا رسیده‌اند، احتمالا نارضایتی‌های عمیق و بنیادی از خود و زندگی دارند و با تغییر در ظاهر به دنبال کسب هویتی جدید و سبک متفاوتی از زندگی هستند. اما کسانی که با جراحی فقط یکی، دو نقص را در جهت داشتن چهره‌ای طبیعی‌تر و زیباتر انجام داده‌اند، معمولا مشکل روان‌شناختی نداشته یا دست‌کم این عمل‌ها دال بر اختلال در حوزه روان نیست.
عضو کمیسیون امنیت مجلس گفت: طرح رتبه بندی معلمان نیمه کاره است و با وجود گذشت ۵ ماه از سال هنوز هم تکلیف حقوق بازنشستگان مشخص نیست؛ جراحی اقتصادی و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در نهاده های دامی جای تشکر دارد و امری ضروری است اما مجلس نقش خودش را در کنترل دولت برای اینکه به کمرهای خمیده مردم فشار وارد نشود ایفا نکرد؛ مجلس چه نقشی در این رابطه ایفا کرده است؟
به گفته مدیر عامل شرکت مس، در دو ماه نخست امسال 61،685 تن آند با رشد 8 درصدی و 49،841 تن کاتد با رشد 8 درصدی نسبت به برنامه تولید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ