به گفته مدیر عامل شرکت مس، در دو ماه نخست امسال 61،685 تن آند با رشد 8 درصدی و 49،841 تن کاتد با رشد 8 درصدی نسبت به برنامه تولید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی گفت: با ۴۸ درصد رشد در حوزه تولید ناوگان باری در دولت سیزدهم توانستیم اقدامات مهمی انجام دهیم و فروش بلیت‌های ترکیبی قطار کربلا از یک‌شنبه ۱۰ صبح آغاز می‌شود.
رشت - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد ۱۰ درصدی تولید و اشتغال در کشور خبر داد و گفت: گیلان در زمینه دامداری مستعد است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از رشد ۱۰۰ درصدی تولید داروهای مسکن در هفته دوم تیرماه با توجه به نیاز دارویی کشور خبر داد.
سخنگوی اقتصادی دولت از رشد متوسط ۲۱ درصدی در تولید صنایع و ۴۲ درصدی در فروش در اردیبهشت ماه نسبت به فروردین ماه خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از رشد ۱۰ درصدی تولید گیاهان دارویی در هلال احمر خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با تاکید بر تداوم روند تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر از رشد ۱۲ درصدی تولید صافی دیالیز خبر داد.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل از رشد ۹۰ درصدی تولید خودروهای تجاری نیمه سنگین و سنگین در گروه صنعتی ایران خودرو دیزل در دو ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه، ۱۴۵ هزار تن آسفالت در کارخانجات پایتخت تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۹۵ درصدی را نشان می‌دهد.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد از ابتدای امسال تا روز ۱۸ اردیبهشت ماه با تولید بیش از ۵۹ هزار دستگاه خودرو، رشد ۸۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم بزند.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به این که خطوط تولید به صورت شبانه روزی فعال هستند، از رشد ۱۶ درصدی تولید سرنگ خبر داد.
گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال کاری ۱۴۰۲ تا پنجم اردیبهشت ماه، موفق به تولید بیش از ۳۷ هزار دستگاه خودروی سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین شد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۷۴ درصدی را به ثبت رساند.
وزیر صمت گفت: رشد تولید شرکت‌های صنعتی و معدنی که در بورس اوراق بهادار هستند، در اسفند ۱۴۰۱، ۱۲.۸ درصد بوده و نیز رشد تولید در چندین ماه از سال ۱۴۰۱ بالاتر از ۸ درصد بوده است.
وزیر صمت گفت: رشد تولید شرکت‌های صنعتی و معدنی که در بورس اوراق بهادار هستند، در اسفند ۱۴۰۱، ۱۲.۸ درصد بوده و نیز رشد تولید در چندین ماه از سال ۱۴۰۱ بالاتر از ۸ درصد بوده است.
معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در فروردین ماه سال جاری ۲۹ هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو تولید کرد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۱ درصدی داشته است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از رشد ۲۰ درصدی تولید دارو در هلال احمر خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر لزوم افزایش رشد تولید و استفاده از توان داخلی اعلام کرد: تولید ۱۰۸۱ دستگاه انواع واگن باری در سال ۱۴۰۰، به ۱۵۹۸ واگن باری در سال ۱۴۰۱ رسید.
فائو از رشد ۲۶ درصدی تولید غلات ایران در سال ۲۰۲۲ خبر داد و اعلام کرد ایران با ۱۲.۴ میلیون تن ذخیره غله در رتبه هشتم جهان از این نظر قرار گرفته است.
سخنگوی صمت ضمن اشاره به رشد ۷.۷ درصدی تولید شرکت های بورسی، گفت: رشد تولید صنعت خودروسازی و قطعات در دی‌ماه امسال نسبت به دی‌ماه سال قبل به میزان ۲۸.۸ درصد بوده است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت گفت: بر اساس آمارهای جهانی، تولید فولاد در دنیا طی سال ۲۰۲۲ حدود ۴.۲ درصد کاهش یافته و تولید فولاد در کشورمان طی این سال، رشد ۸ درصدی را تجربه کرده است.
رشد ۲۰ درصدی تولید انواع خودروها
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امسال با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این نیروی الهی، شاهد رشد ۱۱ درصدی تولید قطعات گلوگاهی و همچنین باز آماد ۲۹ فروند هواپیما در این نیرو بوده‌ایم.
وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۶ درصدی تولید سیمان در ۹ ماهه ۱۴۰۱ اعلام کرد که حاشیه سازان به‌ دنبال افزایش قیمت‌ها در بورس کالا هستند.
آمار منتشر شده از وضعیت تولید آلومینیوم در هفت ماهه امسال نشان می‌دهد که چهار شرکت اصلی تولیدکننده آلومینیوم کشور در مجموع بالغ بر ۳۶۷ هزار تن آلومینیوم تولید کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت محورسازان از افزایش تولید ۲۱ درصدی معادل ۱۰۵هزار و ۴۲۶ عدد قطعه در هفت ماهه امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته در خطوط ماشین‌کاری و ساخت این شرکت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ