با مشخص شدن قرعه تیم‌ها در لیگ بیست و سوم، تیم نکونام می‌تواند از یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های تیم‌های لیگ برتری فارغ باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی مرتکب فرار مالیاتی نشده و قاضی مدارک ارائه شده توسط وکلای مربی ایتالیایی رئال را معتبر دانست.
در یک بازی نفس گیر و حساس از هفته پنجم رقابت های فوتبال ساحلی کشور، شاهین خزر رودسر موفق به شکست میزبان خود در ضربات پنالتی شد.
رضا اسدی که توسط خبرنگاران در تمرین تیم ملی محاصره شده بود، نظر خاصی در مورد تورنمنت کافا و سودمند بودن آن برای تیم ملی ارائه کرد.
فدراسیون فوتبال مالزی به درخواست سرمربی تیم ملی، حاضر به انجام بازی دوستانه با تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین نشدند.
ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی در راستای رصد تحرکات مرزی و همچنین جاسوسی از عمق اراضی سوریه، لبنان و اردن، یک بالن بزرگ جاسوسی را به خدمت گرفته است.
اورتون که پیش از بازی امروز با برایتون در رتبه 19 جدول قرار داشت با پیروزی پرگل 5-1 به رتبه شانزدهم صعود کرد و از منطقه سقوط گریخت.
تیم فوتبال شهرداری آستارا به مانند فصول اخیر در هفته‌های پایانی توانست نتایج مناسبی بگیرد و از سقوط فرار کند.
حامد پاکدل موفق شد یک پنالتی به سود تراکتور بگیرد و این تیم را از شکست نجات دهد.
کارشناسان داوری دو صحنه مورد اعتراض یحیی گل‌محمدی را بررسی کرده‌اند.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا این تیم فرار بزرگی داشته باشد.
صورت های مالی ارائه شده دو تیم بزرگ پایتخت در شش ماهه اول سال مالی دو باشگاه سرخابی را زیان ده نشان می دهند.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی استون‌ویلا، در وقتهای تلف‌شده بازی این تیم مقابل آرسنال نقش مهمی در چند دقیقه عجیب بازی کرد و باعث شد توپچی‌ها تساوی 2-2 را با پیروزی 4-2 عوض کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که می داند سه امتیاز دیدارهای باقی مانده بیست و دومین دوره لیگ برتر برای تعیین قهرمان چقدر تاثیرگذار است، حاضر نشد روی سلامتی بازیکنانش ریسک بزرگ داشته باشد.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: رویکرد ما مقابله با فرارهای مالیاتی بزرگ یعنی بالای ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که یک مورد فرار مالیاتی بالای ۱۲۰۰ میلیارد تومان را شناسایی کردیم.
شکست پرسپولیس برابر فولاد در دیداری پرحاشیه و جنجالی، پیروزی سپاهان برابر نساجی، برد پرگل استقلال برابر ملوان و فرار گل‌گهر از شکست برابر مس رفسنجان جذابیت های لیگ را چند برابر کرد.
دیوید بکام ستاره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه‌های منچستریونایتد و رئال مادرید که برای تماشای بازی پسرش در تیم ذخیره‌های برنتفورد به ورزشگاه رفته بود، مجبور شد از دست طرفدارانش فرار کند. منبع: فارس
روشی که سرمربی پرسپولیس برای دو دیدار برابر استقلال و پیکان در نظر گرفته بود به بن‌بست رسیده تا سرخپوشان برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز تغییر در روش بازی خود نداشته باشند.
ارز نیمایی ضربه بزرگی به صادرات وارد کرد. کسانی که از استقلال بانک مرکزی صحبت می‌کنند بدانند زمانی که رئیس بانک مرکزی تئوری و راهبرد درستی نداشته باشد و فردی کارآمد نباشد به نتیجه نخواهیم رسید. افزایش نرخ ارز را به اغتشاشات و خارج از کشور ارجاع ندهید چرا که این فرار رو به جلو است.
شاید چهره ای جز یحیی گل محمدی با نداشتن ناگهانی بهترین گلزن در آستانه دربی پایتخت نمی‌توانست بازی باخته که صدرنشینی را هم از سرخپوشان می گرفت را مساوی کند.
حبا مصدومیت دوباره دو بازیکن تازه بهبود یافته تیم استقلال سرمربی این تیم بشدت از تصمیم گیری‌های اخیر درباره ارتباط با آسیب دیده‌های تیمش عصبانی شد.
دانشمند گفت: در حال حاضر رتبه شفافیت اقتصادی ایران در بین ۱۸۰ کشور ۱۴۸ است، همچنین وضعیت بهبود فضای کسب و کار نیز ایران دارای رتبه نازلی است، بر اساس آمار‌های موجود در سال ۱۰ میلیارد دلار سرمایه از کشور خارج می‌شود، این درحالیست که دولت برای جذب حداکثر سالانه دو میلیارد دلار سرمایه خارجی انواع و اقسام برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها صورت می‌گیرد، در صورتی که اگر واقعا اوضاع کشور ثبات داشته باشد، از فرار سرمایه جلوگیری خواهد شد، از سویی به نظر می‌رسد، خروج سرمایه در حال حاضر سالانه بیشتر از ۱۰ میلیارد دلار در سال است.
خیبر خرم‌آباد در هفته دوازدهم لیگ یک دست به کار بزرگی زد و موفق شد با 4 گل بر تیم شکست‌ناپذیر استقلال ملاثانی غلبه کند.
استقلال برابر فولاد نمایش دلپذیری داشت ، آنها برابر تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شایسته پیروزی بودند.
مهدی طارمی که پس از بازی با اسپورتینگ هنوز در تمرینات گروهی پورتو شرکت نکرده، برای دیدار امشب وضعیت نامشخصی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ